Ангажирайте клиентите си без усилия във всички канали. LiveAgent, многоканалният софтуер за телефонна централа, базиран на облак, е всичко, от което се нуждаете, за да осигурите надеждно и персонализирано обслужване на клиентите ви. Нашата VoIP (voice over internet protocol – глас чрез интернет протокол) телефонна централа разполага с функции като интерактивни гласови отговори (IVR), връщане на обаждания, автоматично разпределяне на обаждания (ACD), интелигентно насочване на обаждания, трансфер на обаждания, неограничен запис на разговори и HD видео обаждания – и това е само началото.
00:00 / 02:02
Софтуерните решения за контактен център са системи, които дават възможност на служителите в контактните центрове да обработват входящи и изходящи телефонни обаждания. Тези решения са идеални за по-персонално управление на връзките с клиенти и за осигуряване на бързо клиентско обслужване.
00:00 / 04:39
Опитайте ключовите функции с безплатния тестов период от LiveAgent и вижте какво е усещането да предоставяте професионални услуги с нашия софтуер. Вижте колко е лесно да настроите телефонна централа, да добавите VoIP номер или да конфигурирате интерактивни гласови отговори (IVR) с нашия мощен инструмент
Нашият инструмент за контактен център може да ви помогне да създадете най-добрата платформа за агражиране на клиентите и да ви помогне да подобрите клиентската лоялност. Покажете на клиентите си отлично обслужване с нашето решение за контактен център, и решете бързо спешните проблеми.
Надскочете очакванията на клиентите
Our contact center tool can help you create the ultimate customer engagement platform, and help you increase customer loyalty. Show your customers amazing support with our help desk solution and solve time intensive issues fast.
Go above customer expectations
Управлявайте работата на центъра си за обслужване на клиенти с лекота благодарение на нашето решение всичко в едно. Повишете максимално продуктивността си и подобрете качеството на взаимодействията с клиентите с LiveAgent.
Мощната функционалност, която ще ви помогне да се свързвате по телефон и да осигурите отлично клиентско изживяване.
Вътрешните обаждания са функция, която ви дава възможност да говорите с колегите си по време на техните смени при нужда, както и да прехвърляте обаждания.
Нашият многоканален софтуер за контактен център може да се справи с множество канали – нашата телефонна централа, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, лайв чат, клиентски портал и други.
Нашата уеб базирана телефонна централа има възможност да набере всеки номер. Кликнете върху номера, който желаете да наберете, и LiveAgent ще свърши останалото. Може също така да използва протоколи “mail-to”.
Научете повече
Нашата телефонна централа има възможност за съпроводени трансфери и трансфер чрез конферентна връзка. Трансферите чрез конферентна връзка подобряват удовлетвореността на клиентите и гарантират, че клиентът се е свързал с друг оператор, преди прекъсване на връзката.
Телефонната централа на LiveAgent се интегрира с над 99% от VoIP доставчиците със SIP Trunk. Не виждате предпочитания от вас VoIP партньор? Свържете се с нас и с удоволствие ще го добавим към списъка си.
Повишете удовлетвореността на клиентите като им дадете възможност да поискат обратно обаждане ако нямат време да чакат или служителите ви са прекалено заети, за да вдигнат.
Обслужвайте клиентите си като се свържете с тях с нашата ръчна изходяща телефонна централа. Подобрете връзките с клиентите и оптимизирайте взаимодействията с тях по време за изходящи обаждания.
Сътрудниците имат възможност да насочват входящите обаждания към лично устройство, например мобилен телефон. Използвате своя собствен като пренасочите към GSM номер или нашето приложение LivePhone.
Свържете неограничен брой устройства и мобилни номера с телефонната си централа. LiveAgent е съвместим както с физически, така и с виртуални устройства за обаждания, например софтфони.
Решението за контактен център с всичко в едно LiveAgent предлага богат екран. Осигурете си лесно превключване между вдигане на обаждания и търсене на данни за клиента.
Контактният ви център може да гарантира, че сътрудниците винаги осигуряват персонализирано обслужване с една от нашите три CRM интеграции. Можете да използвате и врадените ни CRM инструменти.
Интегрирайте компютрите, лаптопите и физическите си телефони с LiveAgent. Вдигайте и правете обаждания с лекота, като същевременно осигурявате на клиентите си отлично клиентско обслужване.
Позволете пуш нотификациите в приложението LivePhone и то ще ви уведомява с известие всеки път когато се получи чат, обаждане или входящо запитване.
Разгледайте взаимодействията си във връзка с обаждания, които са били направени, получени, вдигнати или пропуснати от сътрудници. Получете повече информация за историята на клиентите благодарение на дневниците за обаждания и въможностите да видите историята.
Софтуерът за контактен център LiveAgent поддържа IVR системи. Запишете свои собствени обаждания и качете записаните файлове в системата си за гласови отговори LiveAgent за интелигентно разпределяне.
Нашето приложение за телефонна централа разпределя обажданията според приоритета на сътрудниците или на случаен принцип. Изберете настройка, която ви устройва, както и потребителски настройки – например времето за почивка.
Получете повече информация за историята на клиента с неограничен запис на обаждания, който пази всеки разговор. Пускайте ги по всяко време, за да видите как да осигурите отлично клиентско обслужване.
