Сайтът предлага шаблони за имейли „Добре дошли“, които подобряват ангажимента на клиентите. Намерете примери за бизнес, help desk и управление на запитвания на LiveAgent.bg.
Welcome emails are one of the most important steps in building long-lasting relationships with new customers or prospects who have just made their decision in favor of your business. The impression your welcome/ introduction message leaves has a huge impact on the success of your overall email marketing efforts. Research shows however that only 57.7% of brands send welcome emails to their newly subscribed users.
Какво е имейл за добре дошли/представяне?
Имейлът за добре дошли или имейл за представяне е първият, който абонатите или клиентите ви получават веднага след първото си взаимодействие с бизнеса ви. Може да служи за различни цели, като представяне на бранда/продукта/услугата на клиентите, предлагане на следващи стъпки или просто да увери клиентите, че са направили правилният избор. Силата на имейлите за добре дошли да създават клиентска ангажираност и да изграждат лоалност към бранда не трябва да се подценява. Всъщност, проред поучванията:
74% от хората очакват да получат имейл за добре дошли веднага след като се абонират за имейлите ви. | Абонатите, които получат имейл за добре дошли, са 33% по-ангажирани с бранда. | Средният процент на отворените имейли за добре дошли е 50% което ги прави 86% по-ефективни от бюлетините. |
Имейлите за добре дошли отбелязват 4 пъти повече отваряния и 5 пъти повече кликове от стандартните имейл маркетингови кампании. | Процентът на конверсиите на имейлите за добре дошли е 0,94%, сравнено с 0,10% за типичните имейли. | Имейлите за добре дошли средно генерират до 320% повече приходи на имейл от останалите рекламни имейли. |
20 теми за имейли за добре дошли/представяне
Имайки предвид, че самата тема на имейла е решаващ фактор за 47% от хората за това дали ще прочетат имейла ви или не, правилната тема е основата на добрия имейл за представяне. Ето някои доказани теми за имейли за добре дошли, които можете да адаптирате към и да ги използвате веднага:
5 примера за имейли за добре дошли
Професионалният имейл за представяне/добре дошли за нови клиенти или абонати може да съдържа следните ключови елементи:
Разгледайте тези шаблони за имейли за добре дошли, които можете да използвате в бизнес комуникацията си.
Имейл за добре дошли за нови абонати
Шаблон Добре дошли в безпатния ни тестов период
Шаблон за имейл за добре дошли с фокус върху продукта
Шаблон за добре дошли до нов клиент
Имейл за представяне на нов служител на колеги
Шаблони за имейли за добре дошли – често задавани въпроси
Кога трябва да да изпратя имейл за добре дошли?
Трябва да изпратите имейл за добре дошли веднага след като потребител създаде профил в клиентския портал. Не го карайте да чака прекалено дълго, защото ако не получи съобщение до няколко минути, може да си помисли, че нещо се е объркало.
Трябва ли да включа някакви конкретни линкове в имейла за добре дошли?
Имейлът за добре дошли трябва да е кратък, но може да работи и като съобщение, което улеснява навигацията на потребителя в портала ви.
Затова може да включите няколко (най-много 3 ако не искате получателя ви да се обърка) линкове, водещи до, например, раздел с често задавани въпроси, основни ръководства или терминологичен речник.
Добре ли е да персонализирам имейлите за добре дошли според типа клиент?
Изпращането на опростени, автоматизирани имейли през 2022 г. не е най-добрата идея. Опитайте да сегментирате контактите си и включете някаква уникална информация, свързана с получателите ви. Използвайте токени за персонализация, за да споменете типа на абонамента, често срещани проблемни области или датата, на която са се присъединили към компанията ви.
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.