Софтуер за кол център

Насладете се на кристално чисти
звуци и безхардуерна поддръжка.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Вашият цялостен софтуер за контактен център ви очаква

Ангажирайте клиентите си без усилия във всички канали. LiveAgent, многоканалният софтуер за телефонна централа, базиран на облак, е всичко, от което се нуждаете, за да осигурите надеждно и персонализирано обслужване на клиентите ви. Нашата VoIP (voice over internet protocol – глас чрез интернет протокол) телефонна централа разполага с функции като интерактивни гласови отговори (IVR), връщане на обаждания, автоматично разпределяне на обаждания (ACD), интелигентно насочване на обаждания, трансфер на обаждания, неограничен запис на разговори и HD видео обаждания – и това е само началото.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Софтуер за контактен център за вашия хелп деск

00:00 / 02:02

LiveAgent Call center software in your helpdesk | Live AgentP0Y0M0DT0H0M123SYoutube video: LiveAgent  Call center software in your helpdesk
Live Agent

Какво е софтуер за контактен център?

Софтуерните решения за контактен център са системи, които дават възможност на служителите в контактните центрове да обработват входящи и изходящи телефонни обаждания. Тези решения са идеални за по-персонално управление на връзките с клиенти и за осигуряване на бързо клиентско обслужване.

Демонстрация на софтуер за коктактен център

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Разгледайте виртуаллния ни софтуер за контрактен център

Опитайте ключовите функции с безплатния тестов период от LiveAgent и вижте какво е усещането да предоставяте професионални услуги с нашия софтуер. Вижте колко е лесно да настроите телефонна централа, да добавите VoIP номер или да конфигурирате интерактивни гласови отговори (IVR) с нашия мощен инструмент

Създайте персонализирани клиентски изживявания с LiveAgent

Нашият инструмент за контактен център може да ви помогне да създадете най-добрата платформа за агражиране на клиентите и да ви помогне да подобрите клиентската лоялност. Покажете на клиентите си отлично обслужване с нашето решение за контактен център, и решете бързо спешните проблеми.

Надскочете очакванията на клиентите

  • Създайте персонализирано изживяване за клиентите
  • Подобрете качеството на взаимодействията с клиентите
  • Осигурете безпроблемни контакти с клиентите
LiveAgent call center support

Пълен преглед на вашият софтуер за контактен център

Управлявайте работата на центъра си за обслужване на клиенти с лекота благодарение на нашето решение всичко в едно. Повишете максимално продуктивността си и подобрете качеството на взаимодействията с клиентите с LiveAgent.

Фукционалност​​ за контактен център, базирана на облак

Мощната функционалност, която ще ви помогне да се свързвате по телефон и да осигурите отлично клиентско изживяване.

Call Center Internal Calls

Вътрешни обаждания

Вътрешните обаждания са функция, която ви дава възможност да говорите с колегите си по време на техните смени при нужда, както и да прехвърляте обаждания.

Научете повече

Многоканален софтуер за хелп деск

Нашият многоканален софтуер за контактен център може да се справи с множество канали – нашата телефонна централа, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, лайв чат, клиентски портал и други.

Научете повече

Call Center Omnichannel HelpDesk
Call Center Click to Call

Възможности за обаждане с един клик и “mail-to”

Нашата уеб базирана телефонна централа има възможност да набере всеки номер. Кликнете върху номера, който желаете да наберете, и LiveAgent ще свърши останалото. Може също така да използва протоколи “mail-to”.

Научете повече

Прехвърляне на обаждания

Нашата телефонна централа има възможност за съпроводени трансфери и трансфер чрез конферентна връзка. Трансферите чрез конферентна връзка подобряват удовлетвореността на клиентите и гарантират, че клиентът се е свързал с друг оператор, преди прекъсване на връзката.

Научете повече

Call Center Call Transfers
Call Center VoIP

VoIP система за телефонна централа

Телефонната централа на LiveAgent се интегрира с над 99% от VoIP доставчиците със SIP Trunk. Не виждате предпочитания от вас VoIP партньор? Свържете се с нас и с удоволствие ще го добавим към списъка си.

Научете повече

Функция “обратно обаждане”

Повишете удовлетвореността на клиентите като им дадете възможност да поискат обратно обаждане ако нямат време да чакат или служителите ви са прекалено заети, за да вдигнат.

Научете повече

Call Center Callback
Call Center Outbound

Софтуер за изходяща телефонна централа

Обслужвайте клиентите си като се свържете с тях с нашата ръчна изходяща телефонна централа. Подобрете връзките с клиентите и оптимизирайте взаимодействията с тях по време за изходящи обаждания.

Научете повече

Насочване на обаждания към лично устройство

Сътрудниците имат възможност да насочват входящите обаждания към лично устройство, например мобилен телефон. Използвате своя собствен като пренасочите към GSM номер или нашето приложение LivePhone.

Научете повече

Call Center Callrouting
Call Center Multiple Devices

Поддръжка на множество устройства и телефонни номера

Свържете неограничен брой устройства и мобилни номера с телефонната си централа. LiveAgent е съвместим както с физически, така и с виртуални устройства за обаждания, например софтфони.

Научете повече

Многоканален екран за сътрудници

Решението за контактен център с всичко в едно LiveAgent предлага богат екран. Осигурете си лесно превключване между вдигане на обаждания и търсене на данни за клиента.

Научете повече за универсалната входяща кутия

Call Center Omnichannel Agent
Call Center CRM

Вградени интеграции и интеграции от трети страни със CRM системи

Контактният ви център може да гарантира, че сътрудниците винаги осигуряват персонализирано обслужване с една от нашите три CRM интеграции. Можете да използвате и врадените ни CRM инструменти.

Научете повече

Интеграция за компютърна телефония (CTI)

Интегрирайте компютрите, лаптопите и физическите си телефони с LiveAgent. Вдигайте и правете обаждания с лекота, като същевременно осигурявате на клиентите си отлично клиентско обслужване.

Научете повече

Call Center CTI
Call Center Push Notifications

Пуш нотификации в приложението

Позволете пуш нотификациите в приложението LivePhone и то ще ви уведомява с известие всеки път когато се получи чат, обаждане или входящо запитване.

Дневник на обажданията

Разгледайте взаимодействията си във връзка с обаждания, които са били направени, получени, вдигнати или пропуснати от сътрудници. Получете повече информация за историята на клиентите благодарение на дневниците за обаждания и въможностите да видите историята.

Научете повече

Call Center Call Logs
Call Center IVR

Интерактивни гласови отговори (IVR)

Софтуерът за контактен център LiveAgent поддържа IVR системи. Запишете свои собствени обаждания и качете записаните файлове в системата си за гласови отговори LiveAgent за интелигентно разпределяне.

