Уморени сте от провалени обаждания, дълги опашки и разочаровани клиенти? Подобрете качеството на услугите си днес, като внедрите софтуер за телефония!
Телефонният софтуер гарантира, че всички входящи и изходящи повиквания се регистрират, записват и пренасочват към подходящи агенти от екипа Ви за поддръжка на клиенти.
Заинтригувани ли сте? Трябва да сте! Забравете кол центровете, софтуерът за телефония е бъдещето.
Софтуерът за телефония, известен също като Протокол за глас през интернет (VoIP), използва устройства с интернет, за да осъществява и приема телефонни обаждания.
Терминът софтуер за телефония често се използва взаимозаменяемо с софтуер за кол център, тъй като и двете решения работят с помощта на една и съща VoIP технология, която улеснява разговорите чрез преобразуване на гласове в цифрови сигнали, които се компресират и изпращат по интернет.
Като цяло фирмите използват софтуер за телефония, защото им позволява да осъществяват регионални и международни разговори, без да плащат цяло състояние на корпоративни телекомуникационни компании. Заинтригувани сте? Вижте нашите VoIP партньори.
Осъществявайте и получавайте както международни, така и регионални телефонни обаждания, без да плащате цяло състояние. Всичко, което трябва да направите, е да платите месечна абонаментна такса на местна цена. Без допълнителни такси за минута, без скрити такси.
Тъй като агентите могат да използват софтуера на телефона на почти всяко устройство с интернет връзка, софтуерът е идеален за отдалечени екипи или агенти, които работят от вкъщи.
Софтуерът за телефония може да ви помогне да осигурите по-добро обслужване на вашите клиенти благодарение на разширени функции като запис на обаждания, опции за обратно обаждане, регистриране на обажданията и други.
LiveAgent маршрутизира входящи повиквания до подходящи отдели и агенти чрез случайно или приоритетно задаване.
Обажданията се насочват само към агенти, които в момента са онлайн и са достъпни за приемане на обаждания.
LiveAgent ви дава възможност да създадете персонализирано IVR меню , което включва опция за обратно обаждане.
Можете или да записвате свои собствени IVR съобщения директно в LiveAgent, или да качвате общи предварително готови IVR поздрави и съобщения от менюто.
LiveAgent поддържа безплатни вътрешни обаждания (и чатове!) между всички ваши агенти. Всички обаждания са в браузъра и се извършват в приложението. Няма нужда да изтегляте външен софтуер или приложения на трети страни.
Трябва да говорите с клиент един по един, но те са твърде далеч? Започнете видеообаждане! LiveAgent ви дава възможност да прехвърлите всички разговори, инициирани от браузъра, във видео разговори.
Наблюдавайте броя на входящите и изходящите повиквания, вижте кой агент отговаря на повечето обаждания, колко време отнема всяко обаждане и много други показатели, които ще ви помогне да разберете как се справяте и как можете да подобрите обслужването на клиентите си.
Софтуерът за телефония на LiveAgent може да съхранява неограничен брой записи на разговори. Всяко входящо и изходящо обаждане, което направите, ще бъде записано и съхранено в LiveAgent.
Ако някога ви се наложи да получите достъп до записите за осигуряване на качеството, обучение на агенти, предаване на билети или правни цели, можете да го направите с едно щракване.
Софтуерът за телефония на LiveAgent поддържа множество устройства за повикване, включително:
LiveAgent е базиран на облачна технология и е лесен за настройка и използване. Започнете да използвате нашия надежден софтуер за кол център за минути, без да включвате вашия ИТ персонал.
Софтфон софтуерът е само част от по-сложно решение, което ви позволява лесно да управлявате тикети , имейли, чатове, обаждания и съобщения в социалните медии.
LiveAgent помага на бизнеса да предостави възможно най-доброто обслужване на клиентите от 2004 г. Присъединете се към семейството на LiveAgent и разберете защо сме оценен като #1 софтуер за информационно бюро за малкия и среден бизнес.
Нашият софтуер се използва в цял свят и се предлага с пълна до частична многоезична поддръжка. Той предлага над 40 езика на приложението и ви позволява напълно да персонализирате всяка специална буква или буквен акцент в приложението.
Няма да е нужно! LiveAgent е уникален софтуер, интегриращ множество комуникационни канали на едно място с достъпни и прозрачни цени. Не плащайте допълнителни такси само за използване на кол център. Сравнете нашето многоканално решение с останалите доставчици на пазара.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd ревюта
Свържете TeleCube с LiveAgent безплатно и подобрете обслужването на клиентите си. TeleCube е глобален VoIP доставчик с покритие в над 50 държави, предлагайки лесно управляеми и бюджетно достъпни телефонни услуги. Насладете се на безплатна интеграция с LiveAgent, поддръжка за международни номера и ниски цени. Започнете с безплатен 14-дневен пробен период и създайте своя мощен кол център днес!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team