Шаблони за официални писма за отказ от LiveAgent, които информират клиенти за отхвърлени молби. Предлагат учтиви начини за отказ и съвети за ефективно писане на такива писма, без да губите клиентите.
Колкото и всеки бизнес да иска да удовлетвори клиентите си всеки път, не винаги е възможно да кажете да на всички желания на клиентите си. Възприемането на идеята, че клиентът винаги е прав, ви затруднява в това да му откажете без да го разочаровате или изгубите като клиент. Когато клиент иска нещо, което не е налично, разумно или просто е невъзможно да предоставите обаче, всички, замесени в директна комуникация с клиента, трябва да е съвсем наясно как да каже не по учтив начин.
Как да кажете не на молбите или исканията на клиентите си без да ги ядосате, изнервите или разочаровате? Ето няколко базови правила, които да имате предвид когато трябва да напишете имейл за отказ на съществуващи или потенциални клиенти.
Без значение дали се касае за страх от лоша репутация, влошаване на взаимоотношенията ви с клиента или това напълно да го изгубите, да откажете на исканията на клиент може да бъде предизвикателство ако не знаете как да подходите професионално. Всъщност, да се научите как да казвате не е жизнено важно умение, особено за тези, които работят директно с клиенти. По-долу ще намерите няколко стандартни шаблона за писма за отказ, които можете да използвате (и персонализирате) за вашите клиенти.
Dear [NAME],
Unfortunately, I’m unable to process your refund/ return/ exchange request because the product has been damaged after the delivery.
I understand this is not the message you wanted to hear and it must be disappointing given that you didn’t get to use it much.
We do accept this damage was most likely caused unintentionally, so as a gesture of goodwill we’d be happy to provide you with a 20% discount off your future purchase. Simply use this code: [NAME] to redeem it.
If you have any questions, please let me know. I will always do whatever I can to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I have attached a short instruction that will walk you through the process of doing X. You can easily get this ready in less than no time.
In case you do face any difficulties, please don’t hesitate to reach me. We can get on a call and I will guide you step by step.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I’m so glad you’re interested in cooperating with our company on your new project.
As much as I’d love to meet to personally, I’m unfortunately unavailable to travel this week due to existing commitments and can’t give you the time you deserve to discuss this further.
However, I’m happy to start the conversation now via email if that works for you?
[DETAILS YOU PLANNED ON DISCUSSING]
Would love to hear your thoughts on this. And if you’d prefer to discuss in person, I’m available [DATES] and would be happy to talk more about it then.
Thanks for understanding,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
Thanks a lot for sending us the details of [PROJECT NAME], it really sounds like a great opportunity!
However, after reading through the proposal and having a discussion with my team, we’ve decided that unfortunately we won’t be able to take on this project.
Though we’d love to move forward with this, at this moment we simply don’t have enough resources that this project deserves.
Should things change in the nearest future, I will definitely be in tough and let you know.
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]
Писмо за отказ е официално писмо, което информира кандидат за работа, че той/тя няма да бъде нает.
Писмото трябва накратко да обощава защо няма да наемете кандидата. Писмото трябва да завършва с благодарност. Освен това, писмото за отказ трябва да бъде изпратено до седмица след интервюто.
Писмото трябва да е адресирано до кандидата и написано в трето лице. Трябва да е професионално, учтиво и кратко.
Ready to put our rejection templates to the test?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Шаблони за имейл съобщения за искане за възстановяване на сума
Открийте ефективни имейл шаблони за искания за възстановяване на сума, които ще ви помогнат да отговорите бързо и учтиво на клиентите си. Подобрете лоялността на клиентите и избегнете ненужните възстановявания с нашите съвети и готови решения. Посетете страницата ни за повече информация!
Шаблони за маркетингови имейли
Открийте мощта на имейл маркетинга с LiveAgent! Разгледайте нашите шаблони за маркетингови имейли, които ще ви помогнат да ангажирате клиентите си и да увеличите конверсиите. Вижте защо имейл маркетингът е от съществено значение за вашия бизнес и как да създадете перфектните кампании. Посетете страницата ни за повече информация и вдъхновение!
Шаблони за имейл съобщения за електронна търговия – известие за доставка и потвърждаване на връщане
Безплатни шаблони за имейли за доставка и връщане, които подобряват обслужването и доверието на клиентите. Изпробвайте сега!
Шаблони за кол център – извинение
LiveAgent създаде безплатни, готови за използване шаблони с извинение за кол център за всяка една компания/физическо лице, искащи да осигурят клиентско обслужване на професионално ниво.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team