Научете повече

Автоматично разпределяне на обаждания (ACD)

Нашето приложение за телефонна централа разпределя обажданията според приоритета на сътрудниците или на случаен принцип. Изберете настройка, която ви устройва, както и потребителски настройки – например времето за почивка.

Научете повече

Call Center ACD
Call Center Call Recording

Записи на обаждания

Получете повече информация за историята на клиента с неограничен запис на обаждания, който пази всеки разговор. Пускайте ги по всяко време, за да видите как да осигурите отлично клиентско обслужване.

Научете повече

Софтфони

Нашият бизнес софтуер за контактен център е съвместим с много VoIP телефонни системи, базирани на облак. Свържете ги с телефонната си централа в LiveAgent и се обаждайте през предпочитаните устройствата.

Научете повече

Call Center Softphones
Call Center Inbound Software

Софтуер за входяща телефонна централа

Нашето цялостно решение за контактен център може да управлява множество устройства за обаждания. Системата ви известява всеки път когато някой се опитва да се свърже с вашия номер.

Научете повече

Вградена база знания

Осигурете обслужване 24/7 и подобрете удовлетвореността на клиентите дори и когато сътрудниците ви са офлайн. Използвайте базата ни знания за офлайн поддръжка.

Научете повече

Call Center Knowledgebase
Call Center Reports

Исторически отчети

Използвайте нашите исторически отчети, за да подобрите клиентското си обслужване. Използвайте графики или диаграми и сегментирайте данните си по какъвто начин пожелаете. Следете обажданията, времето на бездействие и други.

Научете повече

Софтуер за видео обаждания

Нашият уеб базиран софтуер за телефонна централа дава възможност на сътрудниците да се свързват с клиентите чрез видео чат. Видео обажданията поддържат видео, глас и чат без възможност за запис.

Научете повече

Call Center VideoCall

Бързи решения

Свързвайте се по-бързо с клиентите

Телефонната централа на LiveAgent е лесна за настройка и лесна за употреба. Благодарение на пълната интеграция със системата ни за управление на запитвания, можете да правите и отговаряте на обаждания по-бързо. Краткото средно време за свързване може да ви помогне да решите проблемите много по-бързо.

  • Осигурете по-бързо обслужване с по-малко чакане и направете клиентите щастливи
  • Решете проблемите бързо и песонализирано
Chart

20сек

Средно време за свързване Интегрирайте многоканалния сисофтуер за управление на запитвания с приложения, които използвате ежедневно. Имаме над 150 налични интеграции чрез плъгини.

По-добър обхват

Разширете обхвата си и подобрете обслужването

Обажданията все още са един от най-популярните начини за свързване с контактни центрове, което прави обажданията един от най-бързите начини да удовлетворите клиентите си. Осигурете си един от най-популярните канали за комуникация и достигнете повече клиенти.

  • Осигурете си популярен канал за комуникация с клиенти за контактния си център
  • Достигнете повече клиенти, разрешете повече запитвания и повишете възвръщаемостта на инвестициите си
Chart

50 %

от всички клиенти се обаждат Половината от клиентската ви база може би чака за възможност да ви се обади, вместо да изпраща имейли, Дори няколко телефонни линии могат да подобрят удовлетвореността на клиентите.

Качествено обслужване

Осигурете качествено клиентско обслужване

Решете проблемите с индивидуален подход чрез истински разговори и разбиране. Обажданията могат да ви помогнат да се свържете с клиентите си по различен начин, същевременно избягвайки дълги разговори по имейли. Можете да използвате и видео обаждания.

  • Разрешете спешните проблеми лично по телефон
  • Добавете видео обаждания и се вижте с клиента лице в лице
Chart

70 %

Среден процент на решаване на оплакванията Проучванията показват, че обажданията са един от най-надеждните канали за разрешаване на проблеми. Надградете набора си от инструменти за спешни проблеми или пък се обаждайте на важните си клиенти.

Спестете повече от софтуер за телефонна централа

Вземете софтуера за контактен център, базиран на облак, който ви носи най-голяма ползва. Сравнете функциите и цените на потребител на месец с нашия калкулатор за цени.

Medal

Започнете да използвате LiveAgent сега!

Пробвайте всичко, което можем да ви предложим, с 30-дневен тест период

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време

Над 60 интеграции
с VoIP доставчици с LiveAgent

Интегрирайте, автоматизирайте, иновирайте

LiveAgent VoIP providers

Личните данни остават в безопасност със софтуер за контактен център LiveAgent

Софтуерът за контактен център от LiveAgent е съобразен с ОРЗД, криптиран чрез HTTPS и успешно преминава одитът Google OAuth API.

Сигурност на продукта

Базираният на облак софтуер за VoIP телефонна централа използва безопасна връзка чрез HTTPS протокол. Цялата комуникация между браузъра ви и контактния център, базиран на облак, е криптирана, включително лайв чатове, обаждания през телефонната централа и имейл комуникация.

Сигурност на центъра за данни

Сървърите на LiveAgent са хостнати в съоръжения, отговарящи на Tier III+ or IV или PCI DSS, SSAE-16 или ISO 27001. Нашите центрове за данни са в защитен периметър с множество зони за сигурност, физическа охрана 24/7, видеонаблюдение чрез CCTV камери, многофакторна идентификация и други.

Web icon

Сигурност на мрежата

Мрежите ни са защитени от множество защитни стени, най-добрата в класа си рутерна технология, сигурна HTTPS връзка чрез публични мрежи и технологии за откриване и/или предотвратяване на проникване в мрежата (IDS/IPS), които наблюдават и/или блокират зловреден трафик и атаки към мрежата.

Осигурете обслужване във всички важни
канали за комуникация

Нашите готови интеграции могат да ви помогнат да създадете присъствие в социалните медии и да осигурите персонализирано клиентско изживяване във важните социални медии. Нашата система за управление на запитвания поддържа безпроблемни интеграции с Facebook, Instagram и Twitter. Можете дори дори да обработвате текстова комуникация с нашата интеграция с Viber.

Осигурете отлично клиентско обслужване с нашия лайв чат. Той е един от най-бързите лайв чат прозорци на пазара и може лесно да се интегрира на уебсайта ви. Създайте истински връзки с клиенттие си и превърнете посетителите на уеб сайта си в клиенти. Нашият чат може да ви помогне да намалите времето за обработка и да се превърне в ценен инструмент на всяко работно място.

Обогатете контактния си център с подробна база знания. Лесно създавайте полезни статии, информационни раздели и наръчници за самопомощ за клиентите, които препочитат да потърсят решението сами. Дайте отговор на често задаваните въпроси с FAQ раздел или създайте форуми, където хората да могат да се свържат със сътрудниците ви или други клиенти за помощ.

Управлявайте операциите по обслужване на клиенти с лекота благодарение на най-съвременната система за управление на запитвания. Всички дигитални канали са свързани, така че можете лесно да виждате разговорите с всички клиенти на едно място. Използвайте етикети, за да държите запитванията си подредени, оставяйте бележки на себе си и другите служителите и създавайте отдели, които отговарят за различни запитвания.

