Шаблоните за отговори в социалните медии помагат на бизнесите да отговарят на често задавани въпроси и клиентски проблеми. Те могат да се персонализират и използват директно в LiveAgent.
Важни ли са личните съобщения във Facebook и Instagram? Повечето бизнеси, които сега започват със социалните медии смятат, че запитванията, получени на лично съобщение в социалните медии са по-маловажни от имейлите.
Всъщност е точно обратното! Потребителите прекарват повече време в социалните медии отколкото да проверяват имейлите си в днешно време. Затова компанията ви трябва да предоставя забележително клиентско обслужване както в социалните медии, така и по останалите канали за комуникация, и да отговаря на всяко съобщение от клиент, което получи.
Личното съобщение е съобщение, изпратено от един потребител на социалната медия до друг или до бизнес профил. Фактът, че други потребители не могат да видят съдържание, което не е изпратено до тях, прави тази комуникация уникална.
Що се отнася за процента на отваряне, за лично съобщение във Facebook или Instagram стойностите са много високи, надвишавайки 60% или дори 80%, сравнено със средния процент на отваряния на имейли, който е 15-25% (източник). Това е просто защото хората използват социалните медии изключително много. Колкото по-активен е брандът ви в конкретна платформа, толкова по-релевантна ще е входящата ви кутия.
Thank you for contacting us!
My name is [rep’s name], and I’d be happy to assist you today.
Could you specify your request so that I can try to help you, or pass your message on to a colleague who will contact you ASAP?
Best,
[rep’s name]
P.S. If you like the content we post on our profile, how about you share our posts from time to time? It will help us reach more followers and grow our social media presence <3
Thank you for notifying us about the problem with your order.
We are sorry that you received a [faulty/damaged] product, and we promise that this issue will be resolved as soon as possible!
Please provide us with the following information so that we can start the return process:
Order number, which you can find in your confirmation email or on the package.
Details about the faulty product.
Description of the problem.
As soon as you provide us with more details, we will inform you about the next steps.
Best,
The [company] customer service team
We’re glad that you are interested in our [product/service].
As you may have noticed, this product is currently out of stock. However, it will be available again on the [date].
As we will be restocking a limited number of items, we recommend that you sign up for a reminder list. Once you add your email, our system will notify you when the desired [product/service] is in stock again.
Good luck and happy shopping!
Best,
[name of a representative] from the [company] team
Thank you for reaching out.
I’ve just checked the status of your order no. [order no.]. It has just been [packaged/shipped/delivered to a pick-up point], so you will receive it in [number of days] days.
You can track your order by following this link [link].
If you have any other questions, feel free to message me.
Best,
[name of a representative] from the [company] team
Thank you for messaging and notifying us about that situation. I’m sorry you had to wait for so long without being contacted by our team.
If you submitted your inquiry via email, contact form, or live chat, you should have received a confirmation email with a dedicated ticket number assigned to your inquiry.
Could you please check that message and let me know the number of your ticket?
I will check the status of your inquiry right after you give me these details and will get back to you with more information and the next steps.
Sorry for the inconvenience!
Regards,
The [company] customer service team
Бъдете себе си. Свързвате се с други човешки същества, така че бъдете прозрачни, честни и съпричастни. Предайте своите ценности или ценностите на бранда си на клиентите.
Уверете се, че както публичната, така и личната комуникация са с един и същ изказ. Ако тонът ви е спокоен и лесен за разбиране в публичните ви постове, правете същото и в личните си съобщения. Не бъдете твърде официални. Не искате изпращачът да се чуди дали е писал на правилната компания, нали?
Социалните медии са канал, който е “винаги на линия”. Свикнете да отговаряте на съобщенията и коментарите възможно най-скоро, без значение какво е съдържанието на съобщението.
Уверете се, че този, който се грижи за входящите кутии на бизнес профилите ви, може да пише правилно. Ако има съмнения, му препоръчайте да използва добър инструмент за проверка на правопис или да се свърже с редакторите ви за помощ.
Много зависи, няма общо правило. Никое електронно съобщение не трябва да е твърде дълго, но все пак отговорите ви към клиентите не трябва и да са прекалено резки. Това не е имейл за продажба, в който трябва да грабнете вниманието на клиента си в 2-3 изречения. Потенциален или съществуващ клиент ви изпраща съобщение, така че използвайте възможността и се опитайте да го очаровате.
Поздравете изпращача и се опитайте да сте възможно най-изчерпателни със съобщението си. Комуникацияра в социалните медии е по-неформална от имейл комуникацията и често се случва в реално време, така че може да ви позволите повече общи приказки преди да се впуснете в детайли.
Комуникацията в социалните медии е по-скоро неформална, освен това ако някой изпрати лично съобщение на компанията ви, вече знаете името му. Затова предлагаме да се обръщате към изпращача с малкото му име, за да скъсите дистанцията. Ако профилната снимка показва, че говорите с някой по-възрастен, може да решите да използвате “Г-н/Г-жа” в началото на съобщението си, но това е доста необичайно в комуникацията в социалните медии.
Не забравяйте да използвате имотикони, които са вторият езин на комуникацията в социалните медии.
Това зависи от местните закони за защита на данните и условията за употреба на конкретната платформа. Можете да използвате инструмент, за да организирате съобщенията си във входяща кутия на бизнеса, но не третирайте личните съобщения в социалните медии като още един канал за “студени” имейли. Това е изключително необичайна практика и може да доведе до закриването на профила ви в социалната медия.
Ready to use our social media templates?
Put them to the test with our free 14-day trial, no credit card required. Start replying to Facebook messages, Tweets, and Instagram comments today!
Шаблони за имейл съобщения за искане за възстановяване на сума
Открийте ефективни имейл шаблони за искания за възстановяване на сума, които ще ви помогнат да отговорите бързо и учтиво на клиентите си. Подобрете лоялността на клиентите и избегнете ненужните възстановявания с нашите съвети и готови решения. Посетете страницата ни за повече информация!
Шаблони за отговор на заявка за функция
Научете как да обработите заявки за функции в SaaS бизнеса с готови имейл шаблони от LiveAgent. Учтиво отказвайте или предлагайте алтернативи, като оставяте положително впечатление у клиентите. Направете безплатен профил и персонализирайте шаблоните директно в LiveAgent.
Шаблони за имейл съобщения за електронна търговия – известие за доставка и потвърждаване на връщане
Безплатни шаблони за имейли за доставка и връщане, които подобряват обслужването и доверието на клиентите. Изпробвайте сега!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team