Нашият бизнес софтуер за контактен център е съвместим с много VoIP телефонни системи, базирани на облак. Свържете ги с телефонната си централа в LiveAgent и се обаждайте през предпочитаните устройствата.
Нашето цялостно решение за контактен център може да управлява множество устройства за обаждания. Системата ви известява всеки път когато някой се опитва да се свърже с вашия номер.
Осигурете обслужване 24/7 и подобрете удовлетвореността на клиентите дори и когато сътрудниците ви са офлайн. Използвайте базата ни знания за офлайн поддръжка.
Използвайте нашите исторически отчети, за да подобрите клиентското си обслужване. Използвайте графики или диаграми и сегментирайте данните си по какъвто начин пожелаете. Следете обажданията, времето на бездействие и други.
Нашият уеб базиран софтуер за телефонна централа дава възможност на сътрудниците да се свързват с клиентите чрез видео чат. Видео обажданията поддържат видео, глас и чат без възможност за запис.
Бързи решения
Телефонната централа на LiveAgent е лесна за настройка и лесна за употреба. Благодарение на пълната интеграция със системата ни за управление на запитвания, можете да правите и отговаряте на обаждания по-бързо. Краткото средно време за свързване може да ви помогне да решите проблемите много по-бързо.
20сек
Средно време за свързване Интегрирайте многоканалния сисофтуер за управление на запитвания с приложения, които използвате ежедневно. Имаме над 150 налични интеграции чрез плъгини.
По-добър обхват
Обажданията все още са един от най-популярните начини за свързване с контактни центрове, което прави обажданията един от най-бързите начини да удовлетворите клиентите си. Осигурете си един от най-популярните канали за комуникация и достигнете повече клиенти.
50 %
от всички клиенти се обаждат Половината от клиентската ви база може би чака за възможност да ви се обади, вместо да изпраща имейли, Дори няколко телефонни линии могат да подобрят удовлетвореността на клиентите.
Качествено обслужване
Решете проблемите с индивидуален подход чрез истински разговори и разбиране. Обажданията могат да ви помогнат да се свържете с клиентите си по различен начин, същевременно избягвайки дълги разговори по имейли. Можете да използвате и видео обаждания.
70 %
Среден процент на решаване на оплакванията Проучванията показват, че обажданията са един от най-надеждните канали за разрешаване на проблеми. Надградете набора си от инструменти за спешни проблеми или пък се обаждайте на важните си клиенти.
Вземете софтуера за контактен център, базиран на облак, който ви носи най-голяма ползва. Сравнете функциите и цените на потребител на месец с нашия калкулатор за цени.
Пробвайте всичко, което можем да ви предложим, с 30-дневен тест период
Интегрирайте, автоматизирайте, иновирайте
Софтуерът за контактен център от LiveAgent е съобразен с ОРЗД, криптиран чрез HTTPS и успешно преминава одитът Google OAuth API.
Базираният на облак софтуер за VoIP телефонна централа използва безопасна връзка чрез HTTPS протокол. Цялата комуникация между браузъра ви и контактния център, базиран на облак, е криптирана, включително лайв чатове, обаждания през телефонната централа и имейл комуникация.
Сървърите на LiveAgent са хостнати в съоръжения, отговарящи на Tier III+ or IV или PCI DSS, SSAE-16 или ISO 27001. Нашите центрове за данни са в защитен периметър с множество зони за сигурност, физическа охрана 24/7, видеонаблюдение чрез CCTV камери, многофакторна идентификация и други.
Мрежите ни са защитени от множество защитни стени, най-добрата в класа си рутерна технология, сигурна HTTPS връзка чрез публични мрежи и технологии за откриване и/или предотвратяване на проникване в мрежата (IDS/IPS), които наблюдават и/или блокират зловреден трафик и атаки към мрежата.
Нашите готови интеграции могат да ви помогнат да създадете присъствие в социалните медии и да осигурите персонализирано клиентско изживяване във важните социални медии. Нашата система за управление на запитвания поддържа безпроблемни интеграции с Facebook, Instagram и Twitter. Можете дори дори да обработвате текстова комуникация с нашата интеграция с Viber.
Осигурете отлично клиентско обслужване с нашия лайв чат. Той е един от най-бързите лайв чат прозорци на пазара и може лесно да се интегрира на уебсайта ви. Създайте истински връзки с клиенттие си и превърнете посетителите на уеб сайта си в клиенти. Нашият чат може да ви помогне да намалите времето за обработка и да се превърне в ценен инструмент на всяко работно място.
Обогатете контактния си център с подробна база знания. Лесно създавайте полезни статии, информационни раздели и наръчници за самопомощ за клиентите, които препочитат да потърсят решението сами. Дайте отговор на често задаваните въпроси с FAQ раздел или създайте форуми, където хората да могат да се свържат със сътрудниците ви или други клиенти за помощ.
Управлявайте операциите по обслужване на клиенти с лекота благодарение на най-съвременната система за управление на запитвания. Всички дигитални канали са свързани, така че можете лесно да виждате разговорите с всички клиенти на едно място. Използвайте етикети, за да държите запитванията си подредени, оставяйте бележки на себе си и другите служителите и създавайте отдели, които отговарят за различни запитвания.