Отзиви

Вземете LiveAgent и се присъединете към над 7 000 доволни клиенти

  • Роман Бош
    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
    Роман Бош Partly
  • Кристин Пройслер
    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
    Кристин Пройслер HostingAdvice
  • Карл Дитерих
    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
    Карл Дитерих Covomo
  • Хендрик Хенце
    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
    Хендрик Хенце HEWO Интернет маркетинг
  • Разван Сава
    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
    Разван Сава Webmaster Deals
  • Тараш Бака
    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
    Тараш Бака XperienceHR
  • Андрей Фтомин
    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
    Андрей Фтомин TAZAR Group
  • Мат Джеийнвей
    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
    Мат Джеийнвей The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Йенс Малмквист
    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
    Йенс Малмквист Projure
  • Катана Александру
    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
    Катана Александру Websignal
  • Ян Виенк
    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
    Ян Виенк All British Casino
  • Алан Бьеркан
    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
    Алан Бьеркан Norske Automaten
  • Сиси Бьотхер
    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
    Сиси Бьотхер Study Portals
  • Петер Конинг
    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
    Петер Конинг TypoAssassin
  • Аранзазу Ф
    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
    Аранзазу Ф Factorchic
  • Рик Нуске
    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
    Рик Нуске MyFutureBusiness
  • Войтех Калексений
    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
    Войтех Калексений 123-Nakup
  • Рафаел Кобалян
    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
    Рафаел Кобалян Betconstruct
  • Мартин Другай
    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
    Мартин Другай Atomer
  • Иван Голубович
    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
    Иван Голубович AVMarket
  • Рустем Гимаев
    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
    Рустем Гимаев Езиков център Antalya Consulting
  • Ранди Брайън
    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
    Ранди Брайън tekRESCUE
  • Тимоти Г. Кейс
    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
    Тимоти Г. Кейс Marietta Corporation
  • Михаела Теодореску
    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
    Михаела Теодореску eFortuna
  • Хилда Андрейковичова
    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
    Хилда Андрейковичова TrustPay
  • Александра Данишова
    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
    Александра Данишова Nay
  • Самуел Смахел
    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
    Самуел Смахел m:zone
  • Дейвид Чандлър
    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
    Дейвид Чандлър Volterman

Пълно ръководство за най-добрия софтуер за кол център

В сферата на обслужването на клиенти наличието на надежден софтуер за решение за кол център може да бъде ключ към вашия успех. В следващата статия ще разгледаме тънкостите на различните платформи и системи за кол центрове, за да можете да решите коя е най-добрата за вас.

Как работи софтуерът за кол център?

Софтуерът за кол център е преди всичко инструмент за управление на обажданията, който автоматизира потока от входящи и изходящи повиквания.

Качеството на поддръжката на кол центъра, която предоставяте, е тясно свързано с качеството на системата на кол центъра, която използвате.

Този тип на софтуера обикновено улеснява следните операции:

  • проверка на фирмената база данни за идентифициране на обаждащия се
  • сравняване на обаждащия се с техния CRM профил, ако има такъв, и показване на тяхната информация на агента за поддръжка на клиенти
  • поставяне на входящи повиквания на опашка – това зависи от конфигурацията на софтуера (IVR, ACD и т.н.)
  • улеснявайки взаимодействието по телефона между клиента и агента
  • въз основа на резултата от разговора, софтуерът позволява на агента да промени статуса на тикета
  • позволявайки завършването на всички дейности след обаждането – промяна на данните за клиента, регистриране на взаимодействието в други фирмени приложения и т.н.

Разбира се, това не са всички операции на кол центъра, които този тип софтуер позволява. Повечето от софтуера за автоматизиран център за обаждания има допълнителни възможности като запис на разговори, предоставяне на анализи, захранване за набиране и т.н.

Защо да използвате решение за център за обаждания?

Софтуерът за център за обаждания позволява на клиентите ви да се свържат с отдела за обслужване на клиенти, както и с членовете на вашия екип по продажбите и да говорят с тях в реално време. Въпреки че някои може да твърдят, че в тази модерна епоха има други начини за контакт с бизнес, факт е, че 50% от клиентите от различни възрастови групи все още използват телефони, за да разрешават запитванията си.

Всички бизнеси, ориентирани към клиента, са наясно, че осигуряването на превъзходно клиентско изживяване е това, стимулира преобразуването, помага при сключването на сделки и намалява оттока на клиентите. Надеждният софтуер за кол център помага изключително много в този отдел. Позволява на вашите агенти за обслужване на клиенти да разрешават проблемите на клиентите бързо и ефикасно, като същевременно предоставя високо ниво на персонализирано обслужване.

Интегрирането на вашето решение за център за обаждания с други бизнес приложения ще рационализира операциите на вашия център за обаждания. И на свой ред ще увеличите своите KPI, ще увеличите реализациите, ще подобрите задържането на клиенти и ще предоставите по-добро обслужване.

Кой използва софтуер за кол център?

Всеки център за обаждания използва някакъв тип система за кол център, независимо дали е само за неговата функция компютърна телефонна интеграция (CTI) за извършване и получаване на обаждания, или за модерните автоматизирани опит.

Различните контактни центрове имат различни нужди и изисквания към приложенията на кол център. Ето защо е изключително важно да извършите проучване и да прецените кое софтуерно решение за кол център е това, което ще донесе най-голяма полза на вашия бизнес.

Видове софтуер за кол центрове

Тъй като центровете за обаждания могат да бъдат толкова разнообразни, има различни типове софтуер за кол центрове, които да отговарят на нуждите на всеки.

Следват решенията за кол центрове въз основа на това как се развиват техните технологии съхранени:

  • Хоствани решения за кол център – софтуерът се управлява от доставчика
  • Софтуерни решения за облачен център за обаждания – софтуерът за кол център с цялата му технология се съхранява в облака и се хоства от доставчик
  • Решения за локален център за обаждания – цялата необходима технология се намира локално

И това е решението за кол център типове въз основа на операциите им:

  • Софтуер за входящ кол център – позволява на компаниите да управляват входящите повиквания
  • Софтуер за изходящ кол център – позволява на фирмите да се свържат със своите потенциални клиенти и потенциални клиенти чрез студени обаждания, проучвания на клиенти и т.н.
  • Софтуер за комбиниран център за обаждания – този тип софтуер за център за обаждания позволява на агентите да извършват както входящи, така и изходящи обаждания и да обработват клиентски заявки през множество комуникационни канали

Предимства на софтуера за център за обаждания

Нека да разгледаме някои от предимствата, които системата от кол център може да донесе на вашия бизнес.

