Използвайте шаблони за последващи имейли, за да подобрите клиентското обслужване и удовлетворение. Научете как да поддържате позитивен клиентски опит чрез ефективна комуникация и проследяване.
Обслужването на клиенти е критична част от всеки успешен бизнес, независимо от индустрията, в която се намира. Отличното обслужване и поддръжка на клиенти обаче не са само за отговор на въпросите на клиентите или разрешаване на проблемите им и за преминаване. Трябва да гарантирате, че клиентът остава доволен и доволен от резолюцията, така че последователните последващи действия са от ключово значение. И все пак, за много компании обслужването на клиенти спира, след като заявката на клиента бъде обработена. Въпреки че следването е доста проста задача, тя често се пренебрегва. Всъщност, според последния отчет SuperOffice за обслужване на клиенти на Benchmark Report:
Клиентът проследява имейлите може да окаже голямо влияние върху практическата работа на клиентите. Това е нещо, което малките предприятия често разбират и използват в своя полза, но по-големите организации са склонни да забравят. Проследяване на имейли, които се изпращат точно след взаимодействие за обслужване на клиенти може:
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Независимо дали става въпрос за актуализиране на клиентите относно състоянието на техните заявки, с искане за обратна връзка или предлагане на проактивна помощ след резолюция, последващите действия не трябва да се подценяват от вашия екип за обслужване на клиенти. Ето 10 шаблони за обслужване на клиенти последващи имейл шаблони, които обхващат различни части на клиента последващи процес – използвайте ги като подкана при изработване на собствен клиент последващи съобщения.
I wanted to update you about the status of your issue before the weekend.
It is still in progress and is being worked on by our technical support team. We’re prioritizing your request, and I will make sure this issue is resolved over the weekend. You will get notified immediately once it’s done.
You can also track the status of your request any time by logging in to your [Brand] account and clicking on the Requests tab.
Thanks for your patience!
Have a great weekend,
[YOUR SIGNATURE]
Have a great day,
[YOUR SIGNATURE]
You are most welcome. I’m glad that out of hundreds of customers we send emails to every day, someone appreciates the effort we put into trying to provide the highest quality of customer service.
Customers like you are the reason we strive to do the best at our jobs. Please feel free to reach out again if you have any questions, issues, or concerns – we are just an email away and will always be happy to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
In the meantime, if you have any questions, concerns, or feedback, or if there’s anything else we can do to help, please don’t hesitate to let me know.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
I’m glad we were able to resolve [issue]. By the way, you can read more about managing [your account/ payment options/ settings, etc.] in our Help Center. There’s one article that covers your issue in depth [insert link].
If you have any other questions, or if there’s anything we can do to make your experience with us more enjoyable, please let us know.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
I’m checking in about your case with us regarding [case topic] one last time. It’s been [number of days] days since we’ve heard from you, so I wanted to reach out and let you know we are going to close this ticket.
Please feel free to reopen this ticket or open a new one if you need any further assistance – we’ll be happy to help.
Thanks again for working with us!
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for contacting us about [details of the issue]. Our records show that your issue has been resolved, so your ticket will be automatically closed in 3 days.
If you still need our help or have any more questions, just hit ‘reply’ and we’ll get back to you shortly.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
On a scale of 1 to 5, how easy was it to get your issue resolved?
1 = Extremely difficult
2 = Very difficult
3 = Neither
4 = Very easy
5 = Extremely easy
We appreciate your feedback. And as always, if there’s anything else we can do for you in the future – please don’t hesitate to reach back out again.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Can you please take a moment to respond to this quick survey? It’ll take you less than 60 seconds to answer! Thank you so much, your feedback will help us assist you better in the future.
[Link to Survey]
Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]
To ensure this doesn’t happen again we’re working on multiple improvements to our [product/ service/ feature/ operations, etc.]. In this blog post, we published a full explanation of what went wrong, what we did to recover, and what we’ll do to prevent this from happening in the future: link to a blog post.
Thank you for your patience and understanding. And as always, if you have any questions or come across any issues, please let us know, we’re here to help.
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]
Looking to take your customer service to the next level?
LiveAgent's customer service follow-up templates provide a comprehensive and easy-to-use solution for reaching out to customers after their interactions with your business.
Наблюдавайте клиентите си през цялото време
Открийте силата на LiveAgent - водещият софтуер за проследяване на клиенти! Лесно управлявайте клиентските заявки, интегрирайте с над 130 платформи и подобрете удовлетвореността на клиентите си. Започнете безплатния си тестов период без нужда от кредитна карта и издигнете обслужването на клиента на ново ниво!
Шаблони за клиенско обслужване в социалните медии
Открийте безплатни шаблони за клиентско обслужване в социалните медии с LiveAgent. Подобрете отговорите си с персонализирани шаблони и съвети за справяне с негативни коментари. Научете най-добрите практики и как да не игнорирате клиентските оплаквания. Посетете страницата за повече информация!
Шаблони за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата на електронна търговия
Открийте как следпродажбените клиентски проучвания за удовлетвореност могат да подобрят вашия бизнес. Разберете как да създадете ефективни проучвания и шаблони, които да повишат удовлетвореността на клиентите ви. Посетете нашата страница за повече информация и примери!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team