Шаблони за имейли за искане на обратна връзка от LiveAgent помагат да събирате ценни мнения от клиенти за подобряване на бизнес, продукти и услуги. Научете как да задавате правилни въпроси и защо обратната връзка е важна.
В днешната дигирална ера трябва да се отнасяте към клиентите си като партньори. Не прекарвайте прекалено много време в празни приказки, вместо това слушайте клиентите си! Настоаящите и потенциалните ви клиенти могат да ви дадат много информация, която да ви помогне да повишите продажбите, да привлечете потенциални клиенти и просто да подобрите клиентската лоялност.
За да го постигнете, можете да използвате най-основният и ефикасен канал за комуникация – а именно имейл.
Може би си мислите “вече се справяме доста добре с имейл маркетинга си”. Възможно е, но винаги има място за подобрение. Защо не използвате имейли, за да подсилите връзките си с контактите в списъка си, за да ви останат лоялни и да станат по-активни? Има един вид имейл, наречен имейл за искане на обратна връзка, който ви помага да взаимодействате и да изграждате значими връзки с потенциалните и съществуващите си клиенти.
Имейлът за искане на обратна връзка е прост и креативен начин да ангажирате клиентите си и да получите обратна връзка, което може да ви помогне да подобрите бъдещите си маркетингови съобщения, както и продукта си.
Преди се впуснем в подробности, трябва да обясним защо събирането на обратна връзка от клиентите ви е толкова важно. Доста дълго време компаниите не отделяха време или ресурси да опознаят клиентите си.
Това е грешка, защото да попитате клиентите за мнението им ви дава повече информация защо клиентите ви са готови да купуват продуктите ви. Например, това включва какви са нуждите им и как могат да бъдат задоволени.
Следователно, основната идея зад искането на обратна връзка е да съберете ценна информация от първа ръка, която да ви помогне да подобрите и развиете бизнеса, продуктите или услугите си.
Като поискате обратна връзка от клиентите си, можете да разберете дали са доволни, какво може да се подобри и кои от нуждите им не са задоволени.
Анализирането на цялата тази информация и правенето на логични заключения от нея ви дава възможност да:
И така, как да поискате обратна връзка от клиентите си? С добрия стар имейл.
I wanted to reach out to let you know that working with you on [project] has been a pleasure!
I was wondering if you’d be willing to share your thoughts on our recent project so we can get to know your opinion and act upon it.
If you want to help us improve our [product/service], follow this link [link to a feedback form] and share a few words about our project and your experience working with us.
Again, it’s been a pleasure working for you and your team.
Best,
[name & company]
Hey [name],
How would you rate the support you received from our customer service team?
Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied
Here’s a reminder of what your ticket was about:
[ insert ticket]
We hope we did a good job!
Best,
[name & company]
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Преди да започнете да задавате въпроси, обяснете колко е важно за вас да подобрите продукта или услугата си. Кажете на клиентите си, че искате да се поучите от опита им, за да продължите да се усъвършенствате и да гарантирате добро обслужване в бъдеще.
Изразете признателността си предварително и кажете на клиентите си, че разбирате, че времето им е ценно и заради това изкючително цените всяка обратна връзка, която споделят.
Отговорите на този въпрос ще ви помогне да разберете кои неща правите “добре”.
Тази точка е от изключителна важност. Отнася се до това кои части на преживяването при пазаруване/използване на услугата не харесват.
Обърнете внимание на тези отговори. Ако не вземете отношение по този съвет, няма да имате извинение ако нещо подобно се случи и с други клиенти.
Ready to put our feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Много зависи от спецификите на продукта или услигата ви. Не чакайте прекалено дълго обаче, защото клиентите ви вероятно ще забравят преживяването си с компанията ви (освен ако не е било особено неприятно). Изпращането на имейл с искане за обратна връзка до 5 дни след покупката е добра идея.
Да, трябва да се интересувате от преживяването на всички си клиенти и да не игнорирате тези, които са изразили отрицателно мнение за продукта или услугата ви. Всяга негативна обратна връзка тябва да бъде подробно анализирана и да бъдат предприети действия, за да имате възможност да подобрите продуктите и услугите си.
Как да създадем обратна връзка и дъска за предложения
Научете как да създадете ефективна обратна връзка и дъска за предложения, които ще подобрят клиентското обслужване и успеха на вашия бизнес. Открийте предимствата на тези инструменти и как те могат да изградят ориентирани към клиентите продукти и да увеличат лоялността. Посетете страницата, за да разберете как да ангажирате клиентите си по-ефективно.
Шаблони за имейл съобщения за искане за възстановяване на сума
Открийте ефективни имейл шаблони за искания за възстановяване на сума, които ще ви помогнат да отговорите бързо и учтиво на клиентите си. Подобрете лоялността на клиентите и избегнете ненужните възстановявания с нашите съвети и готови решения. Посетете страницата ни за повече информация!
Шаблони за покана за телефонно обаждане
Открийте как шаблоните за покана за телефонно обаждане могат да подобрят комуникацията с вашите клиенти и партньори. Научете за персонализацията и какво да включите в текста си, за да организирате успешни срещи. Посетете страницата за примери и съвети!
Имейл шаблони, с които да спечелите обратно клиентите си
Открийте безплатни имейл шаблони от LiveAgent, които ще ви помогнат да спечелите обратно клиентите си с персонализирани съобщения и отстъпки. Идеални за онлайн бизнеси и маркетингови кампании. Спестете време и усилия, използвайки нашите готови решения за повторно ангажиране.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team