Научете за различни шаблони за благодарствени имейли в електронната търговия, които укрепват връзките с клиентите. Включват персонализирани съобщения, имейли за лоялност и други, за да установите доверие и ангажираност.
Имейл маркетингът е един от “най-старите” маркетингови комуникационни канали. И под термина “стар” имаме предвид, че е наоколо от доста дълго време. Един от първите имейл клиенти е създаден в MIT (Масачузетския технологичен институт) през 1965. И въпреки че някои маркетингови експерти и бизнес гурута обявяват “края на имейла” като маркетингов канал, този вид комуникация все още се използва често дори десетилетия след изпращането на първия имейл.
Имейлите са отлично средство за комуникация, което може да ви свърже с потребителите, да установи взаимоотношения с тях и да изгради доверие и лоялност. Тя може да бъде най-рентабилният метод за превръщане на купувачите за първи път в лоялните клиенти. Като маркетьори имате много повече да печелите, като подхранвате съществуващите си клиенти, а не като фокусирате всичките си усилия върху придобиването на нови клиенти.
Разбира се, всички повтарящи се клиенти бяха купувачи за първи път веднъж. Затова не можем да кажем, че не трябва да прекарваш времето си в придобиване на нови клиенти. Но това би помогнало, ако си спомните, че според много проучвания, (например проучване на BAIN&COMPANY) връщащите се клиенти харчат приблизително 33% повече с бизнес от купувачите за първи път. Въздействието на тази корелация е очевидно и не трябва да се подценява от вземащите решения в компании от различни индустрии..
Така че къде точно имейлите се вписват във всичко това? Ключът към използването на имейл като канал за увеличаване на задържането на клиенти е третирането на всяка финализирана покупка като възможност за рестартиране на пътешествието на клиента. Това означава усилване на имейлите след покупката така че клиентите не просто да отпаднат и да churn. И ви благодаря имейли са първата част от тази стратегия.
Основната цел на стратегиите за имейл маркетинг е да се изгради лоялност сред тези, които се абонират за вашата база данни и съгласие за получаване на маркетинг комуникация. След изграждането на лоялност е по-лесно да конвертирате абонатите си в клиенти, като изпращате навременни и интересни съобщения.
Имейлите за благодарности са важен тип комуникация във фазата на лоялност.Също така е изключително важен ресурс, използван за укрепване на лоялността на съществуващите клиенти, печелят повече доверие и ги насърчават да пазаруват отново с вас. Нека разгледаме по-отблизо функцията на благодарствени имейли в електронната търговия.
Когато планирате всяка онлайн маркетинг кампания, включително благодарствени имейли, винаги трябва да имате предвид целта си. Благодарственият имейл може да бъде представен в няколко различни формата, но винаги има обща цел– да покаже на получателите на вашето съобщение колко важни са за бизнеса Ви.
Като пример, бихте могли да изпратите благодарствени имейли, за да покажете благодарността си към тези, които са се абонирали за вашия бюлетин проявили интерес към определена оферта или закупили определен продукт или услуга.
Както вече споменахме, има няколко различни вида благодарствени имейли.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Добре дошли благодаря имейл се изпраща, след като някой се абонира за бюлетин или пощенски списък. Той потвърждава абонамента и представя типа съдържание, което ще изпращате в допълнение към показването на поскъпване за абоната.
Този благодарствени имейл се изпраща, след като някой направи покупка и стане ваш клиент. Такова съобщение изпълнява целта за изграждане на лоялност на клиентите и може да предложи и други свързани продукти, които могат да бъдат от интерес за този клиент.
Както е очевидно, този тип имейл има за цел да благодари на потребител за участието в събитие (независимо дали онлайн или офлайн). Неговата функция е да поиска обратна връзка за събитието, което позволява на потребителите да споделят мненията си и да ги накарат да се чувстват чути.
Шаблоните, представени в тази статия, са примери за благодарствени имейли, които могат да бъдат изпратени на клиентите, след като направят поръчка онлайн.
Thank you for placing an order with us! We’re delighted to see your interest in our [products or services].
We want to ensure that our products meet your expectations and that you’re satisfied. As such, we’d love to hear from you once you’ve had a few days to tinker around with [product name].
Please use this form [link to the form] to share your opinion, or simply respond to this email with a few words about [product/service].
Your opinion will help us improve our future offers.
Best,
The Customer Success Team at [company]
Thanks for shopping with us. We hope [product or service] will meet your expectations and you will purchase from [online store’s name] again!
While you wait for your package, check out other [products/services] that may be a great addition to your [product or service ordered].
See you around!
[name and surname]
Owner of [online store’s name]
We are really happy to see you placing a new order at [online store’s name]!
There’s nothing more rewarding for us than to know that first-time customers trust us and come back to order more [product/services]. We hope to see you around even more often!
Here’s a small gift from us: [a/an X]% discount code for your next purchase to show our appreciation.
[Discount Code]
Use it at the checkout and enjoy your next shopping experience with us!
The Customer Service Team at [company]
Thank you for visiting our store and placing your first order!
We are glad that you found the [product/services] you were looking for in our store.
Our goal is for our clients to always be satisfied, so let us know how your experience with us was during your first time shopping here.
We look forward to seeing you around again soon.
Sincerely,
Your friends at [company’s name]
Thank you for placing your order with [company’s name/e-store’s name]! We really appreciate that you chose our store, it means the world to us!