В сферата на обслужването на клиенти наличието на надежден софтуер за решение за кол център може да бъде ключ към вашия успех. В следващата статия ще разгледаме тънкостите на различните платформи и системи за кол центрове, за да можете да решите коя е най-добрата за вас.
Софтуерът за кол център е преди всичко инструмент за управление на обажданията, който автоматизира потока от входящи и изходящи повиквания.
Качеството на поддръжката на кол центъра, която предоставяте, е тясно свързано с качеството на системата на кол центъра, която използвате.
Този тип на софтуера обикновено улеснява следните операции:
Разбира се, това не са всички операции на кол центъра, които този тип софтуер позволява. Повечето от софтуера за автоматизиран център за обаждания има допълнителни възможности като запис на разговори, предоставяне на анализи, захранване за набиране и т.н.
Софтуерът за център за обаждания позволява на клиентите ви да се свържат с отдела за обслужване на клиенти, както и с членовете на вашия екип по продажбите и да говорят с тях в реално време. Въпреки че някои може да твърдят, че в тази модерна епоха има други начини за контакт с бизнес, факт е, че 50% от клиентите от различни възрастови групи все още използват телефони, за да разрешават запитванията си.
Всички бизнеси, ориентирани към клиента, са наясно, че осигуряването на превъзходно клиентско изживяване е това, стимулира преобразуването, помага при сключването на сделки и намалява оттока на клиентите. Надеждният софтуер за кол център помага изключително много в този отдел. Позволява на вашите агенти за обслужване на клиенти да разрешават проблемите на клиентите бързо и ефикасно, като същевременно предоставя високо ниво на персонализирано обслужване.
Интегрирането на вашето решение за център за обаждания с други бизнес приложения ще рационализира операциите на вашия център за обаждания. И на свой ред ще увеличите своите KPI, ще увеличите реализациите, ще подобрите задържането на клиенти и ще предоставите по-добро обслужване.
Всеки център за обаждания използва някакъв тип система за кол център, независимо дали е само за неговата функция компютърна телефонна интеграция (CTI) за извършване и получаване на обаждания, или за модерните автоматизирани опит.
Различните контактни центрове имат различни нужди и изисквания към приложенията на кол център. Ето защо е изключително важно да извършите проучване и да прецените кое софтуерно решение за кол център е това, което ще донесе най-голяма полза на вашия бизнес.
Тъй като центровете за обаждания могат да бъдат толкова разнообразни, има различни типове софтуер за кол центрове, които да отговарят на нуждите на всеки.
Следват решенията за кол центрове въз основа на това как се развиват техните технологии съхранени:
И това е решението за кол център типове въз основа на операциите им:
Нека да разгледаме някои от предимствата, които системата от кол център може да донесе на вашия бизнес.
Истината е, че вдигането на телефона и разговорът с експерт е много по-бързо и лесно, отколкото писането на дълги имейли, опитвайки се да се намери решение. Клиентите оценяват своите запитвания, разрешени бързо, без да е необходимо да чакат часове, понякога дни, за отговор от вашия екип за обслужване на клиенти. Поръсете малко персонализирана грижа и дружелюбие от страна на персонала и ще видите доволни клиенти, които с нетърпение очакват отново да работят с вас.
Знаете ли, че ангажираните клиенти купуват 90% по-често и са готови да харчат повече за транзакция? Надеждният софтуер на центъра за обаждания помага на вашите клиенти да останат доволни и ангажирани с вашия бизнес.
Със софтуера на агента за кол център вие плащате по-ниска цена за стабилен набор от функции Можете лесно да управлявате денонощен център за контакти, управляван изцяло от отдалечен екип от представители за обслужване на клиенти.
Работейки ръка за ръка с други бизнес приложения, софтуерът за кол център ви позволява винаги да сте в крак с клиентите си. взаимодействия, решения на техните проблеми и други. Помага на екипа ви да остане организиран и фокусиран дори в натоварените дни.
Необходимо е да поддържате професионален, но все пак приятелски имидж. Позволява ви да изграждате взаимоотношения с вашите клиенти и дори засилва маркетинга от уста на уста.
Различният софтуер за кол център може да бъде свързан с имейл, чат на живо, SMS, социални медии и други, за да ви помогне да осигурите холистично клиентско изживяване.
Не само можете да предоставите услуга 24/7, но и разширени функции като интерактивен гласов отговор (IVR), автоматично разпределение на повикванията (ACD), автоматично обратно повикване, базирано на умения маршрутизиране, и предсказуемото набиране повишават продуктивността на агентите на вашия контактен център.
Запазването на клиентските данни в безопасност е един от най-важните аспекти на управлението на успешен бизнес. Повечето софтуери за центрове за обаждания предоставят интегрирани функции за сигурност и извършват действия като незабавно архивиране в облака.
Метрики на центъра за обаждания като средно време за обработка (AHT), процент на разрешаване на първи контакт, процент на изоставяне на повикване, средно време на задържане и много други са пряко свързани със софтуера на телефона на центъра за обаждания, който използвате. Например, благодарение на системата на вашия център за обаждания, която е свързана с управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), процентът на разрешаване на първи контакт в центровете за обаждания е между 70-75%.
