Шаблони за благодарност към клиенти от LiveAgent включват съвети и примерни имейли за изразяване на признателност към клиенти. Те спомагат за изграждането на по-силни връзки и увеличаване на лоялността.
Благодарствени имейли до клиенти – необходими ли са? Имейки предвид жестоката конкуренция на днешния пазар и факта, че до 80% от бъдещите приходи на компанията ще дойдат от 20% от съществуващите им клиенти – според Gartner Group – изграждането на дългосрочни връзки с клиентите и подхранването на клиентската лоялност никога не е било толкова важно за бизнесите. Изпращането на имейли за благодарност като част от стратегията ви за благодарност към клиентите може да ви помогне да направите точно това. Добре написаните имейли за благодарност, изпратени в подходящия момент, могат да повишат клиентската лоялност, да стимулират ангажираността, да подобрят лоялността и рекламата от уста на уста.
Други примери за благодарност към клиентите, която може да помогне за изграждане на връзка с тях, включват изпращането на ръчно написани картични с няколко думи на благодарност, провеждане на събития за клиентите, подаръци и други.
Проучване на Rockefeller Corporation разкрива, че 68% от клиентите прекратяват отношенията си с бизнеси заради усещане за безразлично отношение от страна на компанията, която ги обслужва. Друго проучване на ClickFox показва, че 62% от потребителите не смятат, че брандът, към който са най-лоялни, прави достатъчно, за да ги награди. Благодарствените имейли дават на клиентите усещане за сигурност, показват човешката страна на бранда ви и демонстрират, че оценявате доверието на клиентите си. Тези имейли могат да ви помогнат да изградите здравословни отношения с клиентите си и да повишите доживотната им стойност.
От Eloqua са открили, че имейли с “Благодаря” в темата на имейла имат значетелно по-висок процент отваряния (14,29%) и кликания (1,93%). По-долу ще намеритя някои изпробвани теми на имейли, които можете да използвате в маркетинговите ви кампании с благодарствени имейли.
Добрият благодарствен имейл може да постигне много в това за създаде отлично клиентско изживяване и да подобри възприятието за марката. Има множество случаи, в които да кажете “благодаря” на клиентите си (след покупка, абонамет за бюлетин, обратна връзка от клиент, на празници, рождени дни на клиентите, когато достигнете важна цел и т.н.) Разгледайте 10-те основни вида благодарствени имейли до клиенти, за да се вдъхновите за вашите:
We appreciate your most recent purchase and hope you will enjoy your new items.
Your payment has been received and your Order [number] is being processed. Once we carefully pack the items, we’ll ship them to you immediately. You can follow your parcel at any time by clicking this tracking code: [tracking code].
NEED HELP?
Our customer service team is always on hand to answer any questions you may have via [email address], live chat, or phone [phone number].
Thanks once again for shopping with us,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for signing up for [Brand]. We’re happy to have you on board! As a show of our appreciation, we’re giving you 10% OFF of our full range of products. Simply use this discount code at the checkout: [code number].
Start Shopping
If you ever have any questions, concerns, or just want to say ‘hi’, feel free to reach out to our support team any time at [email address], live chat, or phone [phone number].
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for subscribing to [Brand’s] weekly newsletter. We’re thrilled to have you aboard! As a subscriber, you’ll be the first to hear about our sales, exclusive deals, new releases, news, and much more.
In the meantime, be sure to check out our website to see what’s new and browse our bestsellers loved by other [Brand] members like you!
SHOP BESTSELLERS
Thanks again for joining us. Your first newsletter will be arriving soon!
[YOUR SIGNATURE]
P.S. To ensure that you are receiving our messages (and they don’t end up in your junk folder), please add [email address] to your address book.
[Agent Name] here from the [Company name] support team. I’d like to personally thank you for completing the survey about your experience using [Product]! Your feedback has helps us improve, so I really appreciate you taking the time.
You made a good point about the [feature name]. I’ll make sure to forward this feature request to our development team.
