Шаблоните за инциденти в бюрото за помощ са ключови за бързо решаване на клиентски проблеми. Използвайте готови шаблони за ефективно обслужване и подобрете комуникацията с клиентите си чрез автоматизация и персонализиран подход.
Решаването на проблеми, докладвани от клиентите, е ежедневната работа на много агенти за обслужване на клиенти.
Даването на възможност на клиентите да докладват за инциденти и да имат агенти, които са отговорни за разрешаването им, е само първата стъпка към предоставяне на извънредно обслужване на клиенти. Това, което наистина има значение, е начинът, по който тези инциденти се разглеждат и решават.
Надеждни комуникационни канали, бързи отговори, положителни нагласи, прост език… списъкът би могъл да продължава и продължава. Тези елементи на обслужването на клиентите са само няколко от многото аспекти, които са необходими за осигуряване на безпроблемни взаимодействия с клиенти, които изискват помощ.
Нека се потопите по-дълбоко в тази тема и да обсъдим стълбовете на ефективното решаване на проблеми в обслужването на клиентите.
Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.
Изпълнете тези три стъпки, за да се уверите, че вашето обслужване на клиенти работи правилно и е в състояние да реши проблемите на клиентите достатъчно бързо:
Може да изглежда очевидно, но истинският проблем тук е, че много клиенти може дори да не знаят как да докладват за инцидент, или никой от компанията не се свързва с тях, когато го направят. Ако клиент твърди, че вашият продукт е опорочен, трябва да се свържете с него веднага след като съобщи за инцидента.
Важно е да отнеме няколко минути, за да говорите с клиента по телефона или да изпратите съобщение, питайки за проблема. Покажете им, че ви е грижа за тяхното мнение и че ако говорят по-високо, ще бъдат чути.
През повечето време скоростта на отговор на инцидент е по-важна от самия отговор. Когато клиентите съобщават за инциденти, последното нещо, което искат, е да бъдат игнорирани или да чакат твърде дълго, за да чуят обратно.
Не трябва да чакате повече от ден, за да отговаряте на каквито и да било имейли, обаждания или коментари, които клиентите Ви правят да се оплакват от даден продукт. Всеки час без отговор ще направи клиентите по-разочаровани. Следователно, възможно най-бързото реагиране е от съществено значение за подобряване на взаимоотношенията Ви с клиента.
Трябва да компенсирате клиента за вашите провали. Ако например са платили за доставка, но поръчката не е пристигнала навреме, честното би било да ги възстановим за тези разходи. Ако продуктът е опорочен, трябва да го замените и да предложите отстъпка при следващата им покупка или да им предложите ваучер за подарък.
Накратко, без значение каква е ситуацията, тя се изплаща, за да накара клиента да се чувства слушан и третиран справедливо. Защо? Защото това ще подсили фирменото изображение с клиента, и те ще останат лоялен.
Помислете за ливъридж на шаблоните за инциденти на бюрото за помощ, за да улесните клиентите си да докладват за инциденти и вашият екип за обслужване на клиенти да се справи с докладваните проблеми. По-долу ще намерите някои готови за използване шаблони, които можете да внедрите в процеса на докладване на инциденти. Можете просто просто да ги копирате и поставите или редактирате според вашите нужди.
First name:
Last name:
Your email:
Order no.*:
When did you place your order? [Calendar for customer to select a date]
Please describe the incident. The more details you give, the easier it will be for us to help you.
[Long text field]
[Button] Click here to report the incident
*Your order number was sent to you via email.
[Message displayed after customers click on the button]
We have received your incident report. We will start working on your request today.
Name and surname:
Client ID:
Email address:
Phone no.:
Preferred communication channel: [list of channels]
Please describe your issue below:
[Long text field]
…
When did this issue occur?
[Calendar for customer to select a date]
What is the priority of this incident? [Low/Medium/High]
[Button] Report an issue
[Message displayed after the form is submitted]
Thank you for reporting your issue! We have created a ticket no. [ticket number] for it. Click this link to check the status of your ticket.
First name:
Last name:
Which sentence describes your problem best? [list of possible issues that a customer may have experienced]
Describe your issue in more detail below:
[Long text field]
…
[Button] Click here to report the incident
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
Има много видове инциденти, за които клиентите може да докладват. Видът на инцидента зависи от много различни фактори, като индустрията, в която работи вашата компания, предлаганите продукти или услуги, очакванията на клиентите и техническите им познания. За да улесните клиентите си да съобщават за инциденти, можете да включите падащ списък във формуляра за подаване, който включва най-често срещаните проблеми.
Определено трябва да се опитате да разрешите всеки инцидент, който се съобщава. Често обаче дори агенти с най-добър подход към обслужването на клиенти може да не са в състояние да подпомогнат клиентите при всеки инцидент, за който докладват. Има много причини за това, но най-често срещаният е фактът, че понякога определена ситуация просто е извън контрола на вашата компания и по този начин проблемът на клиента не може да бъде разрешен.
Често срещаните инциденти, които се отчитат от различни клиенти, следва да бъдат разрешени възможно най-бързо. Това е така, защото агентите ви вече трябва да знаят как да се справят с конкретни ситуации и не трябва да им отнема твърде много време, за да се справят с повтарящи се проблеми. Нормално е някои инциденти да отнемат повече време, за да бъдат разгледани. Вашите агенти обаче трябва винаги да информират клиента, ако разрешаването на инцидента, за който са докладвали, отнема повече време от обичайното.
Софтуер за управление на запитвания
Разгледайте селекция от най-използваните софтуери за управление на запитвания на пазара. Изберете идеалния инструмент за управление на запитвания и издигнете клиентското си обслужване до най-високо ниво.
Шаблони за имейл съобщения за искане за възстановяване на сума
Открийте ефективни имейл шаблони за искания за възстановяване на сума, които ще ви помогнат да отговорите бързо и учтиво на клиентите си. Подобрете лоялността на клиентите и избегнете ненужните възстановявания с нашите съвети и готови решения. Посетете страницата ни за повече информация!
Шаблони за информационни имейли
Шаблони за информационни имейли за ефективна комуникация с клиенти. Готови текстове и съвети за персонализиране. Опитайте безплатно!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team