Шаблони за имейли за проследяване на бизнес събития с примери и съвети за персонализация, управление на клиентската база и предоставяне на отстъпки. Подходящи за физически и онлайн събития, уебинари и следсъбитийни имейли.
След като събитието, организирано от вас приключи, начинът, по който продължавате да общувате с присъстващите на събитието (и въобще дали ще го направите) може да окаже влияние върху дългосрочното въздействие на събитието ви и положените усилия. Подобно на поканите за събития и напомнянията за събития, имейлите изпращани след събитията са важни при организирането на физически и виртуални мероприятия. Те са чудесен начин да изградите по-здрави взаимоотношения с аудиторията си, да подобрите ангажираността и да получите ценна представа за това как е минало събитието и какво можете да направите, за да направите бъдещите си събития още по-успешни. В следващите редове ще се спрем на някои от най-добрите практики в изпращането на имейли за проследяване на събития и ще ви дадем десет примера на такива имейли, които екипът ви за продажби може да използва в кампаниите за проследяване на събития.
Благодарете на присъстващите
Започнете като благодарите на аудиторията сe за отделеното за събитието ви време. Добра идея е накратко да обобщите темата на събитието, за да припомните на участниците за стойността му и да ги насърчите да участват в бъдещи събития.
Включете полезни ресурси като записани речи, слайдове с най-важните точки, снимки и видеа. Или напишете пост в блога си относно най-важното от събитието и включете полезно съдържание, което присъстващите могат да използват, за да подобрят придобитите си познанията и да ги споделят с колегите си на работното място.
Помолете за конструктивно мнение, което може да помогне и на двете страни. То ще ви помогне да ангажирате отново участниците и да изградите усещане за общност. Освен това е чудесен начин да помислите върху това как можете да оптимизирате и подобрите бъдещите си събития.
Колкото по-специфична и подборна е сегментацията ви (освен между присъствали и неприсъствали), толкова по-добър резултат можете да постигнете от съобщенията си за проследяване на събитието. Освен това правилната сегментация на списъка ви с присъстващи ви позволява по-добра персонализация на имейлите ви за проследяване на събитието.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
On behalf of the entire [Company name/ Event organizer] team, I wanted to thank you for attending [Event Title]. We hope you enjoyed the event and that you felt like it was a worthwhile investment of your time, energy, and money.
You can find resources and recaps here, including photos from the day, recorded speeches, and related blog content.
Be sure to sign up on [website] so you can be the first to know about future events.
If I can be of any assistance, whether you are interested in learning more about [Company name/ Event organizer], have any questions or feedback, don’t hesitate to drop me a line.
Thanks again for making [Event Title] a success!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
That you so much for attending [Event Title]! We hope you enjoyed your experience and learned some valuable insights you can implement in your business right away.
In case you’d like to refresh your memory, you can access the recordings here. Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested. We are looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We missed you at [Event Title], sorry you weren’t able to attend. However, it was inspiring to have so many like-minded people in the same virtual room, talking and sharing tips on [event topic].
The good news is that we recorded the event, so you can still take advantage of everything we learned. Click here to watch the recording.
Enjoy!
We hope to catch you live next time we gather.
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks so much for joining us today at [Event Title]!
I noticed you dropped off halfway through the event. If you’d like to check out what the second half was all about, here’s the link to the recorded sessions. You can check those out whenever you have some free time.
If you dropped off because you felt like you weren’t getting value, do you mind sharing some feedback about what we could do better? I want to make sure our events are helpful, and your input is exactly what we need to make that happen.
I would appreciate any feedback you have.
Thanks again!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks so much for joining us today at [Event Title]!
I noticed you checked in a little late, but I’m glad you were able to catch the last part of the event. The first half was packed with some meaningful information, so if you’d like to rewind and catch up, here’s the recording for you: link to the recorded sessions.
Is there anything you were hoping to learn at the event that you didn’t hear about? I’m here to get you answers and more info whenever you need it.
Looking forward to seeing you at future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
The [Webinar Title] webinar has ended. Thank you for your participation.