Отлично клиентско изживяване

Истината е, че вдигането на телефона и разговорът с експерт е много по-бързо и лесно, отколкото писането на дълги имейли, опитвайки се да се намери решение. Клиентите оценяват своите запитвания, разрешени бързо, без да е необходимо да чакат часове, понякога дни, за отговор от вашия екип за обслужване на клиенти. Поръсете малко персонализирана грижа и дружелюбие от страна на персонала и ще видите доволни клиенти, които с нетърпение очакват отново да работят с вас.

Повишени реализации

Знаете ли, че ангажираните клиенти купуват 90% по-често и са готови да харчат повече за транзакция? Надеждният софтуер на центъра за обаждания помага на вашите клиенти да останат доволни и ангажирани с вашия бизнес.

Ефективно

Със софтуера на агента за кол център вие плащате по-ниска цена за стабилен набор от функции Можете лесно да управлявате денонощен център за контакти, управляван изцяло от отдалечен екип от представители за обслужване на клиенти.

Подобрено управление на обслужването на клиенти

Работейки ръка за ръка с други бизнес приложения, софтуерът за кол център ви позволява винаги да сте в крак с клиентите си. взаимодействия, решения на техните проблеми и други. Помага на екипа ви да остане организиран и фокусиран дори в натоварените дни.

Изгражда отношения с клиентите

Необходимо е да поддържате професионален, но все пак приятелски имидж. Позволява ви да изграждате взаимоотношения с вашите клиенти и дори засилва маркетинга от уста на уста.

Многоканална поддръжка

Различният софтуер за кол център може да бъде свързан с имейл, чат на живо, SMS, социални медии и други, за да ви помогне да осигурите холистично клиентско изживяване.

Подобрена производителност

Не само можете да предоставите услуга 24/7, но и разширени функции като интерактивен гласов отговор (IVR), автоматично разпределение на повикванията (ACD), автоматично обратно повикване, базирано на умения маршрутизиране, и предсказуемото набиране повишават продуктивността на агентите на вашия контактен център.

По-добра сигурност

Запазването на клиентските данни в безопасност е един от най-важните аспекти на управлението на успешен бизнес. Повечето софтуери за центрове за обаждания предоставят интегрирани функции за сигурност и извършват действия като незабавно архивиране в облака.

По-високи KPI

Метрики на центъра за обаждания като средно време за обработка (AHT), процент на разрешаване на първи контакт, процент на изоставяне на повикване, средно време на задържане и много други са пряко свързани със софтуера на телефона на центъра за обаждания, който използвате. Например, благодарение на системата на вашия център за обаждания, която е свързана с управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), процентът на разрешаване на първи контакт в центровете за обаждания е между 70-75%.

Анализ на обажданията

Колкото повече прозрения можете да получите, толкова по-добре. Предоставянето на разширени анализи и отчети ви позволява да изучавате ефективността на центъра за обаждания, използването на агенти, средната скорост на отговор и други. Това не само ви помага да оптимизирате операциите на вашия център за обаждания, но също така идентифицира всякакви отклонения сред вашите агенти.

Как да изберете най-добрия софтуер за център за обаждания

За да можете да идентифицирате най-добрия софтуер за център за обаждания за вас, препоръчваме да напишете списък с нужди и изисквания за вашето решение за контактен център.

Искате ли да добавите поддръжка по телефона към вашите опции за контакт? Телефонните взаимодействия основен начин ли са за връзка с вашия бизнес? Планирате ли да разширите кол центъра си в бъдеще?

Задайте си колкото се може повече въпроси. Това ще ви помогне да вземете по-информирани решения и да изберете софтуер за център за обаждания, който наистина ще обхване всичките ви бизнес нужди.

Следват някои стратегии, които можете да използвате, когато избирате софтуер за управление на център за обаждания за вас.

Поддръжка

Никой не очаква да се сблъска с проблеми, но е по-добре да сте в безопасност, отколкото да съжалявате. Когато избирате софтуер за кол център, изберете такъв, който има надеждна поддръжка на клиенти, която може бързо да разреши всички потенциални проблеми. Имайте предвид, че ако вие чакате поддръжката на доставчика, вашите клиенти може да чакат вашата.

Сигурност

Разгледайте наистина добре колко надеждни са функциите за сигурност. Не искате да подценявате значението на запазването на цялата лична информация и клиентски данни в безопасност и сигурност.

Възможност за мащабиране нагоре/надолу

Съвсем естествено е, когато бизнесът ви расте, да расте и обемът на взаимодействията с клиентите. Изберете система за кол център, която можете да увеличите или намалите според вашите нужди, така че да можете да разширите бизнеса си, без да се притеснявате за недостатъчни възможности на кол центъра.

Софтуерни ограничения

Никой софтуер не е перфектен. Има някои ограничения, с които ще трябва да се справите, без значение колко надежден или скъп е избраният от вас софтуер. Може би липсва адаптивна популярна функция, която бихте искали да проучите. Или може би фактът, че няма наблюдение на телефонните разговори в реално време, е проблем за вас. Решете кои софтуерни ограничения нарушават сделката и с кои можете да се научите да живеете.

Опции за сътрудничество

В среда на център за контакти екипът ви трябва да може да работи заеднобезпроблемно. Когато избирате софтуер за обаждания, погледнете функциите, които улесняват сътрудничеството. Колко лесно е да прехвърлите обаждане от един агент на друг? Могат ли да споделят вътрешни бележки и да извършват вътрешни обаждания или да изпращат вътрешни съобщения? Функции като тези обикновено се пренебрегват, но те влияят на производителността на контактните центрове повече, отколкото хората осъзнават.

Надеждност на мрежата

Вашите ежедневни операции в центровете за обаждания зависят до голяма степен от това колко надеждна е мрежата, която използвате. Не забравяйте да проверите мрежовата надеждност на софтуера на контактния център, който обмисляте да закупите.

Интеграции

В състояние да предоставите унифицирано изживяване на вашите клиенти е това, което прави разликата. Предлагането на страхотна способност за интеграция е това, което прави възможно вашият софтуер да се свързва с различни сайтове, така че да можете да създадете безпроблемно и последователно изживяване за вашите клиенти.

Топ 25 доставчици на платформи за центрове за обаждания

1. LiveAgent

Начална страница на софтуера на LiveAgent Call Center

Най-добрият софтуер за център за обаждания за фирми в областта на електронната търговия, застраховането, SaaS и т.н., които гледат към бъдеща експанзия.

LiveAgent е решение за бюро за помощ, използвано от над 40 000 клиенти по целия свят, което предоставя надежден софтуер за център за обаждания и много други разширени функции. С множество опции за автоматизация и голям брой налични интеграции, никога няма да се затруднявате да осигурите отлично обслужване на клиенти.

