Шаблони за бизнес имейли за продажби, маркетинг, онбординг и обратна връзка с насоки за успешен имейл маркетинг. Спестяват време, ресурси и не изискват проверка на форматирането.
Имейл маркетингът е много гъвкав метод за комуникация. Този канал ви дава възможност да изпращате писмени съобщения в разнообразни формати, включително текст, статични и динамични изображения, проследяеми URL-и цветни шрифтове.
Поради тази причина, повечето компании използват имейл маркетинга в стратегиите си, за да изпращат промоции и оферти на клиентите.
Ако смятате, че всички имейли са еднакви, сте в голяма грешка! Можем да разделим типовете съобщения в имейл маркетинга на три различни формата:
Необходимо е да различавате тези три формата когато създавате собствената си маркетингова стратегия, тъй като всеки изпълнява различни цели.
Както вече споменахме, имейл маркетингът е много гъвкав. Ако погледнете входящата си кутия сега, може да забележите, че получавате имейли от компании, които изпращат различни съобщения с различен стил.
Имейл, рекламиращ самолетни билети например, няма да изглежда по същия начин като потвърждение за онлайн покупка. И въпреки това и двата се считат за част от имейл маркетинга!
За да разберете основните елементи на всеки тип съобщение, най-добрите практики и свързаните маркетингови стратегии, разделихме имейл маркетинговите стратегии на три основни категории: трансакционни, за създаване и поддържане на връзки и рекламни имейли.
Както името предполага, трансакционните имейли са тези, които са свързани с трансакцията, която е се е случила между двете страни.
Когато направите поръчка в онлайн магазин, например, може да получите серия от трансакционни имейли: един, потвърждаващ трансакцията, когато завършите поръчката си, един, след като плащането ви бъде получено, още един след изпращането на продукта и т.н.
Основната цел на имейлите за създаване и поддържане на връзки е ангажирането или съблазняването на аудиторията ви.
Имейлите за създаване и поддържане на връзки се фокусират върху връзката ви с клиентите и потенциалните клиенти, като им изпращат съдържание, което има обучителна цел и/или им дава добавена стойност.
Рекламните имейли биват изпращани от бизнесите към техните съществуващи и потенциални клиенти.
Поради тази причина обикновено форматът е тясно свързан с имейл маркетинга. Но както сте виждали, има няколко типа имейли, които могат да бъдат изпратени и попадат в една и съща категория.
Имейлът все още е един от най-често използваните канали за комуникация в света. Той е по-неинвазивна и по-точна алтернатива на много други методи за комуникация. Ако се използва правилно, имейлът създава стабилна директна връзка между бизнеса и клиентите.
Гъвкавостта му е една от ключовите причина за чудесния му обхват и ефективност. Можем да говорим за всички цели, които изпълнява, буквално с часове. Имейлът продължава да е основният начин за намиране на потенциални клиенти, разпространение на съдържание, повишаване на продажбите и подобряване на връзките с клиентите, както и много други.
Важен факт е, че 72% от хората предпочитат да получават рекламно съдържание по имейл, отколкото чрез социални медии (източник).
Според Email Monday, 68,9% от получателите разглеждат маркетингови имейли на смартфоните си 2-3 дни седмично (източник) и 81% от собствениците на мобилни устройства редовно използват смартфон за промерка на имейли (източник).
Невъзможно е да игнорирате силата на имейла и трябва да сте нясно с всички възможности, които този канал за комуникация предлага. Какъв е обаче най-удобният начин да използвате имейл в бизнеса си? Как можете да използвате силата на имейла по най-удобния и ефективен начин? Отговорът е: като използвате всякакъв вид шаблони за бизнес имейли.
Имейл шаблон е HTML или текстов шаблон, който служи като рамка. Съдържанието може да се промени, за да пасне на това, което искате да кажете.
Имейл шаблонът ви позволява да създавате имейл кампании бързо. Всичко, което трябва да направите, е да настроите имейла като смените изображенията, текста, шрифта и други елементи. Добър имейл шаблон е подходящ за всякакви видове организации, работещи в различни отрасли, без значение дали електронна търговия, туризъм и хотелиерство, бизнес, хранителна индустрия, здравеопазване, образование и много други.
Вместо да пишете имейл или да създавате имейл шаблон от нулата, можете лесто да качите изображенията си, да смените текста и да изберете ново съдържание, което се отнася до базата ви данни. Не е нужно да избирате кои части от имейла да включите, къде да добавите изображения и къде да напишете текста. Вместо това, с готови шаблони ще имате повече време да създадете уникално съдържание.
