Система за управление на запитвания
Софтуер за клиентско обслужване в социалните медии
Софтуер за клиентско обслужване
Софтуер за управление на оплаквания
Софтуер за комуникация с клиенти
Софтуер за клиетнска ангажираност
Софтуер за клиентско изживяване
Софтуер за взаимодействие с клиенти
Софтуер за клиентска удовлетвореност
Софтуер за проследяване на клиенти
Софтуер за управление на имейли
Софтуер за често задавани въпроси
Софтуер за документация за поддръжка
Безплатен тестов период за LiveAgent
Прехвърляне на данни към LiveAgent
Обслужване и поддръжка в LiveAgent
Регистър на промените в LiveAgent
За нас
Регистрирайте безплатен профил
Безплатен софтуер за телефонна централа
Безплатен софтуер за управление на клиенти
Безплатен софтуер за база знания
Истории за успех на клиентите ни
Сценарии за употреба
Академия за клиентско обслужване
Шаблони за клиентско обслужване
Терминологичен речник за клиентско обслужване
Програма “Ловци на бъгове” (Bug Bounty)
LiveAgent.com
LiveAgent.de
LiveAgent.fr
LiveAgent.com.br
LiveAgent.es
Live-Agent.it
Live-Agent.nl
Live-Agent.ru
Live-Agent.pl
LiveAgent.hu
LiveAgent.sk
Live-Agent.cn
LiveAgent.ae
LiveAgent.bg
LiveAgent.dk
LiveAgent.ee
LiveAgent.gr
LiveAgent.hr
LiveAgent.lt
LiveAgent.lv
LiveAgent.no
LiveAgent.ph
LiveAgent.ro
LiveAgent.si
LiveAgent.vn
LiveAgent.jp
Live-Agent.cz
LiveAgent.se
LiveAgent.fi
Неограничени записи на разговори
Открийте как LiveAgent предлага неограничени записи на обаждания, които подобряват обслужването на клиентите и обучението на персонала. Включени в базовия план без допълнителни разходи, тези записи са идеални за юридически или тренировъчни цели. Започнете безплатен 14-дневен тестов период и вижте как работи автоматичното разпределение на повикванията. Без ангажименти, без кредитна карта.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Списък със задачи за първия разговор с клиент
Открийте как да проведете успешен първи разговор с потенциален клиент с нашия подробен списък със задачи. Научете как да планирате обаждането, диагностицирате проблемите на клиента и използвате модела SPIN, за да максимизирате продажбите си. Подгответе въпроси, определете продължителността на разговора и следвайте сценарий за успешни резултати. Посетете страницата, за да подобрите вашия маркетинг и продажби!
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.