Безплатни имейл шаблони за отговори на клиентски отзиви, които могат да бъдат персонализирани. Включват съвети за ефективни отговори на положителни, неутрални и отрицателни отзиви. Регистрирайте се за безплатен акаунт.
Въпреки че все повече и повече бизнеси осъзнават важността на последователното събиране и анализ на обратната връзка от клиентите, повечето все още се борят да внедрят ефективна система за проследяване, а още по-малко имат ясна стратегия за отговор на отрицателните коментари. Ето защо и как трябва да отговорите на отзивите на клиентите, както отрицателни, така и положителни, заедно с 10 шаблона, които можете да използвате като отправна точка, когато създавате свои собствени отговори.
Въпреки че проследяването на обратната връзка, предоставена от клиенти чрез проучвания и въпросници, е важно (тъй като им показва, че оценявате техните мнения и сте отворени за техните предложения), отговорът на публични отзиви е още по-критичен. Според данните, събрани от Invesp , 90% от клиентите четат онлайн отзиви, преди да посетят бизнес уебсайт и 88% от клиентите се доверяват на тези мнения толкова, колкото и на лични препоръки.
Проучване на Local Consumer Review също показва, че сред потребителите, които четат отзиви, 97% прочитат и отговорите на бизнеса . Начинът, по който реагирате, може да промени възприятието на клиента за Вашия бизнес, да се отрази на репутацията на Вашата марка и да повлияе на решенията за закупуване от потенциалните клиенти.
С какъвто и да е вид обратна връзка да се занимавате – положителна, отрицателна или неутрална – наличието на готови шаблони за последващи отговори може да направи процеса на отговор много по-лесен. По-долу са 10 примера за шаблон за реакция на обратна връзка, които можете да използвате или да се вдъхновите, за да напишете свой собствен:
Thank you for choosing us as your dedicated [product description] provider.
We are extremely grateful that you took the time to send us your feedback about our [Product/ Service]. I read through your feedback carefully, and consider your suggestions to be very insightful. I will pass it on to our product development team to see if they could implement any of these changes in the upcoming releases. I’ll be sure to keep you updated.
Thanks once again and looking forward to hearing more from you.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you so much for sharing your experience with [Product/ Company]. Your feedback helps us improve our product/ service for everyone.
If you’d like to discuss how we could’ve made your experience better, please call us at [phone number] or reply to this email. We look forward to hearing from you!
Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]
We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with [Company/ Product/ Service]. Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience – it means the world to our entire team!
We look forward to serving you again soon.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
We’re so happy that you are pleased with [Product/ Service]. [Company name] strives to deliver the best customer experience, and it makes our day to know we have accomplished just that.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for your feedback and for bringing this to our attention. I’m so sorry to hear of your less than satisfactory experience with [Product/ Service] and hope you will accept our sincerest apologies.
Could you please let me know what specific issues you’ve encountered? I’d love to help where I can and pass along your suggestions to our team, but I need just a bit more information from you.
I understand how disappointing it can be [to sign up for a service/ purchase a product] and not have it meet your expectations, so hopefully, we can get this sorted out. If not, I’ll be happy to issue you a refund.
Please give us a call at [phone number] or reply to this email with more information so that we can make things right for you.
Thank you for your business,
[YOUR SIGNATURE]
We’re so sorry to hear your experience was less than 5-stars and did not meet your expectations. Please help us improve by providing us with more information. If you’re open to discussing your experience further, we can be reached at [phone number/ email address].
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
We cannot find any record of you in our system and your review violates [Review Site] policies so we have flagged it for removal.
If you are using another name that is not recorded in our database, please feel free to reach out to us. For any other questions or concerns, you are welcome to contact us at [email address/ phone number].
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you so much for the excellent feedback. We are happy that you enjoyed your experience with us. You’re right, [Team Member] is always going above and beyond to ensure our customers receive the best possible service they can. We’ll be sure to share your praises with them.
Looking forward to serving you again soon!
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for bringing this to our attention. I’d like to sincerely apologize for the experience you had with [Agent Name]. We strive for excellence in customer service, but it’s clear we missed the mark in your case.
As a result of your feedback, we are providing our team with additional customer service training to prevent similar situations from happening in the future.
That being said, if there’s anything else that I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help. We do appreciate your business and hope to earn back your trust.
Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for taking the time to complete our recent survey. Your responses will help us serve you and our other users in the future. We truly value your feedback and look forward to hearing more from you more often.
In the meantime, if you have any questions, concerns, or further suggestions, don’t hesitate to let us know by replying to this email – we’ll be happy to help!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Добрата обратна връзка е, когато хората отделят време, за да дадат своето мнение за продукт, който използват. Важно е да знаете какво мислят клиентите за Вашия продукт и как да го подобрите.
Има два вида отзиви на клиентите: поискани и непоискани. Исканата обратна връзка е информация, за която сте помолили клиентите. Можете да поискате обратна връзка чрез проучвания, интервюта и въпросници. Непоисканта обратна връзка е информация, която клиентите Ви предоставят, без да сте изисквали това от тях. Можете да получите такава обратна връзка от клиентите, като наблюдавате реакциите им към Вашия продукт или услуга.
Ако клиентите са доволни от Вашия екип и услугата, която предоставяте, те са по-склонни да препоръчат Вашата компания на своите приятели. И когато клиентите са доволни, е по-вероятно да бъдат лоялни и да продължат да подкрепят Вашия бизнес.
Register for a free 14-day trial today. No credit card required.
Discover all that LiveAgent help desk software has to offer. Save our feedback response email templates, and send them out directly from your agent panel.
Шаблони за имейл съобщения за искане за възстановяване на сума
Открийте ефективни имейл шаблони за искания за възстановяване на сума, които ще ви помогнат да отговорите бързо и учтиво на клиентите си. Подобрете лоялността на клиентите и избегнете ненужните възстановявания с нашите съвети и готови решения. Посетете страницата ни за повече информация!
Имейл шаблони, с които да спечелите обратно клиентите си
Открийте безплатни имейл шаблони от LiveAgent, които ще ви помогнат да спечелите обратно клиентите си с персонализирани съобщения и отстъпки. Идеални за онлайн бизнеси и маркетингови кампании. Спестете време и усилия, използвайки нашите готови решения за повторно ангажиране.
Шаблони за отговор на положителна обратна връзка през социалните медии
Запазете шаблоните за отговор на положителна обратна връзка през социалните медии и отговаряйте уверено на клиентите си.
Шаблони за клиентско обслужване
Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team