We want to let you know that we will inform you about the subsequent stages of order processing via separate emails.
Have a great day!
The [team’s name] at [company’s name]
Моля, имайте предвид: този вид имейл трябва да бъде изпратен на повторен клиент приблизително една година след първата им покупка.
Dear [customer’s name],
We are delighted to inform you that you have been our customer for [period of time]!
This message is to thank you for being part of our [family/family of customers/community/group of loyal customers].
We are truly grateful for your constant support and loyalty. We are aware that we wouldn’t be here without devoted customers like yourself.
You could have chosen any other e-store, but you picked and still shop with us. We appreciate you sticking with [company’s name].
Thanks again, and have a wonderful day!
Best,
[company’s representative, can be a decision-maker]
Има различни видове благодарствени имейли, които можете да изпратите на клиентите си, и това е до вас кой да изберете. Но преди да изпратите първия имейл с благодарност, не забравяйте, че тези имейли са за вашите клиенти, а не за вашето семейство.
Така че, типовете благодарствени имейл може да включват:
Да, кратък благодаря имейл трябва да се изпраща всеки път, когато някой направи поръчка в онлайн магазина си. В днешно време клиентите получават различни видове имейли: имейли за потвърждение имейли за потвърждение, благодарствени имейли, имейли, имейл информиращи за продуктова пратка и т.н., и те са свикнали с този вид комуникация. Те може да са по-загрижени, ако поръчат нещо и не получават никаква имейл комуникация, отколкото ако го направят.
Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.
Целта на всеки благодарствени имейл е да покаже благодарност. Ето защо това съобщение не трябва да е дълго, или изпълнено с много информация и множество CTA бутони (повиквания към действие). Всъщност, тя трябва да бъде обратното – един благодарствени имейл трябва да бъде кратък, скъсен, и да съдържа само полезна информация като прогнозната дата на доставка, информация за програма за лоялност на клиентите, или предстоящи продажби.
Можете също така да използвате благодарствени имейли, за да усвоявате и кръстосате да продавате продуктите или услугите си, но всеки раздел, свързан с продажбите, в рамките на благодарствен имейл, също трябва да бъде сравнително кратък и право към точката.
Като общо правило – да. Благодарствените имейли са един вид любезно послание, което вашата фирма изпраща на клиентите, за да признае действията им и да ги уведоми, че оценявате интереса им към вашите продукти или услуги. Очевидно имейлите с благодарност могат да имат и други цели като ъпселлинг, кръстосана продажба или генериране на трафик към блога ви. Но освен че използвате благодарствени имейли, за да изпълните тези бизнес цели, не трябва да забравяте за основната им цел–за изграждане и укрепване на положителни взаимоотношения със съществуващите ви клиенти.
Като такъв, препоръчително е да изпратите благодарствени имейл всеки път, когато някой купи нещо от магазина ви. Можете лесно да автоматизирате този процес с инструменти за автоматизация на имейл. Въпреки това не забравяйте да дадете на клиентите си възможност да се отпишат от по-нататъшна маркетинг комуникация. Най-добре е да включите връзка за отписване в горната част на всеки имейл или в долен колонтитул.
Да, визуалната страна на един благодарствени имейл е важна. A благодаря ви имейл шаблон трябва да бъде съгласуван с вашата марка насоки, включително шрифтове и цветове на марката. Очевидно можете да проектирате благодарствени имейли, за да имате по-спокойно и закачливо усещане, но те трябва да приличат на друго съдържание, което изпращате на клиентите или да публикувате в блога, уебсайта или социалните си медии. Ако обикновено изпращате имейли с обикновен текст, следвайте същия стил с благодарствени имейли.
Без значение дали изпращате HTML-кодиран, цветен имейл или имейл с обикновен текст, не забравяйте за начина, по който хората в интернет консумират съдържание. Повечето от клиентите ви няма да прочетат продължително съобщение за благодарност, представено като големи блокове непрекъснат текст. Създайте имейла си по начин, който улеснява получателите да обезмаслят. В противен случай те ще спрат да отварят вашите благодарствени имейли. Това най-вероятно ще навреди на отворените и процентите на доставка на вашите имейли, както и репутацията на подателя на домейна ви.
Благодаря ви имейли са вид маркетинг комуникация. Въпреки че името може да не го посочи, те все още са вид комуникация, която вашите клиенти трябва да се съгласят да получат. Обикновено трябва да се установи съгласие за получаване на различни видове маркетинг комуникация, когато някой създаде профил във вашия онлайн магазин. Това е, когато те трябва да поставите отметка в кутия, която казва, че ви позволяват да им изпращате имейли.
И тъй като имейлите с благодарност са вид маркетингова комуникация, клиентите ви винаги могат да се откажат от получаването им или да се отпишат от пощенския ви списък. Както бе споменато в предишния отговор, връзка за отписване или бутон трябва да бъдат включени във всеки имейл, изпратен до вашата база данни, и Това не е по-различно за благодарствени имейли.
Ready to put our e-commerce thank you email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Шаблони за имейл съобщения за електронна търговия – известие за доставка и потвърждаване на връщане
Безплатни шаблони за имейли за доставка и връщане, които подобряват обслужването и доверието на клиентите. Изпробвайте сега!
Шаблони за клиентско обслужване
Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team