Основни характеристики:

  • Входящ и изходящ кол център
  • IVR
  • ACD
  • Автоматичен обратно повикване
  • Издаване на билети
  • Неограничени записи на разговори
  • Управление на кол център
  • Интегриране на CRM
  • Портал за самообслужване & база от знания
  • Анализ и отчитане

Плюсове:

  • Изживяване с много канали
  • Над 60 интеграции на VoIP доставчици
  • Лесен за настройка и използване

Недостатъци:

  • Техническата поддръжка е достъпна 24/7, но се намира в ЕС
  • Не можете да влезете в два браузъра с един акаунт едновременно
  • Няма наблюдение на обажданията в реално време

Клиенти на LiveAgent

Някои от най-известните клиенти на този софтуер включват индустриални гиганти като Forbes, Huawei, Nascar, BMW и Yamaha.

Цени

LiveAgent предлага напълно безплатна версия. Въпреки това, ако искате да се възползвате от неговите допълнителни функции, можете да избирате от три опции за ценообразуване, включително $15, $29 и $49 на месец. Последната опция включва отлични възможности за кол център.

Преди да се обвържете с един от платените планове, можете да се регистрирате за 14-дневен безплатен пробен период, за да можете да проучите какво ще получите.

Подробно сравнение на LiveAgent с друг софтуер за кол център

2. RingCentral

Начална страница на софтуера на Ringcentral Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за фирми от всякакъв размер.

Контактният център RingCentral е базирано на облак решение, което предлага стабилен набор от функции, всички съдържащи се в едно удобно приложение. С добре познати клиенти във всички индустрии можете да сте сигурни, че ще получите най-качествената услуга.

Основни характеристики:

  • Виртуален кол център
  • Автоматично набиране
  • График за обратно повикване
  • Записване и наблюдение на обажданията
  • Отчитане в реално време
  • Записване на разговор

Плюсове:

  • 500+ интеграции на Zapier
  • Лесно превключване на разговори между устройства
  • Удобен потребителски интерфейс

Недостатъци:

  • Трудна комуникация с екипа за поддръжка на клиенти
  • Няма актуализации в реално време
  • Може да има грешки на моменти

Клиенти на RingCentral

Сред клиентите на RingCentral можете да намерите Bennett International, Lush Cosmetics и Chatterkick.

Цени

Можете да плащате за услугите на RingCentral месечно или годишно. Започвайки от $14,99 на месец, можете да получите най-важното, включително неограничени разговори в САЩ и Канада. За по-разширени функции можете да изберете планове, включително $20,99, $26,24 и $37,49 на месец.

Можете да изпробвате контактния център на RingCentral безплатно, ако се регистрирате за техния 15-дневен безплатен пробен период. Можете да удължите този период, като се възползвате от 30-дневна безрискова гаранция за връщане на парите.

3. Genesys

Начална страница на софтуера на Genesys Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за всички компании, които търсят лесно за използване решение за облачен кол център.

Можете да бъдете един от над 70 000 клиенти по целия свят, които се доверяват на Genesys с операциите на контактния си център.

Основни характеристики:

  • Смесен кол център
  • Предсказуемо набиране
  • Обратно повикване планиране
  • ACD
  • IVR
  • Автоматично набиране

Плюсове:

  • Лесно настройване на IVR
  • Игровизация
  • Табло за управление в реално време

Недостатъци:

  • Неинтуитивен потребителски интерфейс
  • Трудности при използването на софтфони на Linux
  • Трудна комуникация с екипа за поддръжка на клиенти

Клиенти на Genesys

На Genesys се доверяват много фирми, включително Xerox, Uplift и Heineken Mexico.

Цени

Можете да започнете да използвате Genesys на цена от $75 на агент на месец и след това да надстроите до планове, струващи $110 и $150. Всички тези опции за ценообразуване се таксуват годишно.

Можете да изпробвате Genesys безплатно с техния 30-дневен безплатен пробен период.

Сравнение на LiveAgent срещу Genesys

4. CloudTalk

Начална страница на софтуера за център за обаждания в CloudTalk

Най-добрият софтуер за кол център за средни компании, които се стремят към растеж.

CloudTalk предлага над 70 разширени функции за разговори. Този софтуер за кол център обикновено се използва за продажби и изходящи обаждания с много разширени функции като базирано на умения маршрутизиране, автоматизация и неограничени опашки за обаждания.

Основни характеристики:

  • Смесен кол център
  • VoIP
  • Опции за автоматизация
  • Маршрутизиране, базирано на умения
  • Отчитане в реално време
  • Автоматично набиране, захранващо набиране, автоматично набиране

Плюсове:

  • Управление на качеството
  • 2500+ интеграции на приложения
  • Неограничени опашки за обаждания

Недостатъци:

  • Само Custom включва SLAs
  • Недостъпни мултимедийни съобщения
  • Аудиоконференциите са ограничени до трима души

Клиенти на CloudTalk

CloudTalk може да се похвали с голяма клиентска база, включително DHL, Yves Rocher и Rosenberg.

Цени

CloudTalk предлага три ценови плана, включително $25, $30 и $50. Можете също така да се свържете с техния екип и да поискате персонализиран план за ценообразуване, така че да отговаря точно на вашите нужди.

Можете да се регистрирате за 14-дневен безплатен пробен период, за да се запознаете с неговите възможности.

5. HubSpot

Начална страница на софтуера на Hubspot Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за нарастващи екипи в бизнеси във всички индустрии.

HubSpot предлага обширните си услуги на над 100 000 бизнеса в повече от 120 държави, така че можете да сте сигурни, че този утвърден доставчик на софтуер ще се погрижи добре за вашите бизнес операции.

Основни характеристики:

  • Широки клиенти база данни
  • Инструменти за сътрудничество
  • Управление на контакти
  • Интеграции на трети страни
  • Портал за самообслужване
  • Разширени отчети и анализи

Плюсове:

  • Опростен процес на отчитане и проследяване
  • Визуализация на данни
  • Страхотна поддръжка на клиенти

Против:

  • Безплатният план няма достъп до техническа поддръжка
  • Стръмна крива на обучение
  • Функционалността на билета е ограничена

Клиенти на HubSpot

Световната клиентска база на HubSpot включва компании като DocPlanner, SoundCloud и GoFundMe.

Цени

Някои от стандартните функции на HubSpot са достъпни безплатно. Можете обаче да се абонирате за платения софтуер на HubSpot Service Hub за €41, €414 или €1104 на месец. Тези цени обаче са гъвкави поради таксите за настройка и въвеждане.

Ако искате да го изпробвате, можете да се регистрирате за 14-дневен безплатен пробен период.

Сравнение на LiveAgent срещу HubSpot

6. Five9

Начална страница на софтуера на центъра за обаждания на Five9

Най-добрият софтуер за кол център за фирми, готови да прехвърлят от локални решения към облака.

