Приветствените имейли са ключови за създаване на връзка с нови клиенти, задавайки тон за бъдеща комуникация. Те са важна част от онлайн бизнеса и могат да увеличат лоялността към марката. Разгледайте шаблони за електронна търговия.
Приветсвените мейли са невероятен инструмент за установяване на връзка с нов клиент. Те задават тон за бъдеща комуникация и дават на клиента поглед към стила на комуникация на вашата компания. Като такива имейлите за добре дошли са неразделна част от всеки онлайн бизнес.
Приветствените съобщения попадат в категорията на транзакционните имейли, които са видове имейли, които се изпращат автоматично, след като потребителите са взаимодействали с вас по някакъв начин. Когато се използват правилно, транзакционните имейли могат да създадат лоялност към марката и увеличава на възвръщаемостта на инвестициите като същевременно давате глас на вашия бранд и изграждате страхотни взаимоотношения между бизнеса и клиентите както за B2B, така и за B2C компании.
Приветствените съобщения са едни от най-важните видове имейли за транзакции. Те ви дават възможност да създадете връзка между потенциален клиент и марката на вашия онлайн магазин от самото начало.
Без да губим повече време, нека преминем към някои шаблони за приветствени имейли, които можете да използвате за:
We’re super excited to see you join the [online store] community.
We hope you will be happy with [products offered by the online store] and that you will shop with us again and again.
Our goal is to offer the widest range of [products offered by the online store] at the highest quality. If you think we should add any items to our store, don’t hesitate to contact us and share your feedback.
Until then, enjoy your shopping!
Best,
[store owner’s signature]
Thank you for creating a [company name] account. We are more than happy to have you on board.
Please make yourself at home and enjoy shopping with us.
But before you start, here’s a short tutorial we created for our new clients. It will help you find the best fit based on size, color, and body type.
[link to or embedded video]
See you around,
The Customer Experience Team at [online store]
We’re sending this email to confirm that your account at [company name] was created successfully.
Click this button to log in to your account and start shopping:
[Button] Go to my account
It’s great that you are now a part of the [company name] family! If you have a minute, please read a few words from [online store]’s owners.
[Short message from the owner]
Cheers,
[company name]’s Customer Service Team
LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.
Няма такова нещо като идеална дължина за приветствен имейл, как звучи и изглежда вашият имейл зависи от вашите цели. Може да бъде просто, еднопосочно съобщение, информиращо получателя, че процесът на създаване на акаунта му е бил успешен и че може да започне да пазарува. Можете също така да използвате имейла, за да поздравите нов потенциален клиент и да ги запознаете с вашия онлайн магазин. Това би означавало да ги информирате накратко за вашата мисия, визия и това, което има значение за вас като предприемач. Може също да искате да акцентирате върху стойността която вашият потенциален клиент може да получи от пазаруване с вас.
Списъкът с възможни теми продължава и продължава, поради което е трудно да се определи „идеалната“ дължина на приветствения имейл. Един съвет, който можем да ви дадем, е да бъдете кратки. Не разтягайте съобщението си и не се опитвайте да включите твърде много информация в един имейл. Спомнете си краткия обсег на внимание на хората, който изглежда става все по-кратък с течение на времето. Приемайте имейла като възможност да поздравите нови потребители и, ако е необходимо, добавете един параграф, който съдържа информация важна за вас.
Времето, изминало между създаването на акаунт и получаването на приветствен имейл, може да изглежда като проблем, който не бива да притеснява собствениците на онлайн магазини, но това всъщност не е така.
Приветствените имейли, които също могат да се представят и като съобщения за потвърждение, трябва да бъдат изпратени веднага след като потребителят се регистрира или създаде акаунт в онлайн магазин. Той трябва да бъде доставен във входящата поща на потребителя буквално за секунди. В противен случай те могат да започнат да се притесняват, че нещо се е объркало с регистрацията им или че акаунтът им е неактивен. Те или ще се свържат с вашия контакт център, или, още по-лошо, ще се обезсърчат и ще се откажат от покупката. Наясно сме, че някои имейл системи може да изпратят имейла 3-5 минути след регистрацията. Има два начина за решаване на такъв проблем: първо, сменете пощенската система, и второ, покажете съобщение с надпис „Може да отнеме до 5 минути, за да получите вашия имейл за потвърждение“, след като потребителят натисне бутона „регистриране/създаване на акаунт“.
Както при идеалната дължина на приветсвения имейл, няма списък с информация, която трябва да се споменава във всяко такова съобщение. Това, което трябва или може да бъде включено, очевидно е поздрав, който може да бъде прост или по-сложен, както и допълнителна информация в зависимост от целта на вашето съобщение.
Както бе споменато по-горе, тази информация може да обхваща мисията и визията на вашия бизнес, или алтернативно, може да съдържа кратки инструкции за настройка, кратко съобщение от изпълнителния директор или списък с принципи. Може да включва и „полезни връзки“ или призив за действие, насърчаващ нови потребители, да споделят информация за магазина със света.
Най-добре е да изберете конкретна информация и да се съсредоточите върху предаването на съобщението. Не се опитвайте да включвате твърде много съвети или новини в един приветствен имейл, защото можем да ви уверим, че новите ви клиенти няма да отделят 10 минути, за да го прочетат.
Имейл шаблони за важна информация
Използвайте нашите имейл шаблони за важно съобщение, за да подобрите комуникацията си с клиенти и да споделите ключова информация ефективно. Открийте съвети и примери, които ще ви помогнат да създадете имейли, които задължително трябва да бъдат прочетени. Опитайте безплатно с LiveAgent!
Шаблони за имейл съобщения за електронна търговия – известие за доставка и потвърждаване на връщане
Безплатни шаблони за имейли за доставка и връщане, които подобряват обслужването и доверието на клиентите. Изпробвайте сега!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team