Статията предлага персонализирани имейл шаблони за електронна търговия, които изграждат доверие в бранда и подобряват маркетинговата стратегия. Включени са шаблони за предпродажба, кръстосани продажби, изоставени колички и други.
Електронната търговия расте с невероятно бързи темпове и в момента няма нищо по-важно за тази индустрия като предстоящия сезон на разпродажбите. През 2019 г. продажбите в световен мащаб, генерирани от електронна търговия възлизат на над 3,4 млрд. Долара и се очаква да достигнат 4,9 млрд. Долара през 2021 г. (source). Така че, ако притежавате магазин за електронна търговия, това е последната възможност да се подготвите. Ако още не сте го направили, време е да прегледате маркетинговата си стратегия.
Върху кои аспекти от Вашата стратегия трябва да се съсредоточите? Всичко сочи към имейлите като предпочитан метод за комуникация за бизнеса с електронна търговия. Всъщност 72% от хората (включително младите и тийнейджърите) предпочитат имейла като основен източник на комуникация с бизнеса (source).
Като вземем предвид всичко това, ние ще Ви предоставим всички необходими ресурси и съвети за подпомагане на Вашата маркетингова стратегия за електронна търговия – включително различни видове имейли които ще използвате, за да привлечете вниманието на клиентите си.
Преди да започнете масово изпращане на имейли на клиентите си, важно е да определите целите на Вашата маркетингова стратегия чрез електронна поща. Вашите цели ще бъдат основата на всички дейности и ще Ви помогнат да оцените тяхното представяне.
Ако просто започнете да пишете имейли без ясна цел, рискувате да изпращате съобщения, които няма да доведат до желаните резултати. Въпросът, който трябва да си зададете като бизнес за електронна търговия, е: „Какво искам да постигна?“
Вашите цели могат да включват:
Очевидно е, че не е нужно да избирате само една от тези цели. Въпреки това, с всички възможности, които се предлагат от имейл маркетинга, целта е да имаме няколко ясно определени цели. Опитът да постигнете твърде много наведнъж ще доведе до недостатъчна ефективност на кампаниите Ви. Като се фокусирате върху най-важните неща, можете ефективно да използвате Вашите ресурси и да избегнете загубата на време за създаване имейл съдържание, което не добавя никаква стойност за Вашите потребители.
Нека разгледаме какво можете да направите, за да сте сигурни, че постигате ясно дефинираните си цели.
Както споменахме в началото, ние сме подготвили няколко материали, за да можете да приложите теорията на практика и да започнете да общувате с Вашите потенциални и съществуващи клиенти чрез имейли.
We are reaching out with some good news: our [annual/seasonal] sale is kicking off soon.
We’ve been working on an exceptional offer for the last few weeks, so you can expect big discounts coming your way.
Click here [link] to set an email reminder for a price drop alert if you don’t want to miss out!
Want to learn more? Go to our website [link]
Best,
The [company] team
Here’s your requested price drop alert!
We lowered prices on [all our products/selected products] by up to [X]%.
To get the discount, use this unique code at the checkout:
PROMO CODE: [code]
Hurry up, the offer expires on [date]!
We think you should know that our prices have just dropped.
You can enjoy discounts of up to [X]% off on [all our products/selected products].
Have a look at some examples of discounted items:
[A list of the most greatly discounted products with images]
Click the button below to start shopping:
[button] ACCESS THE STORE
Our [spring/summer/fall/winter/annual/seasonal] sales have just kicked off.
You can get our products for [X]% less than usual. Just use the following code at the checkout:
[code]
Hurry up, this offer only lasts for [Y] days.
[button] BUY NOW
It’s your last chance to get our products with a [X]% discount.
Have a look at some of the items that are still available:
[Examples of products that are still in stock].
The offer expires [today/tomorrow], so you have only [Y] hours left.
[Button] SHOP NOW
Best,
The [company] Customer Service Team
Our [seasonal/annual] sale ends [today/tomorrow].
This means you only have [Y] hours left to save on selected products.
Discounts are automatically applied at checkout, you just need to add items that you like to your cart.
[Button] SHOP THE SALE
Here’s what you can buy:
[Images of discounted products].
We have something special for you:
Next time you shop with us, use the code below to get a [X]% discount on any item you select.
[code]
Follow this link to use your coupon [link]
[code]
If you have any questions about how to apply the code, don’t hesitate to contact us at [email address].
And once again – thank you for your help!
Regards,
Customer Satisfaction Team at [company]
You left your shopping cart full of cool stuff.
We hope that you are still interested in buying our products.
To help you make up your mind, we’ve created a list of products similar to the one sitting in your cart.
Maybe you’ll find a better fit below:
[A list of products with pictures]
But no worries – the previous products are still waiting for you.
Button: Go my cart
You bought a [product] from us recently.
You may be also interested in a few other products that work well with [item that was bought].
Here’s what we’ve got for you:
[A list of products with pictures]
[SHOP]
Best,
[name and position]
Sign up for our free 30-day trial. No credit card required.
Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right around the corner.
Имейлът е отдавна утвърден маркетингов инструмент. Процесът за продажби описва последователност от действия, които посетителят може да следва, от първоначален интерес, през размисъл до покупка. Имейлът за електронна търговия е ефективен метод за популяризиране на продукт или услуга чрез изпращане на поредица от съобщения до потребител, когато той посети уебсайт.
За да създадете списък с имейли за електронна търговия, Ви е необходим инструмент за имейл маркетинг, който е оборудван, така че да можете да създадете формуляр за събиране на информация за Вашите клиенти и поредица от имейли, които Ви помагат да създадете връзка с клиентите си. Пример за такъв инструмент би бил Mailchimp.
Имейлът е най-популярният начин за комуникация онлайн. Изпращането на имейл често е първата стъпка в процеса на покупка.
Шаблони за маркетингови имейли
Открийте мощта на имейл маркетинга с LiveAgent! Разгледайте нашите шаблони за маркетингови имейли, които ще ви помогнат да ангажирате клиентите си и да увеличите конверсиите. Вижте защо имейл маркетингът е от съществено значение за вашия бизнес и как да създадете перфектните кампании. Посетете страницата ни за повече информация и вдъхновение!
Чат за електронна търговия и услуги
Live чатът за електронна търговия подобрява връзката с клиентите и носи инвестиционна полза за онлайн бизнеса. С персонализирани шаблони и реалновремева комуникация, той увеличава удовлетвореността на клиентите. Научете как лесно да интегрирате live чат на вашия сайт и да предоставите светкавично бърза поддръжка. Изберете ефективността на live чата пред традиционните канали, за да намалите изчакването и да подобрите обслужването.
Шаблони за информационни имейли
Шаблони за информационни имейли за ефективна комуникация с клиенти. Готови текстове и съвети за персонализиране. Опитайте безплатно!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team