Шаблони за въпроси за продукти и услуги, включващи социални медии и клиентско обслужване. Подходящи за help desk, управление на запитвания и социални медии.
Можете ли да си представите живота без Google или без да сте свързани с приятелите и семейството си чрез интернет? Вероятно не.
Доминацията на интернет и влиянието му върху живота си е огромно, особено в резултат на онлайн маркетинга. В момента над 4,57 милиарда души по света са свързани с “виртуалния” свят.
Една от основните причина хората да обичат интернер е това, че им дава възможност да получат информация сравнително бързо. Например, преди да купят от вас, клиентите използват интернет, за да научат повече за компанията, продуктите и услугите. Ако нещо наистина ги интересува, може дори да се свържат с вас, за да зададат въпрос.
Вашата отговорност като бизнес е винаги да правите каквото можете, за да отговорите своевременно и точно. Преди да ви помогнем да отговорите на всякакви въпроси от клиенти, нека разгледаме защо социалните медии са толкова мощен инструмент.
Предимства на комуникацията в социалните медии
Компаниите и хората могат да постигнат много прекрасни неща чрез организирано и структурирано използване на социалните медии. По-долу ще намерите някои от най-големите предиmства на социалните медии:
Идеи за шаблони
Въпроси относно функционланостите на продукта
We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].
To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).
However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.
If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.
I hope you find my answer helpful!
Best,
[rep’s name], from the [company] social media team
Въпроси относно природосъобразността на продукта
Thank you for reaching out and for asking such an important question.
As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.
That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.
No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.
Best,
[rep’s name], [company] customer service team
Въпроси относно наличността на услугата
Thank you for your message.
We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].
Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂
Best,
[rep’s name], the [company] customer support team
Въпроси относно свързани продукти или услуги
My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.
You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.
Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:
[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]
…
I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂
Happy shopping!
Best,
The [company] customer service team
Ready to use our social media templates for questions about products and services?
Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!
Като цяло, не трябва да оставяте никой въпрос, зададен директно във входящата ви кутия или в коментар в социалните медии, неотговорен. Ако не отговаряте на този тип съобщение, клиентите ви може да се почувстват игнорирани. Освен това, никога не знаете какви положителни резултати може да донесе един прост отговор. Може да е голяма продажба, важен клиент или нова бизнес възможност.
Желателно е да отговаряте на всички въпроси възможно най-бързо. Дори и да не е оплакване или въпрос, жизнено важен за използването на продукта или услугата, екипът ви за социални медии или за клиентско обслужване трябва да се опитва да отговаря на въпросите до няколко минути след получаването им. Не забравяйте, че живеем в свят на незабавното, в който клиентите изискват и очакват незабавни отговори.
Ако забележите, че определен въпрос или група въпроси се задават по-често от други, трябва да създадете списък с често задавани въпроси и да споделите линка с клиентите, които се интересуват от темата. Най-добре е да се опитате малко да персонализирате комуникацията , като например поздравите изпращача, използвайки малкото му име, и след това да копирате отговора след като го промените леко според изпращача. Ако обаче получавате хидяли въпроси на месец във входящата си кутия, може да е по-ефективно просто да изпращате на потребителите си линкове към съответните отговори.
Шаблони за маркетингови имейли
Открийте мощта на имейл маркетинга с LiveAgent! Разгледайте нашите шаблони за маркетингови имейли, които ще ви помогнат да ангажирате клиентите си и да увеличите конверсиите. Вижте защо имейл маркетингът е от съществено значение за вашия бизнес и как да създадете перфектните кампании. Посетете страницата ни за повече информация и вдъхновение!
Шаблони за имейли за разпродажба на продукт
Безплатни шаблони за имейли за разпродажба на продукти! Увеличете продажбите си с нашите лесни за персонализиране шаблони, създадени да привлекат клиентите и да ги убедят да купят. Посетете LiveAgent и започнете да изпращате ефективни рекламни имейли още днес!
Шаблони за отговор на заявка за функция
Научете как да обработите заявки за функции в SaaS бизнеса с готови имейл шаблони от LiveAgent. Учтиво отказвайте или предлагайте алтернативи, като оставяте положително впечатление у клиентите. Направете безплатен профил и персонализирайте шаблоните директно в LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team