Колкото повече прозрения можете да получите, толкова по-добре. Предоставянето на разширени анализи и отчети ви позволява да изучавате ефективността на центъра за обаждания, използването на агенти, средната скорост на отговор и други. Това не само ви помага да оптимизирате операциите на вашия център за обаждания, но също така идентифицира всякакви отклонения сред вашите агенти.
За да можете да идентифицирате най-добрия софтуер за център за обаждания за вас, препоръчваме да напишете списък с нужди и изисквания за вашето решение за контактен център.
Искате ли да добавите поддръжка по телефона към вашите опции за контакт? Телефонните взаимодействия основен начин ли са за връзка с вашия бизнес? Планирате ли да разширите кол центъра си в бъдеще?
Задайте си колкото се може повече въпроси. Това ще ви помогне да вземете по-информирани решения и да изберете софтуер за център за обаждания, който наистина ще обхване всичките ви бизнес нужди.
Следват някои стратегии, които можете да използвате, когато избирате софтуер за управление на център за обаждания за вас.
Никой не очаква да се сблъска с проблеми, но е по-добре да сте в безопасност, отколкото да съжалявате. Когато избирате софтуер за кол център, изберете такъв, който има надеждна поддръжка на клиенти, която може бързо да разреши всички потенциални проблеми. Имайте предвид, че ако вие чакате поддръжката на доставчика, вашите клиенти може да чакат вашата.
Разгледайте наистина добре колко надеждни са функциите за сигурност. Не искате да подценявате значението на запазването на цялата лична информация и клиентски данни в безопасност и сигурност.
Съвсем естествено е, когато бизнесът ви расте, да расте и обемът на взаимодействията с клиентите. Изберете система за кол център, която можете да увеличите или намалите според вашите нужди, така че да можете да разширите бизнеса си, без да се притеснявате за недостатъчни възможности на кол центъра.
Никой софтуер не е перфектен. Има някои ограничения, с които ще трябва да се справите, без значение колко надежден или скъп е избраният от вас софтуер. Може би липсва адаптивна популярна функция, която бихте искали да проучите. Или може би фактът, че няма наблюдение на телефонните разговори в реално време, е проблем за вас. Решете кои софтуерни ограничения нарушават сделката и с кои можете да се научите да живеете.
В среда на център за контакти екипът ви трябва да може да работи заеднобезпроблемно. Когато избирате софтуер за обаждания, погледнете функциите, които улесняват сътрудничеството. Колко лесно е да прехвърлите обаждане от един агент на друг? Могат ли да споделят вътрешни бележки и да извършват вътрешни обаждания или да изпращат вътрешни съобщения? Функции като тези обикновено се пренебрегват, но те влияят на производителността на контактните центрове повече, отколкото хората осъзнават.
Вашите ежедневни операции в центровете за обаждания зависят до голяма степен от това колко надеждна е мрежата, която използвате. Не забравяйте да проверите мрежовата надеждност на софтуера на контактния център, който обмисляте да закупите.
В състояние да предоставите унифицирано изживяване на вашите клиенти е това, което прави разликата. Предлагането на страхотна способност за интеграция е това, което прави възможно вашият софтуер да се свързва с различни сайтове, така че да можете да създадете безпроблемно и последователно изживяване за вашите клиенти.
Най-добрият софтуер за център за обаждания за фирми в областта на електронната търговия, застраховането, SaaS и т.н., които гледат към бъдеща експанзия.
LiveAgent е решение за бюро за помощ, използвано от над 40 000 клиенти по целия свят, което предоставя надежден софтуер за център за обаждания и много други разширени функции. С множество опции за автоматизация и голям брой налични интеграции, никога няма да се затруднявате да осигурите отлично обслужване на клиенти.
Някои от най-известните клиенти на този софтуер включват индустриални гиганти като Forbes, Huawei, Nascar, BMW и Yamaha.
LiveAgent предлага напълно безплатна версия. Въпреки това, ако искате да се възползвате от неговите допълнителни функции, можете да избирате от три опции за ценообразуване, включително $15, $29 и $49 на месец. Последната опция включва отлични възможности за кол център.
Преди да се обвържете с един от платените планове, можете да се регистрирате за 14-дневен безплатен пробен период, за да можете да проучите какво ще получите.
Подробно сравнение на LiveAgent с друг софтуер за кол център
Най-добрият софтуер за кол център за фирми от всякакъв размер.
Контактният център RingCentral е базирано на облак решение, което предлага стабилен набор от функции, всички съдържащи се в едно удобно приложение. С добре познати клиенти във всички индустрии можете да сте сигурни, че ще получите най-качествената услуга.
Сред клиентите на RingCentral можете да намерите Bennett International, Lush Cosmetics и Chatterkick.
Можете да плащате за услугите на RingCentral месечно или годишно. Започвайки от $14,99 на месец, можете да получите най-важното, включително неограничени разговори в САЩ и Канада. За по-разширени функции можете да изберете планове, включително $20,99, $26,24 и $37,49 на месец.
Можете да изпробвате контактния център на RingCentral безплатно, ако се регистрирате за техния 15-дневен безплатен пробен период. Можете да удължите този период, като се възползвате от 30-дневна безрискова гаранция за връщане на парите.
Най-добрият софтуер за кол център за всички компании, които търсят лесно за използване решение за облачен кол център.
