Самообслужването бързо се превръща в първия избор за нарастващ брой потребители. Проучванията показват, че 2 от 3 потребители предпочитат сами да търсят отговори, отколкото да говорят със служител обслужване на клиенти, правейки FAQ най-често използваната опция за самообслужване.
С помощта на софтуера за help desk и често задавани въпроси на LiveAgent можете да позволите на клиентите си да намерят сами отговорите, които търсят по бърз, ефективен и удобен начин.
Когато множество клиенти се свързват с екипа Ви за обслужване отново и отново с едни и същи въпроси, това пречи на служителите да се справят с други проблеми и намалява тяхната продуктивност. Софтуерът за често задавани въпроси (FAQ) позволява на фирмите да се справят с най-често срещаните заявки, които редовно получават от клиентите относно техни продукти или услуги и намалява натовареността на екипите. Обикновено се предлага като част от по-сложна платформа за обслужване на клиенти.
Софтуерът за често задавани въпроси предлага повече от един начин да организирате, съхранявате и показвате информационни ресурси на Вашата организация на клиентите. Това е от полза както за тях, така и за служителите. Ето как:
Често задаваните въпроси са ефективно допълнение към функциите Ви за самообслужване, които помагат да се намали броят на повтарящите се въпроси от клиентите, като дава на екипа Ви повече време да се съсредоточи върху по-важни проблеми.
Over 70% от потребителите предпочитат да търсят отговори на въпроси си на уебсайта на компанията, вместо да се свързват с отдела за обслужване на клиенти. Разделът с често задавани въпроси им позволява бързо да намират отговори и повишава удовлетворението.
Софтуерът с често задавани въпроси може да подобри ефективността и продуктивността на служителите. Изградете вътрешна база знания за Вашия екип и поддържайте важната информация лесно достъпна на едно място.
Настройте изчерпателна база знания с често задавани въпроси в 4 прости стъпки, за да отговорите на на най-честите въпроси на клиентите, да осигурите 24/7 самообслужване и да дадете възможност на клиентите си да си помогнат сами. </ p >
С прост, но мощен вграден WYSIWYG (получаваш каквото виждаш) редактор, можете лесно да създавате добре форматирано съдържание, което да бъде организирано в статии в различни категории. Добавете изображения , за да направите съдържанието по-привлекателно и по-достъпно.
Направете съдържанието на Вашата база знания още по-ценно, като го допълните с прикачени файлове, които клиентите ви могат да съхраняват на своите компютри и да имат достъп до тях, винаги когато имат нужда.
Когато създавате категории и добавяте статии към Вашата база знания и често задавани въпроси, можете да изберете дали съдържанието ще бъде публично достъпно или ще остане видимо само за Вашия екип в панела на служителя.
Настройте неограничен брой бази знания и секции с често задавани въпроси за различни аудитории в един акаунт на LiveAgent, като всяка има свой уникален дизайн, настройки и съдържание. Много е удобно, ако управлявате няколко бизнеса, продукти, услуги или търговски марки.
Дайте възможност на клиентите си да намерят търсената информация бързо и лесно с помощта на функция за търсене, която генерира предложения в реално време. Приспособлението ще предложи свързано съдържание от вашата база знания въз основа на въведените ключови думи.
Уверете се, че порталът за самообслужване съответства на идентичността на Вашата компания. Лесно персонализирайте базата си знания с тема, която най-добре отговаря на Вашите корпоративен имидж, лого, цветове, подравняване, собствен CSS и др.
Спфтуерът за често задавани въпроси и база знания е само част от нашето комплексно многоканално решение, което е оборудвано с над 180 функции . Подобрете цялостната си стратегия за обслужване на клиенти и повишете удовлетвореността на клиентите, като използвате всички разширени функции, които LiveAgent може да предложи.
Насладете се на пълна гама от функции за управление на тикети, включително интелигентно насочване, правила за автоматизация, SLA, управление на отговорностите, шаблонни отговори, инструменти за сътрудничество между служителите, надеждни функции за отчет и много други. Лесно управлявайте многоканалната си комуникация с клиенти от едно място с нашата универсална пощенска кутия.
63% от потребителите са по-склонни да се върнат на уебсайт, който предоставя обслужване чрез чат. Приспособлението за чат на LiveAgent предлага както общи, така и разширени функции – от множество опции за пренасочване, активни покани за чат и онлайн наблюдение на посетителите до история на чата, вътрешен чат и изглед към въвеждане в реално време.
Изградете виртуален облачен кол център, интегрирайте с всеки VoIP доставчик и получавайте обаждания от стационарни телефони или направо от вашия уебсайт (гласови и видео) без допълнителни такси за минута. Проектирайте сложни и персонализирани интерактивни гласови менюта, правете неограничени записи на разговори и други!
LiveAgent се свързва безпроблемно с най-популярните канали за социални мрежи като Facebook, Twitter и Instagram. Проследявайте всичките коментари и съобщения в социалните мрежи, управлявайте ги от един екран, без да е необходимо постоянно да наблюдавате множество акаунти или да споделяте данни за достъп.
90% от потребителите очакват фирмите да предлагат онлайн портал за самообслужване. Освен базата знания и често задаваните въпроси, можете да разширите възможностите си за самообслужване с форум, който позволява на клиентите лесно да подават заявки и да следят състоянието им директно от Вашия клиентски портал.
LiveAgent предлага 4 различни плана – без договори и напълно прозрачни и справедливи условия. Нашите възможности за самообслужване, оборудвани с база от знания и често задавани въпроси, са вградени във всеки платен план. Изберете този, който е най -подходящ за Вашия бизнес и пренесете обслужването на клиентите на следващото ниво .
Most Popular
Софтуер за клиентско обслужване
Софтуерът за клиентско обслужване комбинира многофункционална входяща кутия, лайв чат, телефонна централа и клиентски портал. Изберете правилният за вашите нужди.
Изграждане на база знания и документация за поддръжка с лекота
Създайте лесно база знания с LiveAgent за самообслужване 24/7. Безплатен пробен период, без кредитна карта!
Софтуер за управление на комуникациите с клиенти
Клиентите очакват персонализирано, бързо и компетентно обслужване. LiveAgent е ccm софтуер (софтуер за управление на комуникациите с клиенти), който ще ви помогне в това.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team