LiveAgent подобрява ефективността на входящия кол център с автоматизация на тикети и управление на SLA, като предлага гласови и видео разговори и клиентски портал за по-ефективна комуникация.
Въпреки бързото развитие и налагане на дигиталните канали, поддръжката по телефон си остава един от най-популярните и предпочитани начини за клиентска поддръжка, както в B2B, така и в B2C сферата. Проучване показва, че 39% от потребителите предпочитат да бъдат обслужени по телефона вместо по друг канал за връзка.
С LiveAgent можете да настроите виртуален кол център директно в Help Desk продукта си и да получавате обаждания от стационарния си телефон и от сайта си. Лесно управлявайте входящите повиквания от клиентите си, подобрете работата на екипа си за обслужване и генерирайте по-големи продажби от входящите обаждания.
Софтуерът за входящ кол център позволява на компаниите да се справят ефикасно с голям брой телефонни обаждания от клиентите. Софтуерът работи с IVR технология (интерактивна система за гласови отговори) и системи за интелигентно пренасочване на обажданията, намаляващи отпадането на обажданията и времето за изчакване, като същевременно гарантират на обаждащите се, че ще бъдат свързани с най-подходящия за случая им сътрудник.
Научете повече
Използвайки професионален софтуер във входящия си кол център можете да реорганизирате начина, по който компанията ви се справя с входящата комуникация от клиентите ви.
Независимо дали отговарят на клиентски запитвания или приключват продажба, служителите ви могат да постигнат положителен резултат само ако софтуерът за кол център, който използват им предоставя богат набор от полезни функции.
С вградената IVR система ще можете да оптимизирате работата си с клиенти, пренасочвайки обажданията към правилните отдели и сътрудници, намалявайки времето за изчакване и повишавайки клиентската удовлетвореност.
С мигновен достъп до подробната информация на обаждащия се, служителите ви могат да продават на клиентите ви допълнителни или по-скъпи продукти или услуги и да увеличат обема на продажбите.
Независимо дали отговарят на клиентски запитвания или приключват продажба, служителите ви могат да постигнат положителен резултат само ако софтуерът за кол център, който използват им предоставя богат набор от полезни функции.
LiveAgent предлага лесна интеграция с над 99% от националните, регионалните и глобалните VoIP партньори – изберете си доставчик на VoIP услуга, свържете неограничен брой SIP трънкове и местни номера. Можете да активирате и обажданията от компютър към компютър и да позволите на клиентите си да ви се обаждат само с натискането на един бутон на сайта ви.
Научете повече
За да ви гарантира бърза и точна комуникация, софтуерът за кол център на LiveAgent автоматично пренасочва обажданията според зададените приоритети или ги разпределя на случаен принцип. При разпределението според зададени приоритети обажданията се пренасочват към свободния служител с най-висок приоритет и най-дълго изминало време от последното му обаждане, докато при разпределението на случаен принцип, обажданията отиват при свободните в момента служители.
Благодарение на невероятния конструктор на интерактивна система за гласови отговори (IVR) можете да създавате дори най-сложните и индивидуални IVR дървета, да автоматизирате и ускорите гласовата си поддръжка, да спестите ресурси и да бъдете сигурни, че обажданията на клиентите ви винаги ще бъдат пренасочвани към най-подходящите отдели или служители.
Научете повече
Използвайте без ограничения функцията за записване на разговори, без да ви е необходим допълнителен софтуер и съхранявайте безопасно всички входящи обаждания на клиентите си и съобщения на гласовата поща в акаунта си в LiveAgent с цел безопасност, обучение на служителите или клиентска поддръжка. Възпроизвеждайте, сваляйте, връщайте се обратно към записаните обаждания всеки път, когато ви потрябват, за да обслужите още по-качествено клиентите си.
Поставете бутон за видеочат на сайта си и позволете на клиентите си да ви се обаждат от компютъра си за още по-персонализирано общуване. Видео обажданията на LiveAgent се осъществят изключително с помощта на браузър и няма нужда да инсталирате каквито и да е било допълнителни приложения. Видео обажданията се съхраняват безопасно в системата под формата на тикети.
Получете пълна представа за работата на кол центъра си с помощта на функциите за подробни отчети. Създавайте различни отчети и следете всички важни показатели за работата на кол центъра и KPI, включително резултатите от работата на служителите и рейтингите им, показващи кои от служителите ви работят най-добре, както и онези, които може би се нуждаят от допълнително обучение.
Облачният кол център на LiveAgent ви предлага набор от функции, които ще помогнат на служителите ви да генерират повече възможности за продажби по време на взаимодействието си с клиентите и осигуряването на поддръжка.
Независимо от използвания канал за поддръжка, цялата комуникация с всеки един клиент се съхранява в един и същ хибриден тикет под същия ID номер, с цялата подробна информация за клиента и проблемите му.
Вградената CRM система на LiveAgent позволява на сътрудниците да видят веднага с кого си говорят. Добавяйте полета към всеки контакт за запазване на информацията за клиента, създавайте бележки, разполагайте с лесен достъп до историята на тикетите. Разполагайте с цялата ви необходима информация за осигуряването на персонализирана поддръжка, както и за реализирането на кръстосани продажби и ъпселинг.
Входящият кол център е само част от нашето по-комплексно Help Desk решение. С LiveAgent клиентите ви могат да се свържат с вас от всяка една точка. Какъвто и канал да използват – имейл, телефон, чат на живо, социални медии – сътрудниците ви могат лесно, удобно и ефективно да управляват всички взаимодействия с клиентите от едно място с помощта на универсалното ни табло за управление и да осигуряват безупречно многоканално обслужване. Софтуерът ни предлага над 180 функции, повече от 40 интеграции и почти неограничен брой опции за персонализирани настройки, за да го адаптирате към нуждите на компанията си.
Ако търсите безплатен софтуер за входящ кол център, най-вероятно той ще разполага с ограничен брой функции. Когато търсите програмен продукт, обърнете внимание на набора от най-важни функции като IVR, опции за пренасочване на обажданията, неограничен брой записи на разговорите и още. Продуктът трябва лесно да се настройва и да позволява на екипите за поддръжка да започват работа и да имат достъп до всички функции в рамките на минути и само с няколко клика.
Получете достъп до облачен софтуер за кол център – входящ и изходящ – без допълнително таксуване за използвани минути и то директно от програмния си продукт за клиентска поддръжка. LiveAgent ви предлага най-доброто съотношение между качество и цена, с напълно прозрачни и достъпни цени, начислявани само за реалното ви потребление през месеца. Без дългосрочни договори, плащате само тогава, когато ползвате.
Идеален за малкия бизнес, агенции и дори големи корпорации
$39
/мес.
Заяви
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.
Открийте най-добрия софтуер за контактен център за 2021 от LiveAgent, който рационализира клиентските канали в единна входяща кутия. Подобрете управлението, безопасността и продуктивността, докато намалявате разходите. Разберете как облачните решения могат да трансформират вашето обслужване. Посетете ни сега!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team