Можете да бъдете един от над 70 000 клиенти по целия свят, които се доверяват на Genesys с операциите на контактния си център.
На Genesys се доверяват много фирми, включително Xerox, Uplift и Heineken Mexico.
Можете да започнете да използвате Genesys на цена от $75 на агент на месец и след това да надстроите до планове, струващи $110 и $150. Всички тези опции за ценообразуване се таксуват годишно.
Можете да изпробвате Genesys безплатно с техния 30-дневен безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол център за средни компании, които се стремят към растеж.
CloudTalk предлага над 70 разширени функции за разговори. Този софтуер за кол център обикновено се използва за продажби и изходящи обаждания с много разширени функции като базирано на умения маршрутизиране, автоматизация и неограничени опашки за обаждания.
CloudTalk може да се похвали с голяма клиентска база, включително DHL, Yves Rocher и Rosenberg.
CloudTalk предлага три ценови плана, включително $25, $30 и $50. Можете също така да се свържете с техния екип и да поискате персонализиран план за ценообразуване, така че да отговаря точно на вашите нужди.
Можете да се регистрирате за 14-дневен безплатен пробен период, за да се запознаете с неговите възможности.
Най-добрият софтуер за кол център за нарастващи екипи в бизнеси във всички индустрии.
HubSpot предлага обширните си услуги на над 100 000 бизнеса в повече от 120 държави, така че можете да сте сигурни, че този утвърден доставчик на софтуер ще се погрижи добре за вашите бизнес операции.
Световната клиентска база на HubSpot включва компании като DocPlanner, SoundCloud и GoFundMe.
Някои от стандартните функции на HubSpot са достъпни безплатно. Можете обаче да се абонирате за платения софтуер на HubSpot Service Hub за €41, €414 или €1104 на месец. Тези цени обаче са гъвкави поради таксите за настройка и въвеждане.
Ако искате да го изпробвате, можете да се регистрирате за 14-дневен безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол център за фирми, готови да прехвърлят от локални решения към облака.
Five9 Intelligent Cloud Contact Center използва силата на практичния изкуствен интелект (AI), за да повиши степента на удовлетвореност на клиентите за повече от 2000 клиента.
Сред клиентите на Five9 можете да намерите фирми, включително Zevas, Rochester Institute of Technology и Bakkt.
Five9 предлага четири ценови плана, състоящи се от $149, $169, $199 и $229, таксувани месечно.
Най-добрият софтуер за кол център за по-малки и средни фирми, посветени на предоставянето на най-доброто обслужване на клиентите.
Zendesk предоставя софтуер за кол център, който е напълно интегриран с тяхната платформа за помощ. Със своята голяма клиентска база можете да сте сигурни, че Zendesk ще се погрижи за нуждите на вашия кол център.
Modsy, BoxyCharm и Vimeo са някои от клиентите, които използват софтуера на Zendesk.
Zendesk предлага три опции за ценообразуване, състоящи се от $19, $49 и $99 на месец за потребител, таксувани годишно.
Ако искате да го изпробвате, можете да се регистрирате за техния 30-дневен безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол център за компании, които наемат минимум 5 агента и искат да подобрят отношенията с клиентите си.
Софтуерът за обачен център на Talkdesk предлага над 25 интеграции с различни бизнес инструменти, за да ви помогне да увеличите продажбите си и да осигурите отлична поддръжка на клиенти.
Във всички индустрии клиенти като ClickPay, Canon и Accenture разчитат на софтуера на Talkdesk.
Освен техния персонализиран план за ценообразуване, Talkdesk има три опции за избор, включително $75, $95 и $125 на потребител на месец.
Ако искате да имате разгледайте техния софтуер, преди да го купите, можете да се регистрирате за безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за центрове за обаждания за големи предприятия, които поставят клиентското изживяване и екипното сътрудничество на преден план.
Vonage предлага 40+ бизнес функции, които ще направят вашите разговори и видеоконференции лесни за управление.
Много фирми като Key Travel, Cambly и Apptivo използват продуктите и услугите на Vonage.
Vonage предлага ценови планове за своите клиенти, започващи от $19,99, $29,99 и $39,99 на линия на месец плюс данъци и такси.
Можете също да го изпробвате безплатно, когато регистрирайте се за 14-дневния безплатен пробен период на Vonage.
Най-добрият софтуер за кол център за компании от всички индустрии, целящ да осигури невероятно изживяване на клиентите.
Freshdesk е утвърдена платформа в областта на поддръжката на клиенти с над 50 000 клиенти по целия свят.
Някои от клиентите на Freshdesk включват Netflix, Evernote и Optimum Financial Solutions.
За да използвате основните функции на Freshdesk, регистрирайте се за техния безплатен план. Ако искате да изпитате пълната гама от възможности на софтуера, можете да изберете €15, €39 или €49 планове за агент/месец.
Освен това можете да изпробвате Freshdesk по време на 21-дневен безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол център за фирми, които се стремят да задълбочат връзките с клиентите си.
Avaya е базирано на облак софтуерно решение, което ще направи вашите виртуални конференции наистина приятни.
Може да разпознаете някои от клиентите на Avaya, включително Datamark, Fiber Industries и Treated.com.
