Шаблоните за имейли за уебинари предлагат насоки от покани до последващи стъпки след събитията. Те включват съвети за рекламиране, съдържание и подготовка на участниците, за да максимизират регистрациите и посещаемостта.
Прекарали сте много време в планиране и организиране на чудесен уебинар и всичко е готово за деня на събитието. Презентацията ви е готова и отрепетирана, лекторите са организирани, създали сте страница за събитието и оборудването за живото предаване и софтуерът са тествани. Най-важното е направено, нали? Не. Ако се състои най-добрият уебинар на света, но няма кой да го гледа, състоял ли се е изобщо?
Един от най-важните аспекти на подготовката за уебинара е да насърчите хората да се регистрират и след това да се уверите, че възможно най-много от тях ще се появят за уебинара когато се случи. Има безброй начини да рекламирате уебинара си, включително платени реклами и публикации в социалните медии.
Имейл маркетингът обаче остава един от най-популярните и най-рентабилни начини за реклама. Следователно, имейлите с кратка информация за уебинара са един от най-добрите начини да рекламирате наближаващата онлайн конференция или лекция.
Преди уебинарът ви да се състои, е препоръчително да изпратите серия съобщения до хората от базата ви данни с имейли. За да могат хората да присъствам на Zoom среща, конференция или уебинар, те трябва да знаят, че ще се състои. Започнете с покана, последвана от потвърждение на регистрацията и завършете с едно или повече напомняния близо до датата на уебинара. Повечето от тези имейли трябва да съдържат следната информация, за да дадете на получателите си представа какво могат да очакват:
We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].
We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…
You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3…
Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].
Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
More information about the webinar can be found on our website.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 30-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Можете да изпратите покана веднага след като събитието е било планирано, Потвърждението за регистрация трябва да се изпраща веднага след като потребителят е потвърдил, за да го уверите, че процесът по регистрация е бил успешен. И накрая, трябва да изпратите имейл за напомняне една седмица преди събитието да се състои и още един в деня преди събитието.
Винаги трябва да включвате бутон с призив към действие в имейла-покана, за да е възможно най-лесно за получателите му да се регистрират за уебинара ви. Призивът ви към действие може да е фраза от рода на “Запиши се”, “Регистрирай се сега” или “Запази ми място” например. Може да включите и няколко призива към действие, например бутон “Виж повече”, който да води към страница с повече информация за събитието.
Възможността да се свържете с потенциални клиенти вероятно е основното предимство на уебинарите, поради което е желателно да привлечете голяма аудитория с добре написани имейли с информация за уебинара.Успешните уебинари могат да:Повишат ангажираността на клиентитеПривлекат нови, подходящи потенциални клиентиДа създадат висока възвръщаемост на инвестициите
Шаблони за маркетингови имейли
Открийте мощта на имейл маркетинга с LiveAgent! Разгледайте нашите шаблони за маркетингови имейли, които ще ви помогнат да ангажирате клиентите си и да увеличите конверсиите. Вижте защо имейл маркетингът е от съществено значение за вашия бизнес и как да създадете перфектните кампании. Посетете страницата ни за повече информация и вдъхновение!
Открийте ефективни шаблони за имейл бюлетини с LiveAgent, които да подобрят вашата маркетингова стратегия. Научете важността на персонализацията, оптимизацията за мобилни устройства и законовите изисквания. Създайте ангажиращи бюлетини, които ще поддържат интереса на вашите абонати. Посетете ни и започнете вашата успешна кампания!
Имейл шаблони за важна информация
Използвайте нашите имейл шаблони за важно съобщение, за да подобрите комуникацията си с клиенти и да споделите ключова информация ефективно. Открийте съвети и примери, които ще ви помогнат да създадете имейли, които задължително трябва да бъдат прочетени. Опитайте безплатно с LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team