Five9 Intelligent Cloud Contact Center използва силата на практичния изкуствен интелект (AI), за да повиши степента на удовлетвореност на клиентите за повече от 2000 клиента.

Основни характеристики:

  • Смесен кол център
  • Визуализация на набиране
  • Практически AI инструменти
  • Инструменти за сътрудничество
  • IVR
  • Предсказуеми анализи

Плюсове:

  • Интелигентно маршрутизиране
  • Проверка на повиквания
  • Минимални софтуерни изисквания

Cons:

  • Limited capability to stop spam calls
  • Unintuitive UI
  • Occasional connectivity errors

Клиенти на Five9

Сред клиентите на Five9 можете да намерите фирми, включително Zevas, Rochester Institute of Technology и Bakkt.

Цени

Five9 предлага четири ценови плана, състоящи се от $149, $169, $199 и $229, таксувани месечно.

7. Zendesk

Начална страница на софтуера на Zendesk Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за по-малки и средни фирми, посветени на предоставянето на най-доброто обслужване на клиентите.

Zendesk предоставя софтуер за кол център, който е напълно интегриран с тяхната платформа за помощ. Със своята голяма клиентска база можете да сте сигурни, че Zendesk ще се погрижи за нуждите на вашия кол център.

Основни характеристики:

  • Смесен кол център
  • Нативни опции за интегриране
  • Управление на работния процес
  • ACD
  • IVR
  • Показатели за ефективност

Плюсове:

  • Над 100 интеграции на трети страни
  • Сибилна база от знания и опции за самообслужване
  • Страхотно време за работа

Недостатъци:

  • Няма много опции за сътрудничество
  • Няма начин за приоритизиране на билети
  • Трудна комуникация с екипа за поддръжка на клиенти

Клиенти на Zendesk

Modsy, BoxyCharm и Vimeo са някои от клиентите, които използват софтуера на Zendesk.

Цени

Zendesk предлага три опции за ценообразуване, състоящи се от $19, $49 и $99 на месец за потребител, таксувани годишно.

Ако искате да го изпробвате, можете да се регистрирате за техния 30-дневен безплатен пробен период.

Сравнение на LiveAgent срещу Zendesk

8. Толкборд

Начална страница на софтуера Talkdesk Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за компании, които наемат минимум 5 агента и искат да подобрят отношенията с клиентите си.

Софтуерът за обачен център на Talkdesk предлага над 25 интеграции с различни бизнес инструменти, за да ви помогне да увеличите продажбите си и да осигурите отлична поддръжка на клиенти.

Основни характеристики:

  • Решение за изходящ и входящ кол център
  • VoIP
  • IVR
  • График за обратно повикване
  • ACD
  • Отчитане и анализ

Плюсове:

  • Удобен за потребителя
  • Надеждност на обаждането
  • Надеждна поддръжка на клиенти

Против:

  • Недостатъчна база от знания
  • Липсва възможност за промяна на мелодията
  • Недостатъчно мобилно приложение

Клиенти на Talkdesks

Във всички индустрии клиенти като ClickPay, Canon и Accenture разчитат на софтуера на Talkdesk.

Ценообразуване

Освен техния персонализиран план за ценообразуване, Talkdesk има три опции за избор, включително $75, $95 и $125 на потребител на месец.

Ако искате да имате разгледайте техния софтуер, преди да го купите, можете да се регистрирате за безплатен пробен период.

9. Vonage

Начална страница на софтуера за център за обаждания на Vonage

Най-добрият софтуер за центрове за обаждания за големи предприятия, които поставят клиентското изживяване и екипното сътрудничество на преден план.

Vonage предлага 40+ бизнес функции, които ще направят вашите разговори и видеоконференции лесни за управление.

Основни характеристики:

  • VoIP
  • Поточно предаване на презентации
  • Глас поща
  • IVR
  • Запис
  • Отчитане и анализ

Плюсове:

  • Страхотно качество на гласа
  • Надеждно мобилно приложение
  • Лесно за използване

Недостатъци:

  • Някои международни номера може да бъдат блокирани, докато не бъде изпратена заявка за разрешаването им
  • Настройки за хронология с забавяне
  • Трудна комуникация с отдела за поддръжка на клиенти

Клиенти на Vonage

Много фирми като Key Travel, Cambly и Apptivo използват продуктите и услугите на Vonage.

Ценообразуване

Vonage предлага ценови планове за своите клиенти, започващи от $19,99, $29,99 и $39,99 на линия на месец плюс данъци и такси.

Можете също да го изпробвате безплатно, когато регистрирайте се за 14-дневния безплатен пробен период на Vonage.

10. Freshdesk

Начална страница на софтуера на Freshdesk Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за компании от всички индустрии, целящ да осигури невероятно изживяване на клиентите.

Freshdesk е утвърдена платформа в областта на поддръжката на клиенти с над 50 000 клиенти по целия свят.

Основни характеристики:

  • Управление на кол център
  • Маршрутизиране
  • Издаване на билети
  • Самообслужване портал
  • Инструменти за сътрудничество
  • Управление на работната сила

Плюсове:

  • Надеждна 24/7 поддръжка на клиенти
  • Оптимизиране на работната сила
  • Достъпно

Недостатъци:

  • Ограничени функции за отчитане
  • Билетите могат да се изгубят при прехвърляне между отбори
  • Няма достатъчно опции за персонализиране

Клиенти на Freshdesk

Някои от клиентите на Freshdesk включват Netflix, Evernote и Optimum Financial Solutions.

Цени

За да използвате основните функции на Freshdesk, регистрирайте се за техния безплатен план. Ако искате да изпитате пълната гама от възможности на софтуера, можете да изберете €15, €39 или €49 планове за агент/месец.

Освен това можете да изпробвате Freshdesk по време на 21-дневен безплатен пробен период.

Сравнение на LiveAgent срещу Freshdesk

11. Avaya

Начална страница на софтуера на Avaya Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за фирми, които се стремят да задълбочат връзките с клиентите си.

Avaya е базирано на облак софтуерно решение, което ще направи вашите виртуални конференции наистина приятни.

Основни характеристики:

  • Управление на контакти
  • Автоматизирано маршрутизиране
  • IVR
  • Записване на разговор
  • Гласова поща
  • Отчитане и анализ

Плюсове:

  • Лесен за използване
  • Лесно мащабируем
  • Интерфейс с възможност за персонализиране

Недостатъци:

  • Липса на самообслужване
  • Няма многоезична поддръжка на клиенти
  • Недостатъчни интеграции на трети страни

Клиенти на Avaya

Може да разпознаете някои от клиентите на Avaya, включително Datamark, Fiber Industries и Treated.com.

Ценообразуване

Ако обмисляте да се абонирате за услугите на Avaya, свържете се с техните търговски представители и получете ценови план, изработен за вас.

12. CallHippo

Начална страница на софтуера на CallHippo Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за фирми от всякакъв размер, целящи да стимулират растежа.