Ако обмисляте да се абонирате за услугите на Avaya, свържете се с техните търговски представители и получете ценови план, изработен за вас.
Най-добрият софтуер за кол център за фирми от всякакъв размер, целящи да стимулират растежа.
CallHippo помага на над 5000 компании по целия свят да осигурят най-доброто обслужване на клиентите си.
Сред фирмите, които използват CallHippo, можете да намерите Brioso Technologies, Aspire и Altvalora.
CallHippo предлага четири ценови плана, от които можете да избирате, включително €15, €22, €36 и €45 на потребител на месец. Можете също да закупите допълнителни добавки.
Най-добрият софтуер за кол център за широк кръг компании, които искат да намалят разходите си за телекомуникации, като същевременно поддържат високи нива на удовлетвореност на клиентите.
3CX се ползва с доверие от повече от 600 000 компании от всички индустрии, така че можете да сте сигурни, че ще бъдете в добри ръце.
3CX има много различни клиенти, включително Toyota, Wilson и American Express.
Можете да използвате някои от софтуерните функции на 3CX безплатно. Въпреки това, ако искате да се възползвате от техните по-разширени функции, можете да се регистрирате за един от следните планове: €150, €235 или €270 за тяхната хоствана опция. Ако искате да използвате самоуправляваното решение, можете да платите €135 или €170.
Първата година от използването на софтуера на 3CX се счита за безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол център за фирми от всякакъв размер, които не се страхуват от иновациите.
Dialpad предлага надеждно софтуерно решение, което предлага автоматизирано, но силно персонализирано изживяване.
Dialpad има голяма клиентска база, включително компании като Fenway Health, Uber и Clear Capital.
Можете да използвате софтуера на Dialpad за 20 € или 25 € на потребител на месец, или можете да поискате персонализиран план за ценообразуване, който да отговаря точно на вашите нужди.
Можете да изпробвате това софтуерно решение безплатно, ако се регистрирате за 14-дневен безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол център за малки компании с отдалечени екипи, които искат да имат ефективно сътрудничество.
Bitrix24 е идеално решение за компании, които искат да увеличат продажбите си, независимо дали са в офиса или на другия край на света. Bitrix24 предоставя както базирани на облак, така и локални решения, така че да пасне идеално на вашия бизнес.
Компаниите, които използват софтуера на Bitrix24, включват PC Pulse, Cargo и Compara.
Можете да изпитате някои от основните функции напълно безплатно с безплатния план на Bitrix24. Въпреки това, ако искате да се възползвате от техните допълнителни функции, включително софтуер за кол център, можете да се абонирате за $39, $79 или $159 на месец. Ако предпочитате локална система, можете да закупите еднократен лиценз на цена $2990 или $24990 за предприятия.
Преди да се обвържете с някой от тези платени планове, можете да изпробвате Bitrix24, като използвате техния 30-дневен безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол център за всички компании, които извършват продажби и поддръжка по телефона.
Повече от 9000 клиенти се доверяват на базирания в облака софтуер за кол център на Aircall при операциите на контактния център.
Сред фирмите, които използват софтуера на Aircall, можете да намерите Avocado, Jobilla и Birdies.
Основният план на Aircall започва от €30 на месец, таксувани годишно. Ако искате да получите достъп до повече функции, ще плащате 50 евро на месец, които също се таксуват годишно. Освен това можете да се свържете с Aircall и да получите персонализиран план за ценообразуване, който ще отговаря перфектно на вашите нужди.
Преди да решите да се абонирате за платен план, можете да изпробвате Aircall безплатно с техния 7-дневен безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол център за компании от всякакъв размер, които се нуждаят от надеждно софтуерно решение за кол център.
Twilio е платформа за ангажиране на клиенти, която ви позволява да предоставите наистина персонализирана поддръжка на вашите клиенти.
Някои от добре известните компании, които използват Twilio, включват DoorDash, Allergan и Lyft.
Цените на Twilio за започване на обаждания започват от 2 цента на минута. За получаване на обаждания цената започва от $1 месечно за телефонен номер и 1 цент на минута.
Можете да изпробвате Twilio безплатно, когато се регистрирате за техния 45-дневен безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол центрове за фирми от всякакъв размер, които се стремят да осигурят невероятно изживяване на своите клиенти.
Dixa позволява на своите клиенти да осигурят наистина многоканално изживяване на своите клиенти в малки или големи контактни центрове.
Някои от доволните клиенти на Dixa включват Organic Basics, Rapha и Too Good To Go.
Можете да се свържете с екипа по продажбите на Dixa, за да резервирате демо разговор и да получите персонализиран ценови план.
Ако обаче искате да го изпробвате, можете да се регистрирате за техния безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол център за по-големи фирми, които търсят надеждно корпоративно софтуерно решение.
Nextiva предлага надеждна и сигурна софтуерна система за кол център, на която разчитат над 80 000 компании по целия свят.
Може да разпознаете някои от клиентите на Nextiva, включително Taco Bell, Pac-12 и Buffalo Bills.
Можете да се абонирате за един от трите плана за ценообразуване, предлагани от Nextiva, включително $18,95, $22,95 или $32,95 на потребител на месец. Всички тези опции могат да бъдат таксувани месечно или годишно.
