Научете как да използвате имейл шаблони за повторно ангажиране на клиенти. Включва отстъпки и персонализирани съобщения, идеални за онлайн бизнеси. Задържането на клиенти е по-евтино от придобиването на нови.
Клиентите са най-ангажирани в момента, в който правят първата си покупка или се регистрират за абонамент за бюлетин. Независимо колко завладяваща е гамата от продукти или колко е добър клиентският опит, който предоставяте , както клиентите, така и абонатите в крайна сметка ще могат да спрат да се занимават с Вашия бизнес.
Това не е непременно резултат от нещо, което не е наред с Вашата маркетингова стратегия – това е просто естествен процес на отдалечаване.
И така, означава ли това, че трябва просто да оставите Вашите лоялни клиенти или последователи да продължат напред, може би към конкурентите, без да се опитвате да се борите за тяхното внимание? Разбира се, че не! Като се има предвид, че задържането на съществуващ клиент е около пет пъти по-евтино, отколкото придобиването на нов ( source), имейлите за спечелване на изгубените трябва да бъдат съществена част от всяка ефективна маркетингова стратегия .
Имейл за връщане на клиента е съобщение или поредица от съобщения, които се изпращат до клиентите с надеждата да ги убедят да се върнат във Вашия онлайн магазин, за да направят покупка или да ги ангажирате отново с кампаниите си. За да си дадете най-добрия шанс за успех в спечелването на такива клиенти, е от решаващо значение да им предложите някаква специална отстъпка или добавена стойност, която да ги направи по-заинтересовани.
Завръщането на клиента няма да бъде постигнато чрез изпращане само на един имейл. Независимо от това колко страхотна е офертата Ви, получателят може просто да използва отстъпката, за да си спечели страхотна оферта за еднократна покупка, преди да се откаже отново. Вместо това се препоръчва да изпращате няколко имейла, за да завършите процеса на повторно ангажиране . Първият имейл трябва да съдържа споменатата преди това отстъпка или добавена стойност, последван от друго съобщение, което напомня на клиента за всички големи предимства или функции, които бизнесът Ви може да им предложи.
И накрая, ако клиентът все още не се ангажира повторно с Вашата марка, вероятно е време да го пуснете и да почисти база си данни. Поради това трябва да да им изпратите последно съобщение , за да ги уведомите, че ги премахвате от списъка си с имейли, като същевременно им предоставите още един шанс да се включат.
We’ve noticed that you haven’t made a purchase for a while, and we miss you!
There’s never been a better time to start shopping with us again, because we’d like to give you a special discount of [X]% off everything in our store.
To benefit from these reduced prices, just enter the following code at checkout:
[Discount code]
There are lots of great new products available that we’re sure you’ll find interesting. Check them out below!
[Images of products with prices]
See you soon,
[company]
You may have noticed the discount coupon that we sent to you recently. Don’t worry – it’s still not too late to use it!
If you’ve already made a purchase, feel free to enter the same code at checkout again for another [X]% off your next purchase with us:
[Discount code]
We hope you enjoy using your new products, and we hope to see you return to our online store again in the near future. Here’s what we can offer to keep you coming back for more:
Reason 1
Reason 2
Reason 3…
Feel free to contact us with any questions or comments.
Best,
The [company] team
We’ve been in touch recently with a discount code for [X]% off your next purchase at [company], which you can find below and still use:
[Discount code]
As we haven’t heard back from you, and you haven’t made a purchase for a while, we are wondering if you’d still like to receive emails from us. Choose your response below:
[Keep receiving emails]
[Send fewer emails]
[Unsubscribe]
It would be great if you’d like to stay in touch with us, but if you do decide to unsubscribe now we’ll always welcome you back with open arms.
Kind regards,
[Name] from [company]
Цялостната причина за изпращане на такъв имейл е да предоставите някаква оферта или добавена стойност, която да насърчи лоялни и заинтересовани клиенти или абонати да се ангажират отново с предложенията или съдържанието на Вашата марка. Един от най-добрите начини да направите това е просто да им предложите голяма и уникална отстъпка.
Не спирайте до тук – важно е също така да им напомните за всички причини, поради които трябва да продължават да се връщат във Вашия магазин, а тези имейли също трябва да предлагат отстъпка, за да увеличат максимално въздействието си. И накрая, последният шанс за за завръщане с опция за отмяна на абонамент може отново да съдържа отстъпка, която може би ще изкуши клиентите да пазаруват отново във Вашия магазин при последната дадена им възможност.
Трябва да изпратите един имейл, предлагащ отстъпка, за да насърчите клиента да се върне във Вашия магазин. Дори да използват този ваучер, за да направят покупка, все пак е препоръчително да изпратите друго съобщение, което подчертава най-добрите причини да си лоялен клиент на компанията, за да намалите вероятността те отново да си тръгнат или просто да се възползват от отстъпката, за да направят еднократна покупка. И накрая, ако получателят не се върне във Вашия магазин или не отвори предишните Ви имейли, тогава трябва да изпратите едно последно съобщение с въпроса дали биха предпочели да бъдат премахнати от списъка с контакти. Това ще Ви помогне да консолидирате Вашата база данни с абонати и ще ви позволи да се концентрирате върху по-добри възможности.
Можете да изпратите още един имейл след около седмица, допускайки възможността, че последното Ви съобщение се изгубило във входящата им поща. Всички допълнителни съобщения, които изпращате след имейл за премахване от базата данни, трябва да подчертават стойността на Вашия продукт. Ако все още не получите отговор, вероятно е най-добре да забравите за този клиент и да продължите напред.
Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!
Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.