Комуникацията играе основна роля във всички аспекти на бизнеса. Когато бъде правилно управлявана, иновативната комуникация с клиентите оформя идентичността на бранда и значително спомага изграждането на конструктивни и дългосрочни отношения с клиентите.
Компаниите комуникират с клиентите си по различни причини. За да поддържат аудиторията си информирана и ангажирана, организациите използват широк набор от комуникационни канали и методи като имейли, текстови съобщения, чат на живо, гласови обаждания, социалните медии и още.
Иновативните комуникационни решения представляват облачни платформи предлагащи тясно интегрирани възможности, които ви позволяват да предоставите стабилен, последователен, положителен клиентски опит. Обезпечаването на такъв клиентски опит е предизвикателство за повечето компании, тъй като клиентите стават все по-технически грамотни и по-малко търпими към некачествено обслужване.
Днес клиентите очакват персонализирано, бързо и компетентно обслужване. Нека се спрем на някои ключови статистически данни и тенденции в електронната търговия от 2019 година :
41% от клиентите преминават към друга компания заради ниско ниво на персонализация на предложеното обслужване.
48% от клиентите харчат повече, когато компанията общува персонално с тях.
74% от хората ненавиждат показването на неуместно съдържание.
За да обобщим трябва да кажем, че ефективното управление на комуникацията с клиентите означава осигуряването на високо персонализирана комуникация с клиента по темите, които го интересуват, чрез каналите за връзка, които предпочита този клиент. За да осигуряват такъв персонализиран, централизиран и оптимизиран подход, екипите за обслужване на клиенти се нуждаят от иновативни инструменти.
Софтуерът за управление на комуникациите с клиенти е приложение за комуникация и съвместна работа, което позволява на компаниите да управляват голям брой входящи и изходящи взаимодействия с клиентите чрез различни канали. Този софтуер гарантира, че комуникациите с клиентите са уместни, надеждни, последователни и базирани на информацията от предишно общуване със съответния клиент.
Софтуерът за управление на комуникациите с клиенти на LiveAgent разполага с пълен набор от функции и е създаден с цел обединяване на многобройните канали за връзка и осигуряване на съгласувано общуване в тези канали по едно и също време. Комплексното Help Desk решение на LiveAgent предоставя на компаниите унифициран инструмент за следене на взаимодействията с клиентите, възможност за съхранение на всички необходими данни и безпроблемно интегриране със съществуващите приложения и системи на компанията с цел осигуряване на високо персонализиран клиентски опит.
Според скорошно Ръководство за пазара на CCM софтуер на Gartner, CCM системите се използват основно в следните сфери на дейност – застраховане, банкиране, здравеопазване и комунални услуги за генериране на съобщения и услуги като фактури, извлечения, кореспонденция и предупреждения/уведомления.
Управлението на комуникациите с клиенти широко се използва от организациите за маркетингови и финансово-счетоводни цели, затова както показва и практиката, с този вид софтуер работят отделите по маркетинг, продажби и екипите за клиентска поддръжка.
Когато избирате софтуер за управление на комуникациите с клиенти, трябва да обърнете внимание на това какви функции ви предлага той. Софтуерът трябва да ви дава възможност за личен подход на взаимодействие на вашата компания с клиентите ви и за доставяне на необходимото съобщение по правилния канал в точното време.
Когато търсите най-доброто решение за управление на комуникациите с клиентите трябва да очаквате то да гарантира предоставянето на безупречно, надеждно и последователно взаимодействие с клиентите по всички канали (по телефон, чат на живо, имейл и в социалните медии.)
Друго важно изискване на съвременния бизнес е функционалността разработена с оглед оптимизация на работните процеси. Облачните или хибридни платформи се справят с това предизвикателство и понижават огромните разходи за поддръжка на класическите и собствени CCM системи.
Модерният софтуер за управление на комуникациите с клиенти трябва да поддържа както входящата, така и изходящата комуникация, съхранявайки всички записи на клиентите на едно място. Компаниите очакват да виждат и управляват цялата информация за клиентите си на едно лесно достъпно, удобно място.
LiveAgent ви предлага програмно решение с пълен набор от функции предназначено за управление на комуникацията с клиентите. Използвайки LiveAgent, екипът ви ще разполага с всичко необходимо за генериране, разпределение и проследяване на комуникацията с клиентите. Високотехнологичната платформа за управление на комуникацията с клиенти ви осигурява индивидуален подход, който лесно се интегрира със съществуващите приложения и системи на компанията. Ако търсите най-добрия софтуер за управление на комуникацията с клиенти с цел подобряване разпознаваемостта на бранда и повишаване на процента задържани клиенти, опитайте LiveAgent. С невероятния си набор от функции, предназначени да увеличат максимално ефективността на работа на кол центъра, LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за средния и малкия бизнес за 2020 година.
В допълнение към описаните по-горе функции, перфектният софтуер за управление на комуникациите с клиенти трябва да включва и надеждни инструменти за създаване на съдържание, както и такива за анализ на ангажираността на клиентите. Разгледайте още важни функции, които трябва да съдържа един добър CCM софтуер, като натиснете долния бутон.
Все повече компании решават да използват надеждни CCM програмни решения с вградени функции за създаване и управление на ключови елементи от съдържанието на техните комуникации. Повечето съвременни CCM софтуерни решения предлагат изключително добри инструменти за създаване и редактиране на съдържание, позволявайки на потребители без технически опит да актуализират оперативно съдържание, без да засягат качеството му.
Анализът на данни е важна функция на софтуера за управление на комуникациите с клиенти, тъй като позволява на компаниите да събират показатели на ключови бизнес процеси (най-ефективните канали за връзка, обем на тикетите, скорост на разрешаване, стойност на клика и още). Тази информация предоставя на компаниите аналитична информация на база получените данни, която им помага при планиране на дейностите по увеличаване на приходите и печалбата.
Софтуер за управление на услуги
Открийте как софтуерът за управление на услуги оптимизира обслужването на клиенти и намалява разходите. Научете как LiveAgent може да революционизира вашата компания, като управлява поръчки, поддръжка и диагностика. Регистрирайте се безплатно и се уверете сами!
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.
Открийте най-добрия софтуер за контактен център за 2021 от LiveAgent, който рационализира клиентските канали в единна входяща кутия. Подобрете управлението, безопасността и продуктивността, докато намалявате разходите. Разберете как облачните решения могат да трансформират вашето обслужване. Посетете ни сега!
Софтуер за мониторинг на разговорите
Надеждният софтуер за мониторинг на разговорите ви позволява да оптимизирате и подобрите качеството на разговорите си.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team