Страницата на LiveAgent предоставя шаблони за клиентско обслужване, включително за автоматични отговори и проверка с клиентите. Тези инструменти помагат за подобряване на комуникацията и ефективността в обслужването.
Имейлът продължава да бъде един от основните канали за обслужване за огромен брой клиенти. Не всеки бизнес обаче полага много усилия за осигуряването на бързи и професионални отговори – всъщност, някои изобщо не отговарят. Проучване на SuperOffice открива, че 62% от компаниите не отговарят на имейли за клиентско обслужване. 90% не информират клиентите си, че са получили имейла, а 97% не питат клиента дали е останал доволен от отговора.
Тъй като е почти невъзможно да напишете изцяло всеки един имейл до настоящи или потенциални клиенти, използването на шаблони за клиентско обслужване, които покриват разнообразни сценарии, може да е от огромна помощ на екипите за обслужване на клиенти, особено за тези, които трябва да отговарят на голямо количество имейли. С шаблони като отправна точка, сътрудниците ви могат да обслужват повече клиенти за по-малко време и с по-малко стрес, и да гарантират, че ще осигурявате последователно обслужване.
Създаването на ваша библиотека с примерни шаблони за имейли за клиентско обслужване може да е едновременно предизвикателно и времеемко. Ето няколко доказани имейл шаблона, базирани на 10 сценария, които обслужващият ви екип може да използва и да пригоди според нуждите си при взаимодействието с настоящи и потенциални клиенти.
Sorry we haven’t gotten back to you yet. We are currently experiencing a high volume of support requests and appreciate your patience as we work to provide the highest level of support to each customer. Rest assured, one of our agents will follow up with you as soon as possible.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your customer service templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.