Всеки път когато създавате нов шаблон за имейл от нулата, трява да го проверите за грешки, защото работата с голяма база данни носи риск от изпускането на важни раздели или допускането на грешки при форматиране. Използването на шаблон ви гарантира, че имейлът изглежда точно както на предварителния преглед. И все пак, не забравяйте да тествате шаблоните за всеки случай.
Както вече споменахме, има три типа имейли: трансакционни имейли, имейли за създаване и поддържане на връзки и рекламни имейли. Всяка от тези категории се състои от различни имейли. Подготвили сме набор от шаблони за бизнес имейли за всяка категория, за да ви улесним в пускането на първата си кампания или за да подобрите вече съществуваща.
Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!
We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].
Ready to test the updated version?
Click on the button below and get started!
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
The new [product name] is finally available!
What makes the [product name] different is [give an intro to the product and say why your audience needs it]
You can order your [product] directly from our store or find it on [name of a platform].
[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
We couldn’t be happier to welcome [product or service] into the [company] family.
But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [product] is one of a kind.
Bold statement? Just look at this list of benefits [of the product]:
Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
….
Pretty convincing, huh? You’ll have to test our [product/service] to learn about its full potential.
[CTA button]
Enjoy!
Best,
[your name & company’s name]
Научете повече за шаблони за имейли за стартиране на продукти
I’m contacting you to let you know that working with you on [project] has been a pleasure.
When we complete projects with such extraordinary clients, we like to end the cooperation with a testimonial that will be displayed on our website.
I wondered if you would be willing to share your thoughts on our recent project? You can see examples of previous reviews on this [link to the page] page.
You can submit your testimonial video in about five minutes. Follow this link [link to a testimonial collecting tool] and record a short video describing our project’s details and your experience of working with us.
Once again, it has been a pleasure working with you!
Best regards,
[your name & the company’s name]
We really appreciate you as a customer here at [company].
That’s why we would like to know how you are doing and if there’s anything we can do to make your cooperation with us easier. If you have had a great experience so far, let us know.
You can share your ideas and thoughts here [link] via text or film a video on your laptop or phone at any time.
Thank you!
[your name & the company’s name, contact information]
The only things that are better for us than happy customers are happy customers who share their positive experiences.
We just wanted to tell you that we recently noticed [trigger here], and that we really appreciate it.
We would love to share your opinions on our own [name of owned media or review website] and on our website. If you have 5 minutes, share your thoughts in written or video format to spread the word.
Have a great day,
[your name & company’s name]
We’re messaging you because it’s a special time of the year – [Name of a season or holiday] is nearing, and we wanted to let you know about the special offers we’ve prepared for you:
Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description
…
The only thing you have to do to make use of these [discounts/offers/promotions] is to click the button below and place your order on our website:
[CTA]
Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!
Best wishes,
[your name & company’s name]
You are an active subscriber of our mailing list [name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].
We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated, especially for those who subscribe to our newsletter.
[A list of the resources with short descriptions and CTAs like “Read more”/”Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].
[Don’t forget to use visuals!]
Happy reading!
Best,
[your name & company’s name]
Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].
We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.
[A description of an item(s) that the message refers to.]
If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below.
We’ve prepared a special offer that is only available for the recipients of this message.
или:
[CTA]
Best,
[your name & company’s name]
Научете повече за Шаблоните за имейл бюлетин
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our offering, as we always aim to deliver exactly what our customers expect.
Let me know by replying to this email and sharing your thoughts about [company].
Over the next few weeks you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver personalized support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know what you think.
By the way, over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
Научете повече за Шаблоните за имейли за онбординг на клиенти
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Научете повече за Шаблоните за имейли за обратна връзка
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
Научете повече за Шаблоните с покана за телефонен разговор
Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!
I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:
Next step 1
Next step 2
Next step 3
…
As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.
Let me know if that works for you.
If you need anything else, I will be happy to help!
Best,
[name & company]
It was very nice to talk to you.
I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].
As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].
I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s convenient for you.
I hope we can talk soon.
Yours sincerely,
[name & company]
Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].
I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].
To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.
Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].
Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?
Best,
[name & company]
Научете повече за Шаблоните за имейли след телефонен разговор
Thank you for being with us! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:
[code]
The discount offer is valid until [date].
Have a great day,
[name of the company/employee]
We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount for you! Just use this code at the checkout and that’s it:
[code]
The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!
Best,
[name of the employee/company]
We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:
[code]
The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!
