Безплатни имейл шаблони за дайджести от LiveAgent помагат за изграждане на информираност и доверие. Създайте ангажиращи и лоялни абонати чрез балансирани имейли с графика и текст. Изберете подходящ шаблон и започнете безплатно още днес!
Компаниите могат да изградят информираност за своя бранд и да повишат доверието на клиентите, като редовно споделят ценно и лесно четимо или смилаемо съдържание по имейл. Тези фрагменти от информация съдържат резюмета на последните новини или важни актуализации съгласно установен график и са известни като дайджести.
Конкретният тип съдържание, което се включва в такива съобщения, зависи от индустрията, в която се занимава даден бизнес, и честотата на тези дайджести може да бъде ежедневна, седмична или месечна в зависимост от това колко информация трябва да бъде споделена.
Несъмнено сте запознати с дайджест имейлите, защото много успешни компании ги използват много ефективно – но може да не сте запознати с терминологията.
Редовните съобщения служат за различни цели, в зависимост от бизнес сектора и честотата, с която се изпращат. Някои от най-добрите причини за изпращане на имейли са:
Дайджестите често съдържат големи количества информация, обобщена в лесно четими формати. Естествено, това често включва графични елементи – в крайна сметка една картина разказва хиляди думи. И така, как трябва да проектирате този тип имейл?
It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:
Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…
Below you can see the changes in some important metrics:
[Graphic of company data]
Look out for another update landing in your inbox next month.
Best,
[Name], [position] at [company]
Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].
We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:
New feature
Update
Fix…
What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:
Plan 1
Plan 2
Plan 3…
As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.
Regards,
The [company] team
Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.
Here is your [day/week/month] in numbers:
[Visualization of personal stats]
For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]
We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].
[Name] at [company]
Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:
[Graphical comparison]
As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!
Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team
Стандартната честота на редовните имейли е ежедневна, седмична или месечна, в зависимост от това колко информация има за актуализиране за получателя. Това също ще зависи от индустрията, в която сте заети. Изпращането на имейл дайджести по-често от ежедневието може да се счита за спам, дори когато има много за споделяне, докато по-рядко от месечното може да означава да бъдете забравени.
Дайджестите трябва да бъдат много съобразени с конкретния получател, като се започне от името му и се проследят лични данни и статистика, ако е приложимо. Идеята на този вид комуникация е да достави стойност в лесно четим формат, който ще помогне за изграждане на отношения и доверие с потребителя. Това е процес, който е силно подкрепен от персонализирането на Вашите съобщения, което кара получателите да се чувстват по-ценени.
Въпреки че е добре да сте последователни, добра идея е и да освежите комуникацията си от време на време. Запазването на едно и също оформление и споделянето на една и съща статистика, например, улеснява читателя да разбере информацията, която е свикнал да получава от имейлите Ви и да направи сравнение между актуализациите. Въпреки това не искате съобщенията да станат твърде повтарящи се и остарели, така че е важно да подправяте нещата от време на време.
Free templates and a free 14-day trial?
That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.