Имейл шаблоните за затворено съдържание на LiveAgent помагат в маркетинга и изграждане на доверие с клиенти. Те са готови за използване и напълно персонализируеми. Страницата включва информация и често задавани въпроси за затворено съдържание.
Създаването на ценно съдържание, което привлича потребители към компанията и ги насърчава да предприемат желани действия, като да направят покупка или да се абонират за услуга, е форма на входяща маркетингова дейност. В някои случаи, може да е от полза да органичите достъпа до определени типове съдържание на сайта си с надеждата да съберете нови данни за контакт или допълнителни данни. Този тип съдържание се нарича затворено или премиум съдържание.
Няма универсално определение за затворено съдържание, но ще дефинираме накратко основните му характеристики. Всяко съдържание, което може да бъде достъпено само след като дадете нещо в замяна, като имейл адрес, се счита за затворено съдържание. Най-често информацията, която се изисква от хората, които искат да видят съдържанието, е имейл адресът им, въпреки че някои стратегии включват да се поиска и телефонен номер, харесване или следете на страница в социална медия или споделянето на постове в различни платформи в социалните медии.
Целта на затвореното съдържание е да привлече нови потенциални клиенти чрез събирането на контактите им. Потенциалните клиенти са хора, които са посетили сайта ви след като са потърсили в Google или са намерили компанията ви чрез външни сайтове, като социални медии и други.
Пример за затворено съдържание е публикация в блог, който е свободно достъпен и дава ценна информация. Ако обаче читателят иска да прочете още от статиите ви или да достъпи допълнително съдържание (например контролен списък), трябва да даде имейла си, за да го получи. По тои начин затвореното съдържание може да ви помогне да съберете контактите на подходящи потенциални клиенти, тъй като потребителите, чиято информация събирате, вече се интересуват от бизнеса ви и това, което предлагате.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Зависи от целите на маркетинговата ви стратегия, но не се препоръчва да направите цялото си съдържание затворено. Това е понеже трябва първо да предложите достатъчно, за да заинтригувате потенциалните си клиенти, за да са склонни да дадат имейл адресите си. Но колко съдържание точно трябва да е свободно достъпно зависи от това дали целите ви са фокусирани повече върху събиране на контакти на потенциални клиенти или познаваемост на бранда и оптимизация за интернет търсачки.
Шаблоните по-горе вече покриха поредица имейли, електронни книги и доклади, както и различно видео съдържание като уебинари и документални филми. Освен тези, някои други предложения за затворено съдържание, които може да решите да предложите, са:
По дефиниция, затвореното съдържание не е нещо, което изисква плащане. По-скоро е нещи, което предлагате в замяна на изпълняването на желано действие, например предоставянето на имейл адрес, за да се получи достъп до материалите. Можете да начислявате такси за достъп до съдържанието, но това означава, че то е платено съдържание, което е друг тип входящ маркетинг и е напълно различен от затвореното съдържание.
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
Имейл шаблони за повишаване на цените
Използвайте нашите ефективни имейл шаблони за безконфликтно повишаване на цените на продуктите или услугите във вашия бизнес. Убедете клиентите в стойността на увеличението и предложете алтернативи. Не се извинявайте за растежа си! Разгледайте нашите съвети и примери в LiveAgent.
Шаблони за имейл съобщения за електронна търговия – известие за доставка и потвърждаване на връщане
Безплатни шаблони за имейли за доставка и връщане, които подобряват обслужването и доверието на клиентите. Изпробвайте сега!
Шаблони за имейли за потвърждение
Използвайте нашите шаблони за имейли за потвърждение, за да окуражите клиентите си. Персонализирайте и впечатлете!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team