Шаблоните за имейли за потвърждение на поръчки увеличават доверието и продажбите в онлайн бизнеса. Включете информация като име на продавача, данни на клиента, детайли за поръчката и доставка, за да оптимизирате клиентското изживяване.
Има много различни видове имейли, които трябва да изпращате на клиентите си: имейли за добре дошли, имейли за възстановяване на връзката с клиента и имейли за изоставена пазарска количка – и много други.
Въпреки че не всички електронни магазини изпращат тези имейли, има един тип имейл, който се използва буквално от всички онлайн магазини: имейлът за потвърждение на поръчка.
Имейлите за потвърждение на поръчки чести се изпращат от необходимост, тъй като няма как да управлявате електронен магазин ефективно без този тип трансакционен имейл.
Имейл за потвърждение на поръчка е съобщение, което информира клиента, че процесът по поръчка, който е инициирал, е бил успешен. Компаниите изпращат имейли за потвърждение, за да уведомят клиентите, че поръчката е получена, предприети са допълнителни действия за подготовка на пратката и че може да очакват доставката да пристигне скоро. Умните специалисти по имейл маркетинг обаче знаят, че истинската стойност на имейлите за потвърждение на поръчка е в способността им да генерират допълнителни продажби.
Цялата информация по-долу трябва да бъде включена в имейла за потвърждение на поръчката:
Какво прави тези имейли толкова добри и защо трябва да ви интересува? Ето няколко изследвания на казуси, които хвърлят светлина върху важността на имейлите за потвърждение на поръчки.
Първо, що се отнася до ангажираността, те имат забележителен процент отваряния от приблизително 65%, което допринася за средните 12,7% в сферата на търговията на дребно (източник). Все пак, купувачите искат да знаят, че поръчката им е била успешна.
Още по-важно, потребителите, които получават имейлите, представляват изключително ангажирана и ценна публика.
Добре познат факт е, че е много по-лесно да продадете на съществуващ клиент отново, отколкото да убедите някой, който никога не е пазарувал от вас, да си купи нещо (източник).
За съжаление, много електронни магазини са далеч от отключването на пълния потенциал на имейлите за потвърждение на поръчка.
За да ви помогнем да разберете пълния им потенциал, сме създали мощни имейл шаблони за потвърждение на поръчки, които ще ви помогнат да подобрите конверсиите си и приходите от продажби.
Hello [name],
We’re happy to let you know that we’ve received your order.
Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.
If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!
We are here to help!
Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.
P.S. psst… you may love these too:
[list of other products]
Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.
TRACK YOUR ORDER [link]
ORDER SUMMARY:
Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]
SHIPPING ADDRESS: [address]
[Table with a list of items]
ITEMS SHIPPED QTY PRICE
Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]
Your order [number] has shipped!
It’s being shipped with [name of courier company].
Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).
Thank you for placing your order!
Thank you for ordering from [company].
Your order #[number] has been shipped.
You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].
Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.
Item
Price
Qty
Amount
If you were interested in [product], you might also like:
[visuals of other products the recipient might be interested in]
We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.
Ready to save our order confirmation email templates?
Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.
Краткият отговор е – да. Необходимо е да изпращате имейл за потвърждение, защото той информира клиента, че всичко е минало добре и че желаните продукти ще му бъдат изпратени. В днешно време, потребителите са свикнали да получават имейли за потвърждение и ако не им изпратите този тип съобщение, вероятно ще се свържат с вас да попитат дали поръчката им е потвърдена. Това ще ви струва повече време и пари отколкото просто да изпратите автоматичен имейл.
Имейлът за потвърждение на поръчката трябва да се изпрати веднага щом клиентът направи поръчка. Трябва буквално да пристигне до няколко секунди след като клиентът натисне “купи” или плати за покупката си. Ако клиентът не получи такова съобщение веднага, може да си помисли, че нещо се е объркало. В случай, че системата ви е по-бавна и отнема няколко минути да се изпрати автоматичен имейл, трябва да информирате потребителите си, че може да се наложи да изчакат докато получат потвърждение.
Такъв тип съобщение трябва да е кратко и стегнато, но може и да е забавно и креативно. Ето защо няма златно правило, което да следвате когато създавате имейли за потвърждение на поръчка. Само не забравяйте да включите най-важната информация за поръчката: името на компанията, адреса на клиента, цената, приблизителното време за доставка и метода на плащане.
Шаблони за покана за телефонно обаждане
Открийте как шаблоните за покана за телефонно обаждане могат да подобрят комуникацията с вашите клиенти и партньори. Научете за персонализацията и какво да включите в текста си, за да организирате успешни срещи. Посетете страницата за примери и съвети!
Шаблони за имейли за разпродажба на продукт
Безплатни шаблони за имейли за разпродажба на продукти! Увеличете продажбите си с нашите лесни за персонализиране шаблони, създадени да привлекат клиентите и да ги убедят да купят. Посетете LiveAgent и започнете да изпращате ефективни рекламни имейли още днес!
Шаблони за имейл съобщения за електронна търговия – известие за доставка и потвърждаване на връщане
Безплатни шаблони за имейли за доставка и връщане, които подобряват обслужването и доверието на клиентите. Изпробвайте сега!
Шаблони за пускане на нов продукт
Шаблони за успешен имейл маркетинг при пускане на нов продукт. Персонализирайте и определете ясен призив към действие!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team