LiveAgent предлага SIP-базирана VoIP телефонна поддръжка като част от своя виртуален кол център.
Започнете да предоставяте безупречна телефонна поддръжка още днес – независимо от местоположението ви. Осигурете подкрепа от уюта на вашия дом, офис или дори в движение с нашето приложение!
Софтфон софтуерът е инструмент, който извърпшва телефонните разговори през интернет, вместо да използва традиционните телекомуникационни сигнали.
Тъй като системата е софтуер, тя може да се използва с компютри или мобилни телефони, вместо със специален хардуер или стационарни телефони.
/
LiveAgent е интегриран с над 35 международни VoIP партньори. Вземете SIP трънк за малка месечна такса и се сбогувайте с плащането на допълнителни такси за минута.
Използването на софтуерни телефони ви дава възможност да работите от всяко едно място. Ще можете да отговаряне на обаждания от уюта на вашия дом, офис или дори в движение!
Технологията зад софтуерните телефони предоставя предимства като регистриране на повиквания, запис на обаждания, прехвърляне на обаждания, кристално чисти звуци, IVR дървета и опции за обратно извикване, за да направи поддръжката безпроблемна и запомняща се.
Ние предлагаме услуги за прехвърляне на консиерж от повечето популярни софтуери на пазара.
LiveAgent ви дава възможност да създадете персонализирано IVR меню, което включва опция за обратно обаждане.
Можете или да записвате свои собствени IVR съобщения директно в LiveAgent, или да качвате общи предварително готови IVR поздрави и съобщения от менюто.
LiveAgent поддържа безплатни вътрешни обаждания (и чатове!) между всички ваши агенти. Всички обаждания са в браузъра и се извършват в приложението. Няма нужда да изтегляте външен софтуер или приложения на трети страни.
Трябва да говорите с клиент един по един, но те са твърде далеч? Започнете видеообаждане! LiveAgent ви дава възможност да прехвърлите всички разговори, инициирани от браузъра, във видео разговори.
Наблюдавайте броя на входящите и изходящите повиквания, вижте кой агент отговаря на повечето обаждания, колко време отнема всяко обаждане и много други показатели, които ще ви помогне да разберете как се справяте и как можете да подобрите обслужването на клиентите си.
Софтфон софтуерът на LiveAgent може да съхранява неограничен брой записи на разговори. Всяко входящо и изходящо обаждане, което направите, ще бъде записано и съхранено в LiveAgent.
Ако някога ви се наложи да получите достъп до записите за осигуряване на качеството, обучение на агенти, предаване на билети или правни цели, можете да го направите с едно щракване.LiveAgent интегрира множество доставчици на софтфон услуги, което позволява на потребителите да извършват VoIP разговори.
LiveAgent съчетава отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, които ни позволяват да предоставим изключителна поддръжка на нашите клиенти.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent е базиран на облачна технология и е лесен за настройка и използване. Започнете да използвате нашия надежден софтуер за кол център за минути, без да включвате вашия ИТ персонал.
Софтфон софтуерът е само част от по-сложно решение, което ви позволява лесно да управлявате тикети , имейли, чатове, обаждания и съобщения в социалните медии.
LiveAgent помага на бизнеса да предостави възможно най-доброто обслужване на клиентите от 2004 г. Присъединете се към семейството на LiveAgent и разберете защо сме оценен като #1 софтуер за информационно бюро за малкия и среден бизнес.
Нашият софтуер се използва в цял свят и се предлага с пълна до частична многоезична поддръжка. Той предлага над 40 езика на приложението и ви позволява напълно да персонализирате всяка специална буква или буквен акцент в приложението.
Няма да е нужно! LiveAgent е уникален софтуер, интегриращ множество комуникационни канали на едно място с достъпни и прозрачни цени. Не плащайте допълнителни такси само за използване на кол център. Сравнете нашето многоканално решение с останалите доставчици на пазара.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd ревюта
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.