Шаблони за пускане на нов продукт чрез имейл маркетинг: съвети за успешни промоционални имейли, послепродажбени съобщения, персонализация и ясен призив към действие.
След като сте прекарали месеци в разработка на продукт или услуга, очевидната следваща стъпка е да го представите на света; и имейл маркетингът е добър канал, чрез който да разпространите новината за новия си продукт. Но ако избързате с представянето, това може да навреди както на продукта, така и на бизнеса ви. Правилното нещо, което да направите, е да планирате правилно пускането на продукта – изберете правилните канали, чрез които да разпространите новините, използвайте възможно най-добрите шаблони за имейли за пуснане на продукт, направете съобщението привлекателно и ангажиращо и т. н. Преди да се гмурнем надълбоко в имейл шаблоните за представяне на нов продукт и най-добрите практики, нека да започнем с основното.
Оповестяването на нов продукт е поредица от дейности, които целят да се промотира и рекламира нов продукт или услуга.
Бизнесите често използват имейл, за да създадат очакване и ентусиазъм преди пускането на продукта им. Това помага да се привлече вниманието и в крайна сметка да се генерират повече продажби когато продуктът е наличен.
Но какво точно е имейлът за пускане на нов продукт? Имейлът за реклама на пускането на нов продукт е тип имейл, който компаниите използват, за да рекламират продуктите, услугите, офертите и кампаниите си. Той е важна част от цялостния процес по оповестяване, защото ви дава възможност да се oбърнете директно към целевата си аудитория.
За разлика от имейлите за трансакции, които дават на клиентите информация за поръчката или профила им, промоционалните имейли обикновено се стремят да превърнат абонатите в клиенти или да продадат допълнителни или свързани продукти. Имейлите за пуснаке на нов продукт също се считат за промоционални имейли.
In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.
SaleCycle team
С добре написани промоционални имейли, не отнема много време да убедите потенциалните си клиенти да купят от вас.
В общи линии, писането на промоционални имейли с висок процент на конверсии е ключ към популяризирането на продукта ви и увеличаване на продажбите. Нека да видим как можете да направите точно това, като разгледаме различните видове рекламни имейли един по един – започвайки с имейла за пускане на нов продукт.
Има хиляди примери за имейли за пускане на нов продукт. Само с едно търсене в Google можете да намерите много шаблони и описания на успешни кампании. За ваше удобство сме събрали списък с 5 имейла за пускане на нов продукт, които намираме за най-привлекателни.
We are super excited to announce our new [name of a digital product/service].
[1-liner description about the product and its function]
During the past few months, we have been working really hard to improve our [product/service], and we believe that [name of the offering] will help you enjoy your experience with [company] even more.
So what is [offering] all about?
[explain the purpose of your product or service, focusing on the features, add visuals].
[if applicable] You can download our app directly from the App Store or the Google Play Store.
[CTA button]
Happy testing!
Best,
[your name & company’s name]
Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!
We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].
Ready to test the updated version?
Click on the button below to get started!
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
The new [product name] is finally available!
What makes the [product name] different is [give an intro to the Product and say why your audience need it]
You can order your [Product] directly from our store or find it [name of a platform].
[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
We couldn’t be happier to welcome [Product or service] into the [company] family.
But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [Product] is one of a kind.
Bold statement? Just look at this list of benefits that [product name] brings!
Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
…
Pretty convincing, huh? You have to test our [product/service] to learn about its full potential.
[CTA button]
Enjoy!
Best,
[your name & company’s name]
What’s your #1 challenge right now? Please think about it for a second…
And now let me guess – it’s [a problem that your product/service solves], right?
No need to worry, our [product/service] is available and ready to make your life easier.
Now you’d like to ask how you can get it, correct? Got you covered! You just need to click the link below and place your order. Yep, right there, this small [color] button:
[CTA button]
Have fun exploring, and let us know what you think!
Best,
[your name & company’s name]
Не забравяйте винаги да персоналирате имейлите си и да пишете съдържание по същество, което отговаря на следните въпроси:
Съдържанието на самия имейл е важно, но никой няма да го прочете ако първо не използвате забележителна тема на имейла! Запомнете – тя трябва да хваща окото! Можем да ви предожим няколко примера.
Колко често планирате да изпращате имейли на абонатите си и какво ще съдържат имейлите? Първата стъпка към успешната имейл кампания е да развиете стратегия, да проучите публиката си и да насрочите дати за имейлите в календара си.
