Имейл шаблони за анкети от LiveAgent предлагат най-добри практики за събиране на клиентски отзиви. Включват стимули, кратки въпроси и ясна цел на анкетите, за да увеличат процент на отговорите и подобрят маркетинговата стратегия.
Ако искате да подобрите маркетинговата си стратегия, за да постигнете по-добри резултати, получаването на отзиви от клиентите е чудесен начин да го направите. Всеки бизнес, от независими стартиращи компании до международни корпорации, разчита основно на наученото от своите клиенти. Не можете да си позволите просто да отгатнете желанията и нуждите на клиента, вместо това трябва да го опознаете , за да надхвърлите очакванията му.
Анкетите са може би най-ефективното приспособление за получаване на обратна връзка от клиентите, въпреки че да накарате потребителите наистина да ги попълнят , може да бъде предизвикателство. Хората обикновено не винаги са готови да отделят от свободното си време, за да отговарят на въпроси, само защото някакъв имейл е попаднал във входящата им поща. Затова не е изненадващо, че средният процент на отговорите е около 10% и дори на добре известни марки може да бъде трудно да достигнат целта си от 25% (source). И така, какво можете да направите, за да насърчите клиентите си да предоставят ценна обратна връзка чрез анкета, която сте създали?
Събрахме няколко съвета, които ще ви помогнат да създадете най-ефективните имейли , които приканват получателите да попълнят Вашите анкети:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
И двата варианта са съществуват, макар че всъщност не е възможно да се закачи анкета с много въпроси в имейл. Ако изпращате микро анкета с един въпрос, за предпочитане е да вградите формуляра за обратна връзка в имейла, така че потребителите да могат да отговорят на него с едно кликване, което насочва към страница за потвърждение, която могат да затворят незабавно. Също така е добра идея да се свържете с анкета в пълен размер, като вградите първия въпрос по този начин.
Ако закачате анкетата в имейла, тя трябва да има само един въпрос. Ако правите връзка към по-дълго проучване, няма ограничения за неговата продължителност. Най-важното е да уточните предварително на потребителите си колко време ще отнеме да го завършат, в противен случай рискувате да им досадите и да загубите респонденти.
Проучванията Ви позволяват да събирате ценни данни от съществуващите си клиенти или абонати, а електронната поща е рентабилен и бърз метод за получаване на голям брой отговори на тях. Можете да получите честни отговори, тъй като Вашите клиенти ще се чувстват свободни да изразят истинските си чувства, особено ако анкетата е анонимна. Проучванията по имейл също ви позволяват да достигнете до аудиторията си в канал, който тя вече използва и с който е ангажирана.
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.