CallHippo помага на над 5000 компании по целия свят да осигурят най-доброто обслужване на клиентите си.

Основни характеристики:

  • Смесен кол център
  • IVR
  • ACD
  • Предсказуем и автоматично набиране
  • Управление на телемаркетинг
  • Отчитане и анализ

Плюсове:

  • Ясно и удобно табло за управление
  • Лесно за настройка
  • Достъпно

Недостатъци:

  • Случайни проблеми с връзката
  • Трудна комуникация с екипа за поддръжка на клиенти
  • Ограничени възможности за докладване

Клиенти на CallHippos

Сред фирмите, които използват CallHippo, можете да намерите Brioso Technologies, Aspire и Altvalora.

Цени

CallHippo предлага четири ценови плана, от които можете да избирате, включително €15, €22, €36 и €45 на потребител на месец. Можете също да закупите допълнителни добавки.

13. 3CX

Начална страница на софтуера на 3CX Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за широк кръг компании, които искат да намалят разходите си за телекомуникации, като същевременно поддържат високи нива на удовлетвореност на клиентите.

3CX се ползва с доверие от повече от 600 000 компании от всички индустрии, така че можете да сте сигурни, че ще бъдете в добри ръце.

Основни характеристики:

  • Смесен кол център
  • Call маршрутизиране
  • ACD
  • IVR
  • Аудио/видео конференции
  • Отчитане и анализ

Плюсове:

  • Мобилни приложения за iOS и Android
  • Лесно настройване и използване
  • Надеждна поддръжка на клиенти

Недостатъци:

  • Случайни проблеми със свързването
  • Регистрите на обажданията може да са трудни за навигиране
  • Няма достатъчно опции за персонализиране

Клиенти на 3CX

3CX има много различни клиенти, включително Toyota, Wilson и American Express.

Цени

Можете да използвате някои от софтуерните функции на 3CX безплатно. Въпреки това, ако искате да се възползвате от техните по-разширени функции, можете да се регистрирате за един от следните планове: €150, €235 или €270 за тяхната хоствана опция. Ако искате да използвате самоуправляваното решение, можете да платите €135 или €170.

Първата година от използването на софтуера на 3CX се счита за безплатен пробен период.

Сравнение на LiveAgent срещу 3CX

14. AI клавиатура за набиране

Начална страница на софтуера на Dialpad AI Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за фирми от всякакъв размер, които не се страхуват от иновациите.

Dialpad предлага надеждно софтуерно решение, което предлага автоматизирано, но силно персонализирано изживяване.

Основни характеристики:

  • IVR
  • ACD
  • Решение за входящ и изходящ кол център
  • Автоматизирано маршрутизиране
  • Мощно набиране
  • Управление на производителността

Плюсове:

  • Много опции за конфигуриране
  • Лесен за настройка и използване
  • Превключване на разговори на живо между устройства

Недостатъци:

  • Недостатъчни инструкции
  • Случайни проблеми с връзката
  • Липсват някои функции за вътрешна комуникация

Клиенти на Dialpad AI

Dialpad има голяма клиентска база, включително компании като Fenway Health, Uber и Clear Capital.

Цени

Можете да използвате софтуера на Dialpad за 20 € или 25 € на потребител на месец, или можете да поискате персонализиран план за ценообразуване, който да отговаря точно на вашите нужди.

Можете да изпробвате това софтуерно решение безплатно, ако се регистрирате за 14-дневен безплатен пробен период.

15. Bitrix24

Начална страница на софтуера за център за обаждания на Bitrix24

Най-добрият софтуер за кол център за малки компании с отдалечени екипи, които искат да имат ефективно сътрудничество.

Bitrix24 е идеално решение за компании, които искат да увеличат продажбите си, независимо дали са в офиса или на другия край на света. Bitrix24 предоставя както базирани на облак, така и локални решения, така че да пасне идеално на вашия бизнес.

Основни характеристики:

  • Център за входящи и изходящи обаждания
  • ACD
  • IVR
  • Автоматизирано маршрутизиране
  • Предсказуемо и автоматично набиране
  • Показатели за ефективност

Плюсове:

  • Лесен за интегриране
  • Потребителски интерфейс с възможност за персонализиране
  • Надеждно приложение за Android

Недостатъци:

  • Недостатъчно споделяне на файлове
  • Трудно достигане до техническа поддръжка
  • Стръмна крива на обучение

Клиенти на Bitrix24

Компаниите, които използват софтуера на Bitrix24, включват PC Pulse, Cargo и Compara.

Цени

Можете да изпитате някои от основните функции напълно безплатно с безплатния план на Bitrix24. Въпреки това, ако искате да се възползвате от техните допълнителни функции, включително софтуер за кол център, можете да се абонирате за $39, $79 или $159 на месец. Ако предпочитате локална система, можете да закупите еднократен лиценз на цена $2990 или $24990 за предприятия.

Преди да се обвържете с някой от тези платени планове, можете да изпробвате Bitrix24, като използвате техния 30-дневен безплатен пробен период.

Сравнение на LiveAgent срещу Bitrix24

16. Въздушно обаждане

Начална страница на софтуера на Aircall Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за всички компании, които извършват продажби и поддръжка по телефона.

Повече от 9000 клиенти се доверяват на базирания в облака софтуер за кол център на Aircall при операциите на контактния център.

Основни характеристики:

  • Смесен кол център
  • ACD
  • IVR
  • Управление на кол център
  • Записване на разговор
  • Отчитане и анализ

Плюсове:

  • Лесна настройка
  • Добро качество на разговора
  • Обширна база от знания

Против:

  • Липса на персонализиране
  • Не приема текстови съобщения
  • Може да закъснява на моменти

Клиенти на Aircall

Сред фирмите, които използват софтуера на Aircall, можете да намерите Avocado, Jobilla и Birdies.

Цени

Основният план на Aircall започва от €30 на месец, таксувани годишно. Ако искате да получите достъп до повече функции, ще плащате 50 евро на месец, които също се таксуват годишно. Освен това можете да се свържете с Aircall и да получите персонализиран план за ценообразуване, който ще отговаря перфектно на вашите нужди.
Преди да решите да се абонирате за платен план, можете да изпробвате Aircall безплатно с техния 7-дневен безплатен пробен период.

Сравнение на LiveAgent срещу Aircall

17. Twilio

Начална страница на софтуера на Twilio Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за компании от всякакъв размер, които се нуждаят от надеждно софтуерно решение за кол център.

Twilio е платформа за ангажиране на клиенти, която ви позволява да предоставите наистина персонализирана поддръжка на вашите клиенти.

