Шаблони за имейли за повторно ангажиране помагат да задържите клиенти чрез персонализирани съобщения. Те са насочени към неактивни контакти и предлагат стратегии като специални оферти и адресиране на притеснения. Изпращайте ги директно чрез LiveAgent.
Поддържането на висок процент на задържане на клиентите е значително по-евтино от привличането на нови клиенти. Освен това е много по-вероятно да осъществите нови и нови продажби на клиент, който вече сте привлекли. Всъщност, според Forrester, струва пет пъти повече да привлечете нов клиент отколкото да задържите настоящите клиенти доволни (източник). Компаниите обаче често инвестират много повече в привличането на нови клиенти, отколкото в това да задържат текущите клиенти заинтересовани и ангажирани с продуктите на бранда.
Следването на този подход е грешка, тъй като може да струва на компанията ви изключително много пари. Според Harvard Business Review, 65% от приходите на бизнесите идват от съществуващи клиенти (източник). Проучването на Forrester също така твърди, че компаниите губят $1,6 млрд на година заради текучеството на клиенти.
За да си гарантирате, че съществуващите клиенти или абонати са мотивирани да взаимодействат с компанията ви, може да започнете кампания за повторно ангажиране и да изпращате имейли за повторно ангажиране.
Имейл кампания за повторно ангажиране е имейл кампания, насочена към клиенти или абонати, които са били неактивни. Целта е да им припомните за предимствата, които продуктите или услугите ви носят.
Това е специализирана кампания, която цели да напомни на клиентите за бранда ви и да ги мотивира да плащат отново за продуктите или услугите ви. Този тип комуникация може също така да търси повторна връзка с имейл абонатите, чиято ангажираност е ниска или нулева. Все пак, всеки абонат е потенциален клиент, нали?
Имейл кампаниите за повторно ангажиране трябва да бъдат изпращани само до неактивни контакти. Ето защо първата стъпка трябва да е да идентифицирате неактивните контакти в базата си данни. Трябва също така да решите колко дълго трябва да е бил неактивен един контакт, за да го включите в кампания за повторно ангажиране. Контактите, които идентифицирате като неактивни, ще бъдат добавени към списък, до който ще изпратите имейла за повторно ангажиране.
Има множество различни видове съобщения, които можете да включите в имейлите си, за да активизирате неактивните си контакти или предишни клиенти:
Започнете да изпращате имейли си систематично, след което продължете да наблюдавате процента на отварянията, на върнатите имейли и на кликовете. Постоянно анализирайте резултатите, за да можете да определите кои групи контакти изискват повече внимание.
We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.
Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.
Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.
(CTA)
Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.
[Use your discount code now]
Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.
Respectfully,
[company]
We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.
Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].
We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.
We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.
We hope that by doing this we’ll win you back! <3
Always yours,
[company] marketing team
We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?
We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below
You can also contact customer support 24/7.
[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]
Best,
[name of the sender, company]
We’re not sure what to think about this.
We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].
If you’d like to remain a subscriber, click the link below.
[CTA] Keep me on the list
You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.
Talk to you soon, hopefully!
Yours,
[company] team
Трябва да стартирате имейл кампания за повторно ангажиране с 3+ имейла след 30-60 дни неактивност от страна на абоната. Но зависи и от това колко често изпращате имейлите си обикновено. Ако изпращате месечен бюлетин, тогава може да изчакате малко повече, например 90 дни.
Както вече споменахме, трябва да изпратите поне три имейла за повторно ангажиране. Продължавайте обаче да анализирате резултатите от всяко съобщение. Ако много получатели се отпишат след второто съобщение, помислете дали да не се откажете от 3тия имейл.
Трябва да чакате поне 48 или 72 часа, за да изпратите нов имейл за повторно ангажиране на неактивните си абонати.
Ready to put our re-engagement templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Шаблони за маркетингови имейли
Открийте мощта на имейл маркетинга с LiveAgent! Разгледайте нашите шаблони за маркетингови имейли, които ще ви помогнат да ангажирате клиентите си и да увеличите конверсиите. Вижте защо имейл маркетингът е от съществено значение за вашия бизнес и как да създадете перфектните кампании. Посетете страницата ни за повече информация и вдъхновение!
Имейл шаблони за важна информация
Използвайте нашите имейл шаблони за важно съобщение, за да подобрите комуникацията си с клиенти и да споделите ключова информация ефективно. Открийте съвети и примери, които ще ви помогнат да създадете имейли, които задължително трябва да бъдат прочетени. Опитайте безплатно с LiveAgent!
Имейл шаблони за привличане на нови абонати
Безплатни имейл шаблони за привличане на нови абонати от LiveAgent. Открийте най-добрите практики за имейл маркетинг и подобрете ангажираността на клиентите си. Направете своя профил безплатно и увеличете броя на активните си абонати лесно и ефективно!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team