Вашият продукт съществува, за да помага на хората с определен проблем. Какъвто и да е той, сега е добър момент публиката ви да помисли за проблема и как продукта ви може да го елиминира. Следователно, е важно да подчертаете стойността на продукта във всеки имейл.
Помислете какво действие искате да предприемат абонатите ви след като прочетат имейла ви. Да се запишат за отделен бюлетин с ексклузивни новини/обяви за продукти? Да разпространят новината в социалните медии? Имат ли възможността да купят продукта отново? Има много въпроси, които да обмислите за призива си към действие, но се придържайте към един, за да избегнете объркване.
Ако планирате да рекламирате нов продукт или услуга чрез множество канали, се уверете, че съобщението е последователно. Това означава, че съдържанието трябва да има един и същ стил на писане, изображенията трябва да са свързани и призивите към действие да приканват потребителите да предприемат едно специфично действие.
Както вече споменахме, представянето на нов продукт на света е вълнуващ момент. След като сте прекарали часове, седмици и може би дори месеци създавайки това ново нещо, което публиката ви обича, заслужавате да го преставите гордо.
Никога не е прекалено рано да помислите как ще рекламирате продукта си и кога ще го направите. Не искаме да навлизаме в твърде много подробности, така че нека се фокусираме върху основното.
Имейлът ви за пускане на нов продукт трябва да бъде изпратен в момента, в който продуктът или услугата ви са готови за използване или налични онлайл или във физическите магазини. Съветваме ви да изпратите и имейл известие с предварителна информация преди пускането на пазара, за да информирате публиката си, че продуктът ви скоро ще бъде наличен. Не забравяйте обаче, че имейлът ви за пускане на продукта трябва да бъде изпратен чак след като офертата ви е налична за покупка.
Това е различно за всеки бизнес. Ако продавате масови потребителски продукти, които са налични за много типове клиенти (като мобилни телефони, шал или икономична кола), базата ви данни ще бъде огромна, състояща се от стотици или хиляди контакти. Но ако предлагате високо специализиран софтуер за управление на доставки във фирми, базата ви данни ще е по-малка. Най-важната част е да сегментирате базата си според различните типове потребители.
Общо взето, рекламните имейли трябва да са къси и приятни за четене. Имейлът ви трябва да предава съобщението с минимално количесто текст. Не пишете подробно ръководство за продукта и не изброявате всички налични функционалности. Целта е да представите предимствата от новия си продукт или услуга и да убедите читателя да кликне на бутона с призив към действие, добавен в имейла за пускане на продукта.
Разликата между имейл в обикновен текст и HTML е формаритането. Имейлът с обикновен текст съдържа само текст без възможности за оформление. Той също така дава възможност да добавите прости визуализации или GIF файлове в текста на имейла. От друга страна, HTML имейл може да съдържа изображения, цветове и други видове форматиране на текста. Изборът на подходящия имейл за компанията ви зависи от стратегията ви за имейл маркетинг, брандига, използвания стил и други фактори. Звучи разумно да използвате имейли на базата на HTML, особено за потребителски продукти, тъй като този тип имейл ви дава повече възможности да представите продукта си визуално. 62% от специалистите по маркетинг обаче казват, че изпращат хибридни имейли с HTML и обикновен текст на абонатите си.
Ready to put our product launch email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br> Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Шаблони за покана за телефонно обаждане
Открийте как шаблоните за покана за телефонно обаждане могат да подобрят комуникацията с вашите клиенти и партньори. Научете за персонализацията и какво да включите в текста си, за да организирате успешни срещи. Посетете страницата за примери и съвети!
Шаблони за маркетингови имейли
Открийте мощта на имейл маркетинга с LiveAgent! Разгледайте нашите шаблони за маркетингови имейли, които ще ви помогнат да ангажирате клиентите си и да увеличите конверсиите. Вижте защо имейл маркетингът е от съществено значение за вашия бизнес и как да създадете перфектните кампании. Посетете страницата ни за повече информация и вдъхновение!
Имейл шаблони за надграждане на продажбите/кръстосани продажби
Научете как да увеличите продажбите си чрез имейл шаблони за надграждане и кръстосани продажби. Открийте ефективни стратегии, които могат да увеличат приходите ви с до 30%. Посетете страницата, за да разберете как да използвате тези техники и да подобрите бизнеса си!
Шаблони за имейли за разпродажба на продукт
Безплатни шаблони за имейли за разпродажба на продукти! Увеличете продажбите си с нашите лесни за персонализиране шаблони, създадени да привлекат клиентите и да ги убедят да купят. Посетете LiveAgent и започнете да изпращате ефективни рекламни имейли още днес!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team