Научете как да увеличите продажбите чрез имейл шаблони за кръстосани продажби и надграждане на продажби. Тези техники могат да увеличат приходите с до 30%. Използвайте нашите шаблони, за да подобрите бизнеса си още днес!
Може да не сте запознати с концепциите за кръстосани продажби и надграждане или да бъркате двата термина. Искаме обаче да споделим с вас няколко прости съвета: и двете техники ще Ви помогнат да генерирате повече продажби. Почти всички онлайн магазини използват тези стратегии и Вие също трябва да го направите!
Ако пазарувате онлайн, със сигурност вече сте срещали различни стратегии за кръстосани продажби и надграждане. Може би сте забелязали някои, но много от тях са толкова фини, че просто се чудите как сте похарчили толкова много пари, докато приключите процеса на покупка, когато сте влезли само за един артикул.
Кръстосаните продажби означават предлагане на (потенциален) клиент на продукт, който върви ръка за ръка с продукта, който възнамерява да закупи. Например, ако клиент купува компютърна мишка, предлагането да закупи нова подложка за мишка или клавиатура ще бъде кръстосана продажба.
Надграждането на продажбата е маркетинг техника на продажби, която се състои в предлагане на потенциален клиент или клиент на продукт или услуга, подобна на тази, която иска да купи или е купил, но по-скъпа версия. Това може да бъде под формата на надстройка или друга добавка.
В тези дефиниции споменахме клиенти и потенциални клиенти: трябва да вземете предвид, че тези техники не се използват само със съществуващи клиенти. Можете също да използвате такива методи, за да насърчите потенциалните клиенти да харчат повече.
За да сте сигурни, че Вашите кръстосани продажби и / или надградени продажби дават резултати, следвайте двете златни правила:
За кръстосаните продажби: артикулите трябва да се допълват . Продуктите или услугите, които предлагате, трябва да вървят „ръка за ръка“. Както бе споменато по-горе, ако Вашият клиент пазарува компютърни аксесоари, не му предлагайте други несвързани електронни продукти като тостери или блендери.
За надграждането на продажбата: Продуктите трябва да предлагат допълнителна стойност. Предлаганите продукти или услуги трябва да имат значително по-висока стойност, като предоставят на потребителя допълнителни предимства. Например, ако Вашият клиент мисли да закупи телефон, можете да му предложите подобрена версия на модела (с повече място за съхранение, по-добро качество на камерата, живот на батерията и т.н.)
Значително увеличение на продажбите : Ако прилагате стратегии за кръстосани продажби, можете да подобрите приходите си с цели 30%, доста голяма цифра, която може да направи нещата различни за повечето компании.
Осигуряване на стойност за потребителите: Предлагайки по-персонализирани продукти на клиентите си, те ще се чувстват по-доволни от Вашия бизнес. В крайна сметка клиентите искат лично отношение, защото това показва, че бизнесът се грижи достатъчно, за да опознае тях и техните интереси.
Повишаване на лоялността на купувачите: Когато отговаряте на всички нужди на Вашите клиенти,те ще станат по-лоялни към Вашата компания. Те ще се върнат, за да купят други продукти от Вас, защото знаят, че ще могат да намерят всичко, което търсят.
И така, кой е най-добрият начин за кръстосани продажби и надграждане на продажбите? Един от най-добрите начини е да уведомите клиентите си за подходящи оферти чрез имейли. Основните тематични линии, които събрахме по-долу, ще Ви помогнат да започнете.
We noticed that you left your shopping cart full of cool stuff.
We think you could add a few more things to make sure you’ve got everything you need for [what items are used for].
Here’s a list of products that you might want to consider adding to your cart before you complete your purchase:
[A List of products with pictures]
We hope this helps!
You bought [product] recently.
As it’s just one part of our [collection] line, I thought you should know that you can get additional products that will make your experience with [product] even better.
Here’s what we’ve got for you:
[A List of products with pictures]
Think it through, and let us know if we can do anything more for you.
And remember that you can test our products for 30 days and return them if you are not satisfied.
[Button] Check out our returns policy.
Free shipping. Free returns.
We noticed that you’ve been using [product(s)/service(s)] for quite some time. We’re super grateful that you trust us with helping you [what product is helping with].
I’m reaching out today with a small tip about the upgraded version of [product/service].
By purchasing [upgraded version], you’ll get [value the new version brings].
Think about it. I’ll be happy to answer any of your questions.
In the last few months, we’ve refreshed the [product line/certain product].
You bought the previous version on [date of the previous purchase], so I thought I should let you know that you can now take your experience with [company] products to the next level.
We’ve added [X] new feature(s) and improved [Y] process(es).
Not to mention that we started a community forum for [product] users.
If you want to check out what’s so great about the new [product], just hit the button below:
[Button] Show me what’s new
Free 30-day trial with no credit card input?
That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.