Можете да изпробвате някои от функциите на Nextiva, като се регистрирате за 7-дневния безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол център за компании от всякакъв размер, които искат да подобрят взаимоотношенията с клиентите си.
Nice CXone дава възможност на клиентите си да използват силите на AI и автоматизацията, за да осигурят възможно най-доброто клиентско изживяване.
На Nice CXone се доверяват много клиенти, включително Columbia Sportswear, Radisson Hotels и Teleflora.
Можете да се възползвате от функциите на Nice CXone, започващи от $100 на месец на функция.
Ако искате да го изпробвате, преди да направите покупка, можете да се регистрирате за тях 60-дневен безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол център за средни и големи компании, които искат да осигурят най-добрата поддръжка на клиентите си.
Ако наемате най-малко 50 агенти в контактния център, UJET е отличен софтуер за кол център за вас.
Сред фирмите, които използват софтуера на UJET, можете да намерите Wag!, Instacart и Zettle.
Софтуерът на UJET е достъпен за покупка за $65, $69, $99 или $120 на месец.
Ако искате да изпробвате UJET, без да се обвързвате с платен абонамент, можете да се регистрирате за безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол център за малки и средни предприятия във всички индустрии.
Ringover е лесен за внедряване и използване софтуер с над 40 бизнес инструмента, които ви позволяват да имате под ръка цялата информация за клиентите.
Ringover има над 10 000 клиенти, включително Sherpany, Klaxoon и Clausematch.
Можете да се абонирате за Ringover за €19 или €39 на потребител на месец. Ако искате да получите персонализиран план за ценообразуване, можете да се свържете с екипа по продажбите на Ringover.
Освен това можете да изпробвате това софтуерно решение безплатно, ако се регистрирате за 7-дневен безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за център за обаждания за всеки бизнес, който не цени привързаността към доставчика.
VICIdial е софтуер за център за контакти с отворен код, който се използва от повече от 140 000 клиенти по целия свят.
VICIdial се използва от клиенти като Directo, Homebase и PROS.
Можете да използвате софтуера на центъра за обаждания на VICIdial напълно безплатно.
Най-добрият софтуер за кол център за фирми от всякакъв размер в електронната търговия и онлайн търговията на дребно.
Channels е базирана на облак бизнес телефонна система, захранвана от данни, която ви позволява лесно да се свързвате с вашите клиенти.
На Channels се доверяват много клиенти, включително Kodakit, InstaForex и DocPlanner.
Каналите ви позволяват да използвате безплатно техните основни функции, включително софтуер за кол център. Ако искате да се възползвате от техните разширени опции, можете да се абонирате за $24 или $62 на месец.
Преди да решите да закупите платен пакет, можете да се регистрирате за безплатен пробен период.
Най-добрият софтуер за кол център за по-мащабни фирми във всички индустрии, разположени навсякъде по света.
Avoxi има над 20 години опит в международните комуникации. С покритието на повече от 170 държави можете да сте сигурни, че вашите клиенти ще могат да се свържат с вас всеки път.
Може да познаете някои от клиентите на Avoxi като Moncler, Marriott International и Black & Декър.
Можете да започнете да използвате някои от функциите на Avoxi безплатно. Въпреки това, ако искате да се възползвате от техните допълнителни функции, можете да избирате от следните опции: $19,99 на потребител или $39,99 на потребител.
Освен това можете да се запознаете с функциите на Avoxi по време на 7-дневния пробен период.
Има много опции за софтуер за кол център, от които да избирате. Нека да разгледаме набързо топ 5.
Call Center software | LiveAgent
Try the top call center software for free! No credit card required.
|
Genesys | Talk desk | Five9 | UJET |
---|---|---|---|---|---|
Capterra rating
Overall software ratings from verified users on Capterra.
|
4.7
(approx. 1k reviews)
|
4.4
(approx. 100+ reviews)
|
4.5
(approx. 600 reviews)
|
4.2
(approx. 400 reviews)
|
4.5
(approx. 100+ reviews)
|
Web-based |
|
|
|
|
|
Free version |
LiveAgent offers free version.
|
Genesys doesn't offer free version.
|
Talk desk doesn't offer free version.
|
Five9 doesn't offer free version.
|
UJET doesn't offer free version.
|
Free trial |
LiveAgent offers free trial.
|
Genesys offers free trial.
|
Talk desk offers free trial.
|
Five9 doesn't offer free trial.
|
UJET offers free trial.
|
Starting price |
$49/agent/month
LiveAgent call center software prices start at $49/agent/month.
|
$75/agent/month
Genesys call center software prices start at $75/agent/month.
|
€75/agent/month
Talk desk's call center software prices start at €75/agent/month.
|
$149/agent/month
Five9 call center software prices start at $149/agent/month.
|
$65/agent/month
UJET call center software prices start at $65/agent/month.
|
Едно обаждане за демонстрация е вашето време и място да зададете въпроси и да получите информация от първа ръка от доставчика. Въпреки че понякога може да е малко непосилно и може да забравите въпросите, които сте планирали да зададете.
Не се притеснявайте, ние ще ви покрием.
Точните стъпки и действия зависят от доставчика на вашето софтуерно решение за автоматизация на кол център, нивото на персонализиране, което позволяват, колко интеграции трябва да настроите и много други.
