Вървете ръка за ръка с клиентите си

Със софтуера за работа с клиенти на LiveAgent ще бъдете само на един клик разстояние от тях. Позволете на клиентите си да се справят сами с проблемите си, но бъдете до тях. Осигурете им неограничен брой възможности за свързване с вас и им дайте безупречното обслужване, което заслужават.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Взаимодействие с клиентите чрез различни канали за връзка

По-лесно взаимодействие с клиентите

Нашият многоканален софтуер за работа с клиенти съхранява всички запитвания от клиенти в едно обединено табло за управление. 

Отговаряйте на туитове, съобщения в чата на живо или телефонни обаждания от един интерфейс докато преглеждате важна информация за клиентите чрез нашата вградена CRM система.

Опитай безплатно
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

По-малко догадки, повече натрупани познания

Нашият софтуер за работа с клиенти ви позволява да следите решаването на проблемите на клиентите ви по различни канали за връзка, оставайки в един и същи поток с тикети.

Привличайте потенциални клиенти и ги превръщайте в активни такива

Възползвайте се от възможностите на най-бързата в света джаджа за чат на живо, разполагащ с формуляри за предварително попълване, тригери за проактивен чат и възможност за виждане на написаното в реално време.

Настройвайте с лекота анимацията, цвета, стила на всеки един бутон в чата, както и фона на прозореца на чата.

Опитай още днес
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Бърз отговор в Instagram и Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger или Viber? С нас не е необходимо да си задавате такива въпроси. Връзката с клиентите ви в социалните медии никога не е била по-лесна.

Получавате лоши отзиви в Twitter? Задайте следене на ключови думи, за да запазите отношенията си с клиентите, преди да е станало прекалено късно.

Виртуален кол център? Ето за какво става дума

Автоматично разпределение на обажданията, безплатни вътрешни обаждания, сложни IVR задания, опции за връщане на обаждане и неограничено записване на телефонните разговори. А кое е най-важното? Сътрудниците могат да обслужват клиентите в движение, от всяко едно устройство.

Научете повече за кол центъра – част от нашия програмен продукт за работа с клиенти.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Собствена общност и самообслужване

Осигурете на клиентите си специално място за взаимодействие с общността и за самообслужване.

Създайте мултибрандови бази знания, форуми на общностите и формуляри за подаване на тикети в съответствие с вашата бизнес естетиката с помощта на нашия WYSIWYG редактор.

percentage graph

Отчетност, автоматизация, геймификация, напред!

Софтуерът на LiveAgent за работа с клиенти събира информация за всички взаимодействия с клиентите и ги превръща в удобни за разчитане отчети. Разполагайте с ценна информация, подобрете ефективността на служителите си с модерна автоматизация и подобрете продуктивността на служителите си с помощта на геймификация.

Звучи прекалено хубаво, за да е истина, нали?

Мнението на нашите клиенти казва всичко

Уморени сте от превключване между телефони, чатове, имейли и други инструменти за връзка?

Вече няма да е така! LiveAgent е уникален софтуер за работа с клиенти обединяващ множество канали за връзка в един продукт на достъпна и ясно заявена цена. Не давайте излишни средства за ползването само на кол център или чат на живо.

3,000+ отзива вTrustpilot | GetApp | G2 crowd

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни да осигурим първокласно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo

Открийте всичко, което LiveAgent може да ви предложи

А клиентската удовлетвореност? За нас е безценна.

Забелязахте ли, че софтуерът за работа с клиенти на LiveAgent е най-евтиният и същевременно – най-модерният на пазара? Да, точно така. Разгледайте всичко, което можем да ви предложим на страницата ни с ценови оферти.

Package Name

Тикет+Чат

Тикет система и чат на живо с функция за автоматизация.

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Чат на живо, кол център, социални медии, клиентски портал и тикет система.

$39 /мес.
Related Articles to Софтуер за работа с клиенти
LiveAgent е напълно оборудван софтуер за обслужване на клиенти, който използва тикетинг система , за да обедини всички Ваши процеси на обслужване.

Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване

Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.

Отличното клиентско обслужване започва с по-добър help desk софтуер. Опитайте 14-дневния безплатен тест период на LiveAgent и увеличете лоялността и продажбите с помощта на софтуер за клиентски портал.

Намалете разходите си със софтуер за клиентски портал

Намалете разходите за клиентско обслужване с LiveAgent - водещ софтуер за клиентски портал през 2021. Осигурете самообслужване чрез база знания, форуми и често задавани въпроси. Започнете безплатен тестов период без кредитна карта и подобрете продуктивността на екипа си още днес!

Софтуерът за контактен център на LiveAgent Ви позволява да рационализирате всички Ваши клиентски канали за комуникация в една единствена унифицирана входяща кутия.

Софтуер за контактен център

Открийте най-добрия софтуер за контактен център за 2021 от LiveAgent, който рационализира клиентските канали в единна входяща кутия. Подобрете управлението, безопасността и продуктивността, докато намалявате разходите. Разберете как облачните решения могат да трансформират вашето обслужване. Посетете ни сега!

Софтуерът за клиентско обслужване комбинира многофункционална входяща кутия, лайв чат, телефонна централа и клиентски портал. Изберете правилният за вашите нужди.

Софтуер за клиентско обслужване

Софтуерът за клиентско обслужване комбинира многофункционална входяща кутия, лайв чат, телефонна централа и клиентски портал. Изберете правилният за вашите нужди.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x