Hope you enjoy it,
[employee name, company]
Научете повече за Шаблоните за имейли с оферта за отстъпка
Ако искате бизнес имейлите ви да носят очакваните резултати, трябва да следвате определени правила. Дори няма да споменаваме очевидни неща като слагането на бутон с призив към действие най-долу в имейла, сегментиране на списъка с абонати, измерване и анализиране на всяка кампания или максимално персонализиране на всяко съобщение. Вече знаете това, нали? Нека поговорим за някои по-малко популярни аспекти на имейл маркетинга, за които трябва да се погрижите ако искате да управлявате възможно най-добрите маркетингови кампании.
Secure Socket Layer (SSL) е технология за криптиране, която ви позволява да комуникирате с имейл сървър с повишена сигурност. Тя използва два отделни “ключа”, за да криптира всички данни в имейл: публичен ключ и личен ключ, до който има достъп само получателя. Това означава, че ако случайно някой имейл бъде прихванат, той няма да може да бъде прочетен от междинния агент без личния ключ.
Когато конфигурирате десктоп клиентите си като Outlook, Thunderbird или мобилни устройства, се опитайте да използвате сигурните ни портове и сървъри.
Имейл доставчиците имат филтри срещу спам, за да ни предпазят от получаването на нежелана поща във входящите си кутии.
Това е много добре за всички нас (ужасно е да получавате спам всеки ден нали?), но също така е предизвикателство, което всички, занимаващи се с имейл маркетинг, трябва да преодолеят.
Бюлетинът ви вероятно ще се окаже в спам папките ако не сте достатъчно внимателни. И ако това се случи, след това всеки път, когато пращате имейл от сървъра си, той ще отива директно в спам папката на потребителя.
Има различни фактори, които имейл доставчиците вземат предвид когато слагат имейл в спам папката. Един от тях е идентифицирането на думи, които често се асоциират със спамърски съобщения.
Ако искате имейлът ви да отиде безпроблемно във входящата кутия на потребителя, избягвайте думи като: безплатен, подарък, специална промоция, намаление, разпродажба, кликни тук, спечели пари, купи, най-добра цена, най-ниска цена, само за, безплатно обаждане, инвестиция, 50% по-малко, защо да плащате повече, отървете се от дълга си, сега, направи го сега, започни днес, за ограничен период от време, както по телевизията, отслабване и т.н.
Това гарантира, че когато служителите ви напуснат организацията, вече няма да имат достъп до профилите или бизнес операциите ви. Пренасочването гарантира, че ако някой отговори на бизнес имейл, използвайки профила на бивш служител, настоящ служител може да продължи или делегира комуникацията.
Когато изпращате много имейли наведнъж до контактите си с рекламна цел, съобщения или бюлетини, не го правете от уеб пощата или десктоп клиента си. Защо? Защото подобно действие излага репутацията на домейна ви пред сериозен риск. Всичките ви имейли могат да бъдат отбелязани като спам в дългосрочен план или дори имейл услугата ви да бъде закрита.
За да изпращате безопасно големи обеми имейли, трябва да следвате определени правила и процедури. Обикновено това се прави чрез специализиран доставчик, който ще ви помогне да се съобразите с регулациите срещу спам.
В повечето случаи, най-простите имейли изглеждат много по-добре от тези, пълни с изображения, различни цветове или сложен дизайн…
По-малко е по-добре: имейлът ви трябва да е опростен. Колкото по-малко прилича на типичен бюлетин (от тези, които са оформени в различни колони, пълни с различни картинки или със заглавия), толкова по-добре.
Свикнали сме да асоциираме спам с “добре оформени” бюлетини. Ето защо, любопитното е, че опростен имейл, кокто изглежда като “нормално” съобщение, което приятел би ни пратил, обикновено постига по-добри резултати.
Правилото е: нека е простичко и глупаво (keep it simple, stupid – KISS)
Ready to put our business email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Шаблони за маркетингови имейли
Открийте мощта на имейл маркетинга с LiveAgent! Разгледайте нашите шаблони за маркетингови имейли, които ще ви помогнат да ангажирате клиентите си и да увеличите конверсиите. Вижте защо имейл маркетингът е от съществено значение за вашия бизнес и как да създадете перфектните кампании. Посетете страницата ни за повече информация и вдъхновение!
Открийте ефективни шаблони за имейл бюлетини с LiveAgent, които да подобрят вашата маркетингова стратегия. Научете важността на персонализацията, оптимизацията за мобилни устройства и законовите изисквания. Създайте ангажиращи бюлетини, които ще поддържат интереса на вашите абонати. Посетете ни и започнете вашата успешна кампания!
Шаблони за информационни имейли
Шаблони за информационни имейли за ефективна комуникация с клиенти. Готови текстове и съвети за персонализиране. Опитайте безплатно!
Шаблони за клиентско обслужване
Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team