Шаблони за искане на препоръки от клиенти, съвети за писане и най-добри практики за подобряване на онлайн репутацията. Препоръките са мощен маркетингов инструмент с висока ефективност (89%).
Тъй като днешните потребители са по-малко склонни да вярват на традиционния маркетинг и реклама, събирането на препоръки и отзиви от клиенти никога не е било по-важно. Препоръките от клиенти могат да окажат наистина огромно влияние върху онлайн репутацията ви, да изградят доверие и да привлекат повече продажби. Да накарате доволните си клиенти да споделят положителните си преживявания с бранда ви обаче може да е предизвикателство тъй като много бизнеси просто не знаят как да поискат препоръки.
Препоръките са положителни отзиви от доволни клиенти, които потвърждават качеството, представянето или стойността на продукта или услугата – дадени доброволно или по молба на компанията. Препоръките от клиенти често са най-мощният маркетинг инструмент. Всъщност, проучванията показват, че препоръките имат най-висока ефективност (89%) от който и да е друг тип маркетингово съдържание.
Ето някои общи съвети и най-добри практики за това как да поискате препоръки от клиентите си
Да накарате клиентите си да споделят конкретни детайли от преживяването си с компания, продукт или услуга е това, което прави препоръката добра. Когато бъдат попитани обаче, повечето не могат да се сетят какво да кажат просто така. По-долу ще намерите някои основни въпроси към клиентите за препоръки, които могат да се персонализират според бизнеса ви.
Повечето ви лоялни клиенти – без значение колко са доволни от продуктите или услугите ви – вероятно няма да споделят препоръката си ако не ги помолите. Но как точно да подходите към клиент, за да поискате препоръка? Ето няколко доказани шаблона за имейли, които можете да използвате когато искате препоръки от клиенти.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.