Безплатни хелп деск шаблони от LiveAgent, които улесняват комуникацията и подобряват обслужването. Включват отговори на често срещани запитвания и проблеми. Регистрирайте се безплатно и подобрете обслужването си.
Според проучване, 69% от потребителите съдят за качеството на клиентското обслужване по това дали са получили “бърз отговор” на въпросите или запитванията си за помощ. Писането на едни и същи отговори ръчно отново и отново обаче може да е изключително неефективно и времеемко дори и за най-способните сътрдуници обслужване на клиенти. Ето къде шаблоните за отговор са много полезни. Всъщност, шаблоните за отговор (макрота), предефинираните отговори и готовите шаблони са едни от най-използваните хелп деск функционалности, които дават възможност на сътрудниците да подобрят ефективността и представянето си, да ускорят клиентското обслужване и да повишат удовлетворението на клиентите.
По-долу ще намерите 10 примера за отговори в хелп деск за някои от най-често срещаните проблеми и запитвания, които сътрудниците ви могат да персонализират, да пригодят за случая и да използват в ежедневните си разговори.
Шаблон за имейл е съобщение, което можете да преизползвате в имейл кореспонденцията си с клиенти. Шаблоните често се използват, за да сте последователни в отговорите си и да спестите време.
Разбира се. LiveAgent е хелп деск софтуер, който ви позволява да създавате шаблони, които спестяват време както на сътрудниците, така и на клиентите. Ако искате да разберете повече, разгледайте функционалността за шаблони за имейл.
Хелп деск е отдел в организация, която предоставя обслужване и поддръжка на клиентите и потребителите.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.