Имейл шаблони за анкети от LiveAgent предлагат най-добри практики за събиране на клиентски отзиви. Включват стимули, кратки въпроси и ясна цел на анкетите, за да увеличат процент на отговорите и подобрят маркетинговата стратегия.
Ако искате да подобрите маркетинговата си стратегия, за да постигнете по-добри резултати, получаването на отзиви от клиентите е чудесен начин да го направите. Всеки бизнес, от независими стартиращи компании до международни корпорации, разчита основно на наученото от своите клиенти. Не можете да си позволите просто да отгатнете желанията и нуждите на клиента, вместо това трябва да го опознаете , за да надхвърлите очакванията му.
Анкетите са може би най-ефективното приспособление за получаване на обратна връзка от клиентите, въпреки че да накарате потребителите наистина да ги попълнят , може да бъде предизвикателство. Хората обикновено не винаги са готови да отделят от свободното си време, за да отговарят на въпроси, само защото някакъв имейл е попаднал във входящата им поща. Затова не е изненадващо, че средният процент на отговорите е около 10% и дори на добре известни марки може да бъде трудно да достигнат целта си от 25% (source). И така, какво можете да направите, за да насърчите клиентите си да предоставят ценна обратна връзка чрез анкета, която сте създали?
Събрахме няколко съвета, които ще ви помогнат да създадете най-ефективните имейли , които приканват получателите да попълнят Вашите анкети:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
И двата варианта са съществуват, макар че всъщност не е възможно да се закачи анкета с много въпроси в имейл. Ако изпращате микро анкета с един въпрос, за предпочитане е да вградите формуляра за обратна връзка в имейла, така че потребителите да могат да отговорят на него с едно кликване, което насочва към страница за потвърждение, която могат да затворят незабавно. Също така е добра идея да се свържете с анкета в пълен размер, като вградите първия въпрос по този начин.
Ако закачате анкетата в имейла, тя трябва да има само един въпрос. Ако правите връзка към по-дълго проучване, няма ограничения за неговата продължителност. Най-важното е да уточните предварително на потребителите си колко време ще отнеме да го завършат, в противен случай рискувате да им досадите и да загубите респонденти.
Проучванията Ви позволяват да събирате ценни данни от съществуващите си клиенти или абонати, а електронната поща е рентабилен и бърз метод за получаване на голям брой отговори на тях. Можете да получите честни отговори, тъй като Вашите клиенти ще се чувстват свободни да изразят истинските си чувства, особено ако анкетата е анонимна. Проучванията по имейл също ви позволяват да достигнете до аудиторията си в канал, който тя вече използва и с който е ангажирана.
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Шаблони за маркетингови имейли
Открийте мощта на имейл маркетинга с LiveAgent! Разгледайте нашите шаблони за маркетингови имейли, които ще ви помогнат да ангажирате клиентите си и да увеличите конверсиите. Вижте защо имейл маркетингът е от съществено значение за вашия бизнес и как да създадете перфектните кампании. Посетете страницата ни за повече информация и вдъхновение!
Открийте ефективни шаблони за имейл бюлетини с LiveAgent, които да подобрят вашата маркетингова стратегия. Научете важността на персонализацията, оптимизацията за мобилни устройства и законовите изисквания. Създайте ангажиращи бюлетини, които ще поддържат интереса на вашите абонати. Посетете ни и започнете вашата успешна кампания!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team