На човек без предишен ИТ опит може да отнеме половин час или на опитен технически специалист може да отнеме цял следобед, за да конфигурира всичко правилно.
Най-важното и честно казано единственото нещо, от което наистина се нуждаете, за да настроите софтуера на центъра за обаждания на LiveAgent, е VoIP номер, който поддържа SIP трънкинг. Въпреки че за някои това се смята за проста работа, ако имате нужда от съвет или помощ, нашият невероятен екип ще ви помогне да настроите всичко.
Но ако искате да се задълбочите в процеса на настройка на вашия център за обаждания, включително софтуер за център за обаждания, можете да използвате нашия Контролен списък за настройка на център за обаждания, за да ви помогне да останете организирани и да сте сигурни, че няма да забравите нищо важно.
Въпреки че е трудно да се определи най-добрият софтуер за кол център за всеки бизнес, най-надеждният е софтуерът за кол център LiveAgent. Със стабилния му набор от функции можете да сте сигурни, че няма да пропуснете нищо, от което вашият бизнес може да има нужда сега или в бъдеще.
Софтуерът на центъра за обаждания на LiveAgent не оставя какво да се желае. С всяко взаимодействие с клиент, било то обаждане, съобщение в чат на живо или споменаване в социални медии, преобразувано в билет, не е нужно да се притеснявате, че ще пропуснете нещо. По този начин вашите клиенти ще се чувстват чути и оценени всеки път, когато се свържат с вас.
Ако търсите софтуер за кол център, пълен с невероятни функции, които ще издигнат поддръжката на клиентите ви на следващото ниво, не търсете повече. Софтуерът на центъра за обаждания на LiveAgent е правилното решение за вас.
В категорията спестяване на разходи LiveAgent е категоричен победител. Този софтуер за център за обаждания не само ви позволява да извършвате входящи и изходящи обаждания, използване на автоматизация, да впрегнете силата на обширните отчети и да увеличите реализациите си, но също така е достъпен за целия бизнескоито искат да зарадват своите клиенти, като същевременно поддържат ниски разходи.
В сайтове за рецензии като Capterra, G2 и TrustRadius LiveAgent може да се похвали с високи оценки и страхотни рецензии. Така че, ако вие сте този, който слуша гласовете на клиентите на LiveAgent, може да сте на правилния път да намерите най-добрия софтуер за кол център за вас.
LiveAgent без съмнение е правилният начин, ако търсите надежден софтуер, който също е лесен за внедряване. Можете да го конфигурирате, персонализирате и интегрирате за нула време, без да е необходимо да знаете как да кодирате.
Софтуерът за контактен център е решение, което помага на бизнеса да управлява входящите обаждания от клиентите си. Може да има множество фунцкии, като централизирани телефонни обаждания от фиксирани и мобилни номера, интелигентно разпределяне на обажданията, автоматично набиране и дори запис на повиквания. Софтуерът за контактен център трябва също така да помага на служителите в контактния център да достъпват важна информация за клиентите си, например история на поръчките, информация за контакти и предищни запитвания.
Софтуерът за телефонна централа работи като централизира и пренасочва обажданията от фиксирани телефони или уебсайтове към софтуера ви. Ако се обади клиент, софтуерът сканира базата данни от клиенти, за да види дали има съществуваща информация за обаждащия се. Тази информация след това може да бъде достъпена от служителя и прегледана преди да вдигне обаждането. Междувременно, обаждането се насочва към опашка. След като бъдат вдигнати, обажданията се записват с цел обучение и контрол на качеството.
IVR е технология за интерактивни гласови отговори. IVR системата дава възможност на компютри да взаимодействат с хора чрез употребата на гласови команди или тонове от клавиатурата. IVR системата се използва в телефонните централи за насочване на обажданията към правилния сътрудник или отдел. IVR също така се използва, за да бъде намерена информация за профила или за да се даде обратна връзка. Следователно, това е отлично решение за бизнесите.
Основната цел на контактния център е да даде възможност на клиентите да се обаждат на бизнесите и да задават въпроси относно продукти, политики, връщане, функционалност, отстраняване на неизправности или обратна връзка.
Ползите от софтуера за контантен център включват повишена продуктивност на служителите, ангажираност на клиентите, по-добро клиентско изживяване и продажби.
Списък със задачи за създаване на кол център
Създайте успешен кол център с нашия подробен списък със задачи. Научете как да прогнозирате обаждания, оцените разходи, изберете софтуер и оптимизирате функции. Възползвайте се от експертни съвети за наемане и обучение на персонал, както и за оптимизация на клиентското обслужване. Посетете страницата ни за повече информация!
Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на GoDaddy
Научете как да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на GoDaddy чрез различни канали като телефон, лайв чат и социални медии. Открийте контактна информация за юридически въпроси и политиките на GoDaddy. Посетете, за да получите по-подробна информация и лесно да се свържете с GoDaddy.
Открийте най-добрия софтуер за контактен център за 2021 от LiveAgent, който рационализира клиентските канали в единна входяща кутия. Подобрете управлението, безопасността и продуктивността, докато намалявате разходите. Разберете как облачните решения могат да трансформират вашето обслужване. Посетете ни сега!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.