Статията предлага имейл шаблони за споменаване на бранда, които помагат за линк поправки и привличане на внимание. Включва съвети за доверие и често задавани въпроси.
Когато хората говорят добро за компанията ви и тя бива споменавана от ренoмиран външен източник, като медия или експерт в сферата, можете да се гордеете с това. Този тип медийно внимание обикновено показва, че бизнесът ви разцъфтява и че света на бизнеса оценява дейността ви. Този тип признание може да ви помогне да направите бранда си разпознаваем и да ви позиционира сред лидерите в сферата ви в очите на потенциалните ви клиенти и абонати.
Можете също така да използвате споменаванията на бранда, за да изградите доверия в съществуващите клиенти или потребители. Но за да извлечете ползи от положителните препратки към компанията ви, трябва първо да кажете за тях. Един от най-добрите методи да информирате клиентите си за ново споменаване е да изпратите имейл, който ги уведомява за него и ги информира къде да прочетат въпросното съдържание.
Понякога може един от продуктите или услугите ви да са обсъждани в съществуващи статии, но линкът към сайта ви да е неправилен или да липсва, или текстът към линка да не е подходящ. Това понижава въздействието от споменаването на бранда ви, защото ще привлече по-малко трафик отколкото ако линкът е правилен. В този случай трябва учтиво да помолите автора да актуализира споменаването с нещо, което вие сте предложили.
Има няколко различни вида имейли за ново споменаване на бранда, които все пак са много близки. Може да се наложи да изпратите само един от тях, в зависимост от обстоятелсвата. Те служат за:
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Споменаването на бранда ви от напълно независима организация не ви дава правото да използвате цитата само защото се отнася за вашия бизнес. Това всъщност е хубаво, защото да имате безпристрастен позитивен отзив за бранда си от уважаван и авторитетен източник ще ви помогне да изградите доверие както с новите, така и със съществуващите си клиенти. Следователно не може да включите текста, в който сте споменати, освен ако не получите разрешение от собственика му за това. Добра идея е обаче да информирате потребителите си за споменаването с линк към мястото, където могат да прочетат съдържанието, което споменава бизнеса ви.
Когато външни уебсайтове или блогове имат връзки към вашия сайт, това помага да се привлече трафик. Тези линкове подобряват името на бранда ви и повишават разпознаваемостта му сред публика, която се различава от съществуващите ви потребители. Линковете също така помагат за подобряването на оптимизацията за електронни търсачки (SEO), което може да помогне за това сайтът ви да излиза на по-горни позиции в резултатите от търсенето (SERP) в платформи от рода на Google.
Следователно, ако външен източник споменава бранда ви, но не съдържа линк към сайта ви, трябва да се свършете с редактора му и да помолите да добавят към текста линк, пренасочващ към страница по ваш избор. Включили сме шаблон за имейл, който да ви помогне да направите точно това.
Ако прочетете текст, който е публикуван от външен сайт и смятате, че се отнася за вашия бранда, можете да изпратите имейл на автора, за да го питате дали би добавил линк към сайта ви. Ако се опитвате да получите линк в определен високо ценен и авторитетен сайт, може дори да изпратите имейл към компанията, в който да предложите да поправите неработещите линкове, които намерите на уебстраницата им, и да предложите да ги заменят с URL, който споменава вашия бранд.
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Шаблони за маркетингови имейли
Открийте мощта на имейл маркетинга с LiveAgent! Разгледайте нашите шаблони за маркетингови имейли, които ще ви помогнат да ангажирате клиентите си и да увеличите конверсиите. Вижте защо имейл маркетингът е от съществено значение за вашия бизнес и как да създадете перфектните кампании. Посетете страницата ни за повече информация и вдъхновение!
Имейл шаблони за повишаване на цените
Използвайте нашите ефективни имейл шаблони за безконфликтно повишаване на цените на продуктите или услугите във вашия бизнес. Убедете клиентите в стойността на увеличението и предложете алтернативи. Не се извинявайте за растежа си! Разгледайте нашите съвети и примери в LiveAgent.
Шаблони за отговор на оплакване в социалните медии
Открийте ефективни шаблони за отговор на оплаквания в социалните медии и подобрете клиентското обслужване. Научете техники за управление на негативни коментари и възстановете доверието на клиентите си. Посетете страницата за безплатни ресурси и съвети!
Имейл шаблони за привличане на нови абонати
Безплатни имейл шаблони за привличане на нови абонати от LiveAgent. Открийте най-добрите практики за имейл маркетинг и подобрете ангажираността на клиентите си. Направете своя профил безплатно и увеличете броя на активните си абонати лесно и ефективно!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team