Шаблоните за имейли за уебинари предлагат насоки от покани до последващи стъпки след събитията. Те включват съвети за рекламиране, съдържание и подготовка на участниците, за да максимизират регистрациите и посещаемостта.
Прекарали сте много време в планиране и организиране на чудесен уебинар и всичко е готово за деня на събитието. Презентацията ви е готова и отрепетирана, лекторите са организирани, създали сте страница за събитието и оборудването за живото предаване и софтуерът са тествани. Най-важното е направено, нали? Не. Ако се състои най-добрият уебинар на света, но няма кой да го гледа, състоял ли се е изобщо?
Един от най-важните аспекти на подготовката за уебинара е да насърчите хората да се регистрират и след това да се уверите, че възможно най-много от тях ще се появят за уебинара когато се случи. Има безброй начини да рекламирате уебинара си, включително платени реклами и публикации в социалните медии.
Имейл маркетингът обаче остава един от най-популярните и най-рентабилни начини за реклама. Следователно, имейлите с кратка информация за уебинара са един от най-добрите начини да рекламирате наближаващата онлайн конференция или лекция.
Преди уебинарът ви да се състои, е препоръчително да изпратите серия съобщения до хората от базата ви данни с имейли. За да могат хората да присъствам на Zoom среща, конференция или уебинар, те трябва да знаят, че ще се състои. Започнете с покана, последвана от потвърждение на регистрацията и завършете с едно или повече напомняния близо до датата на уебинара. Повечето от тези имейли трябва да съдържат следната информация, за да дадете на получателите си представа какво могат да очакват:
We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].
We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…
You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3…
Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].
Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
More information about the webinar can be found on our website.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 30-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Можете да изпратите покана веднага след като събитието е било планирано, Потвърждението за регистрация трябва да се изпраща веднага след като потребителят е потвърдил, за да го уверите, че процесът по регистрация е бил успешен. И накрая, трябва да изпратите имейл за напомняне една седмица преди събитието да се състои и още един в деня преди събитието.
Винаги трябва да включвате бутон с призив към действие в имейла-покана, за да е възможно най-лесно за получателите му да се регистрират за уебинара ви. Призивът ви към действие може да е фраза от рода на “Запиши се”, “Регистрирай се сега” или “Запази ми място” например. Може да включите и няколко призива към действие, например бутон “Виж повече”, който да води към страница с повече информация за събитието.
Възможността да се свържете с потенциални клиенти вероятно е основното предимство на уебинарите, поради което е желателно да привлечете голяма аудитория с добре написани имейли с информация за уебинара.Успешните уебинари могат да:Повишат ангажираността на клиентитеПривлекат нови, подходящи потенциални клиентиДа създадат висока възвръщаемост на инвестициите
Шаблони за маркетингови имейли
Открийте мощта на имейл маркетинга с LiveAgent! Разгледайте нашите шаблони за маркетингови имейли, които ще ви помогнат да ангажирате клиентите си и да увеличите конверсиите. Вижте защо имейл маркетингът е от съществено значение за вашия бизнес и как да създадете перфектните кампании. Посетете страницата ни за повече информация и вдъхновение!
Открийте ефективни шаблони за имейл бюлетини с LiveAgent, които да подобрят вашата маркетингова стратегия. Научете важността на персонализацията, оптимизацията за мобилни устройства и законовите изисквания. Създайте ангажиращи бюлетини, които ще поддържат интереса на вашите абонати. Посетете ни и започнете вашата успешна кампания!
Имейл шаблони за важна информация
Използвайте нашите имейл шаблони за важно съобщение, за да подобрите комуникацията си с клиенти и да споделите ключова информация ефективно. Открийте съвети и примери, които ще ви помогнат да създадете имейли, които задължително трябва да бъдат прочетени. Опитайте безплатно с LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.