Thanks again for your contribution to making [Company name] better.
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]
Someone purchased [Product] using your unique referral link. As a result, and considering you are a [Product] member, we will credit you [one free month/ discount].
No additional action is needed on your part, we’ll automatically apply [the credit/ discount] to your next order/ invoice.
Most importantly, thank you so much for your referral! We’re honored to have such loyal customers like you.
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]
We heard it’s your Birthday! To celebrate your special day, here’s a 20% OFF coupon to buy yourself something nice. Use code [code number] at checkout by [date].
GET THE PARTY STARTED
Happy Birthday!
[YOUR SIGNATURE]
Did you know that you’ve been with [Brand] for 1 year? We truly value loyal customers like you. And that’s why we strive to always bring you the best service (and great offers, too).
On behalf of everyone here at [Brand], thank you for staying with us. Here’s a little something extra to commemorate our time together:
Enjoy 20% off your next order with this coupon code: [coupon code].
As always, if there’s anything we can ever do better, please don’t hesitate to let us know!
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
You’re the reason we made it to 10 years. What an incredible moment to reflect on. We started [Brand] with one mission – to help [people/ businesses achieve their goals]. A decade later and that mission remains the same – but so many other things have changed. Thank you for being a part of our journey. We wouldn’t be here without you!
Ten years is a long time – but it’s just the beginning. We’re so excited for what’s to come and look forward to many more years of bringing you products/ services that help you reach your goals.
Cheers to another decade of [success/ happiness/ health, etc.],
[YOUR SIGNATURE]
The holidays are a great time to give thanks to the people who matter most. For us, it’s our customers like you. Keeping with the holiday spirit, we’d like to do just that.
As a small token of our appreciation, here’s a 15% off coupon code for your next purchase: [CODE NUMBER].
If there’s anything we can ever do better, please don’t hesitate to let us know: [email/ phone number]
Thanks, and happy holidays from [Brand] to you!
[YOUR SIGNATURE]
I just wanted to take a moment of your time to thank you for consecutively choosing us for over five years now, despite the competition. A recent look at the books also proved that you are one of our most frequent (and loved) repeat customers.
We highly appreciate your loyalty and entrusting us with your [specific] needs. If there is anything you’d like us to do to make your experience with [Brand] a better one, please don’t hesitate to reach out to me directly.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Ready to take advantage of our free 30-day trial?
Customize and save our customer appreciation templates and send them out directly from LiveAgent. No credit card required.
Можете да покажете благодарността към клиентите си като им изпратите благодарствен имейл или бележка. Освен това, предложете виртуални подаръци на клиентите си като жест на благодарност.
Оптималната дължина на благодарствен имейл до клиент е 4 или повече изречения.
Изпращането на благодарствени имейли помага да повишите удовлетвореността на клиентите си и да подобрите лоялността към бранда.
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Шаблони за маркетингови имейли
Открийте мощта на имейл маркетинга с LiveAgent! Разгледайте нашите шаблони за маркетингови имейли, които ще ви помогнат да ангажирате клиентите си и да увеличите конверсиите. Вижте защо имейл маркетингът е от съществено значение за вашия бизнес и как да създадете перфектните кампании. Посетете страницата ни за повече информация и вдъхновение!
Шаблони за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата на електронна търговия
Открийте как следпродажбените клиентски проучвания за удовлетвореност могат да подобрят вашия бизнес. Разберете как да създадете ефективни проучвания и шаблони, които да повишат удовлетвореността на клиентите ви. Посетете нашата страница за повече информация и примери!
Имейл шаблони, с които да спечелите обратно клиентите си
Открийте безплатни имейл шаблони от LiveAgent, които ще ви помогнат да спечелите обратно клиентите си с персонализирани съобщения и отстъпки. Идеални за онлайн бизнеси и маркетингови кампании. Спестете време и усилия, използвайки нашите готови решения за повторно ангажиране.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team