Основни шаблони за комуникация в базата знания на LiveAgent включват ескалиране на въпроси към билети, често задавани въпроси и приобщаваща комуникация. Те предоставят съвети за ефективно обслужване на клиенти чрез самообслужване.
База знания е онлайн библиотека на самообслужване, съдържаща информация за продукт, услуга, отдел или друга тема, свързана с конкретната фирма, която я притежава и управлява.
Данните и информацията в база знания могат да бъдат набавяни отвсякъде, но обикновено, тя идва от няколко сътрудници, които отговарят за поддръжката и актуализациите. Като общо правило представителите на вашата компания трябва да се включат и да умерени всички разговори, провеждани във форумите на базата ви знания.
Темите, които обикновено са обхванати в база от знания, варират от ръководства за начините за често задавани въпроси относно политиките за изпращане или възстановяване на суми. По принцип базите от знания съдържат всички видове съдържание, включително често задавани въпроси, ръководства за отстраняване на неизправности и други съществени парчета информация за клиентите и заинтересованите страни.
Управлението на знанията ви позволява да създавате, администрирате, споделяте, използвате и управлявате експертизата на дадена компания и е предназначена да се използва във всички индустрии. Със солидна фондация за управление на знанията вашата организация ще бъде по-пъргава, ще работи по-бързо и ще работи по-ефективно. В допълнение към това удовлетворението на клиента ви ще се подобри благодарение на опциите за самообслужване които предоставяте.
KЗа да ви помогне да се възползвате от силата на управлението на знанията и да ви подкрепим с внедряването на опции за самообслужване във вашата потребителска поддръжка, създадохме набор от шаблони на базата знания..
If it’s still not clear for you, we would be happy to help further. Don’t hesitate to contact us!
OR
If you want to learn more about this topic, here’s a list of knowledge base articles that will help you with that: [links to the articles, preferably in bullet points for better readability].
That’s why I would kindly ask you to follow this link [link to a dedicated website or workflow inserted] and then create a ticket describing the problem you encountered in a detailed way. This is the easiest and fastest way that we can help solve your issue. Thank you!
OR
What’s more, we will create a dedicated knowledge base article regarding your issue so that other [users/customers] can read it in the future to deal with this problem on their own.
Следните шаблони могат да ви помогнат да се присъедините към дискусии извън темата за теми, свързани с COVID, отдалечена работа, най-новата филмова премиера, серия Netflix, скандал в техническата индустрия и др. Като цяло тези шаблони могат да се използват за присъединяване към всеки разговор, който не е пряко свързан с вашите фирмени операции, продукт или услуги.
OR
I’d like to add [company name]’s view on that matter. [Explanation presenting the company’s position concerning the discussed matter]. We hope that you understand the company’s position.
At the same time, remember that our knowledge base is a space created for our users, so feel free to use it in a way that is most convenient for you. That’s why we invite you to share your thoughts and opinions in this thread.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Enhance your customer support communication with LiveAgent's basic knowledge base templates.
Reduce support tickets, improve response times, and foster customer satisfaction by providing a reliable and accessible source of information.
Имейл шаблони за повишаване на цените
Използвайте нашите ефективни имейл шаблони за безконфликтно повишаване на цените на продуктите или услугите във вашия бизнес. Убедете клиентите в стойността на увеличението и предложете алтернативи. Не се извинявайте за растежа си! Разгледайте нашите съвети и примери в LiveAgent.
Имейл шаблони за важна информация
Използвайте нашите имейл шаблони за важно съобщение, за да подобрите комуникацията си с клиенти и да споделите ключова информация ефективно. Открийте съвети и примери, които ще ви помогнат да създадете имейли, които задължително трябва да бъдат прочетени. Опитайте безплатно с LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team