As we mentioned during the webinar, we’ll share the recording along with the slides and other helpful resources in the next few days. So look out for a follow-up email containing this information.
We hope to see you among the attendees at future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks again for attending [Webinar Title] on [date]. Hopefully, your time with us was worth it. As promised, we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources you may find helpful:
Webinar recording
Webinar slides
Additional resources
Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested.
We hope to see you again!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
So sorry you weren’t able to attend our webinar [Webinar Title].
We don’t want you to miss out, so we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources that you might find helpful:
Webinar recording
Webinar slides
Additional resources
If you have any questions or feedback, feel free to reach out – we can always schedule a quick phone call.
We hope to see you at our future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
I checked the stats and noticed you registered for the [Webinar Title] but didn’t attend.
During the webinar, I spent about [x] minutes teaching the specific, actionable strategy we’ve been using to [achieve specific goals]. I then walked everyone through a case study showing how we managed to [get specific results] for one of our customers.
The feedback that’s coming in since the webinar finished has been incredible, so I thought I’d send you a recording so you can watch it whenever is convenient for you: link to the webinar recording.
If you’d like to know more about how you can implement the ideas discussed during the webinar in [their Company], drop me a line, and we could schedule a call for a quick conversation this week.
Talk soon,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thank you for attending [Event Title] – it was a pleasure hosting you today. I hope you’ve gained lots of valuable insights for your business! In case you missed something during the event, no worries. We’ll send out recordings and slides in a few days – keep your eyes on your inbox.
In the meantime, we would very much appreciate you taking a few moments to leave your feedback through a brief survey. That will help to ensure our future events are even more exciting and valuable.
Submit Your Feedback
Thanks again, and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]
Да не продължите да общувате с аудиторията си след събитието, което сте организирани, е една от най-големите грешки, които можете да направите. Изпращането на имейли за проследяване е изключително важно за поддържането на дългосрочните взаимоотношения с участниците, повишаване на броя на присъстващите на следващите ви събития, привличане на нови участници и превръщането им потенциални клиенти.
След като приключи събитието ви, винаги е най-добре да изпратите съобщения за проследяването му колкото е възможно по-бързо, най-добре в рамките на 24 часа, докато информацията от събитието ви все още е прясна в главите на участниците. Това ви дава по-голям шанс да ангажирате отново участниците и ефективно да превърнете повече евентуални клиенти в реални купувачи.
Изпращането на имейли за проследяване на хората, които не са присъствали е толкова важно, колкото и проследяването на приставалите на него. Когато създавате имейли за тези, които не са присъствали, просто можете да изразите съжалението си, че не са могли да го направят, да им изпратите връзки на материали след събитието, да ги насърчите да следят събитията ви в бъдеще и да предложите помощ в случай, че се нуждаят от такава.
Шаблони за покана за телефонно обаждане
Открийте как шаблоните за покана за телефонно обаждане могат да подобрят комуникацията с вашите клиенти и партньори. Научете за персонализацията и какво да включите в текста си, за да организирате успешни срещи. Посетете страницата за примери и съвети!
Имейл шаблони за повишаване на цените
Използвайте нашите ефективни имейл шаблони за безконфликтно повишаване на цените на продуктите или услугите във вашия бизнес. Убедете клиентите в стойността на увеличението и предложете алтернативи. Не се извинявайте за растежа си! Разгледайте нашите съвети и примери в LiveAgent.
Проследяване на посетителите на уебсайта
Открийте как функцията за проследяване на посетителите на уебсайта от LiveAgent може да подобри обслужването на клиентите ви, като ви уведомява за текущия URL адрес на клиента и промените му. Насладете се на по-ефективна комуникация и изграждане на дълготрайни връзки с клиенти. Изпробвайте безплатно за 14 дни!
Имейл шаблони за надграждане на продажбите/кръстосани продажби
Научете как да увеличите продажбите си чрез имейл шаблони за надграждане и кръстосани продажби. Открийте ефективни стратегии, които могат да увеличат приходите ви с до 30%. Посетете страницата, за да разберете как да използвате тези техники и да подобрите бизнеса си!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team