Основни характеристики:

    • Смесен кол център
    • ACD
    • IVR
    • Аудио/видео конференции
    • Инструменти за сътрудничество
    • Маршрутизиране на повиквания

Плюсове:

  • Надеждна поддръжка на клиенти
  • Опции за автоматизация
  • Обширна база от знания

Против:

  • Изисква напреднали ИТ умения
  • Недостатъчни анализи и отчети
  • Недостатъчни мобилни приложения

Клиенти на Twilio

Някои от добре известните компании, които използват Twilio, включват DoorDash, Allergan и Lyft.

Цени

Цените на Twilio за започване на обаждания започват от 2 цента на минута. За получаване на обаждания цената започва от $1 месечно за телефонен номер и 1 цент на минута.

Можете да изпробвате Twilio безплатно, когато се регистрирате за техния 45-дневен безплатен пробен период.

18. Dixa

Начална страница на софтуера на Dixa Call Center

Най-добрият софтуер за кол центрове за фирми от всякакъв размер, които се стремят да осигурят невероятно изживяване на своите клиенти.

Dixa позволява на своите клиенти да осигурят наистина многоканално изживяване на своите клиенти в малки или големи контактни центрове.

Основни характеристики:

  • Смесено повикване център
  • VoIP
  • IVR
  • Многоканално събиране на данни
  • Инструменти за сътрудничество
  • Наблюдение на дейността на служителите

Плюсове:

  • оптимизирана за AI база от знания
  • Добро време за работа
  • Потребителският интерфейс е лесен за навигиране

Недостатъци:

  • Случайни проблеми с пренасочването на повикванията
  • Недостатъчни анализи
  • Няма транскрипция на повиквания

Клиенти на Dixa

Някои от доволните клиенти на Dixa включват Organic Basics, Rapha и Too Good To Go.

Цени

Можете да се свържете с екипа по продажбите на Dixa, за да резервирате демо разговор и да получите персонализиран ценови план.

Ако обаче искате да го изпробвате, можете да се регистрирате за техния безплатен пробен период.

Сравнение на LiveAgent срещу Dixa

19. Nextiva

Начална страница на софтуера на Nextiva Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за по-големи фирми, които търсят надеждно корпоративно софтуерно решение.

Nextiva предлага надеждна и сигурна софтуерна система за кол център, на която разчитат над 80 000 компании по целия свят.

Основни характеристики:

  • IVR
  • ACD
  • Табло за управление на активността
  • Аудио/видео конференции
  • Предсказуемо и автоматично набиране
  • Отчитане и анализ

Плюсове:

  • Надеждно мобилно приложение
  • Страхотно време за работа
  • Лесно управление

Недостатъци:

  • Стръмна крива на учене
  • Качването на аудио файлове понякога може да бъде трудно
  • Понякога е трудно да се достигне до техническа поддръжка

Клиенти на Nextiva

Може да разпознаете някои от клиентите на Nextiva, включително Taco Bell, Pac-12 и Buffalo Bills.

Цени

Можете да се абонирате за един от трите плана за ценообразуване, предлагани от Nextiva, включително $18,95, $22,95 или $32,95 на потребител на месец. Всички тези опции могат да бъдат таксувани месечно или годишно.

Можете да изпробвате някои от функциите на Nextiva, като се регистрирате за 7-дневния безплатен пробен период.

20. Nice CXone

Начална страница на софтуера на Nice CXone Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за компании от всякакъв размер, които искат да подобрят взаимоотношенията с клиентите си.

Nice CXone дава възможност на клиентите си да използват силите на AI и автоматизацията, за да осигурят възможно най-доброто клиентско изживяване.

Основни характеристики:

  • Смесен кол център
  • Автоматизиран маршрутизиране
  • Прогресивно набиране
  • Управление на билети
  • Записване на разговори
  • Отчитане и анализ

Плюсове:

  • Потребителският интерфейс е лесен за навигация
  • Добро качество на разговорите
  • Ясно и удобно табло за управление

Недостатъци:

  • Липсва персонализиране
  • Може да е бавен на моменти
  • Недостатъчни персонализирани отчети

Клиенти на Nice CXone

На Nice CXone се доверяват много клиенти, включително Columbia Sportswear, Radisson Hotels и Teleflora.

Цени

Можете да се възползвате от функциите на Nice CXone, започващи от $100 на месец на функция.

Ако искате да го изпробвате, преди да направите покупка, можете да се регистрирате за тях 60-дневен безплатен пробен период.

21. UJET

Начална страница на софтуера на UJET Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за средни и големи компании, които искат да осигурят най-добрата поддръжка на клиентите си.

Ако наемате най-малко 50 агенти в контактния център, UJET е отличен софтуер за кол център за вас.

Основни характеристики:

  • Смесен кол център
  • IVR
  • ACD
  • Call маршрутизиране
  • Записване на разговори
  • Отчитане и анализ

Плюсове:

  • Лесна интеграция с Linux
  • Надеждна поддръжка на клиенти
  • Полезни инструменти за проследяване

Недостатъци:

  • Недостатъчна собствена функционалност за отчитане
  • Може да е бавна на моменти
  • Случайни проблеми със свързването

Клиенти на UJET

Сред фирмите, които използват софтуера на UJET, можете да намерите Wag!, Instacart и Zettle.

Ценообразуване

Софтуерът на UJET е достъпен за покупка за $65, $69, $99 или $120 на месец.

Ако искате да изпробвате UJET, без да се обвързвате с платен абонамент, можете да се регистрирате за безплатен пробен период.

22. Ringover

Начална страница на софтуера на UJET Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за малки и средни предприятия във всички индустрии.

Ringover е лесен за внедряване и използване софтуер с над 40 бизнес инструмента, които ви позволяват да имате под ръка цялата информация за клиентите.

Основни характеристики:

  • Смесен кол център
  • Сътрудничество инструменти
  • ACD
  • IVR
  • Видеоконференции
  • Отчитане и анализ

Плюсове:

  • Интуитивен потребителски интерфейс
  • Функции за засенчване
  • Ясно и лесно за използване табло за управление

Недостатъци:

  • Известията може да забавят на моменти
  • Случайни проблеми с връзката
  • Случайни забавяния

Клиенти на Ringover

Ringover има над 10 000 клиенти, включително Sherpany, Klaxoon и Clausematch.

Цени

Можете да се абонирате за Ringover за €19 или €39 на потребител на месец. Ако искате да получите персонализиран план за ценообразуване, можете да се свържете с екипа по продажбите на Ringover.

Освен това можете да изпробвате това софтуерно решение безплатно, ако се регистрирате за 7-дневен безплатен пробен период.

23. VICIdial

Начална страница на софтуера на VICIdial Call Center

Най-добрият софтуер за център за обаждания за всеки бизнес, който не цени привързаността към доставчика.

VICIdial е софтуер за център за контакти с отворен код, който се използва от повече от 140 000 клиенти по целия свят.

Основни характеристики:

  • Смесен център за обаждания
  • IVR
  • Предсказуем набиране
  • ACD
  • Маршрутизиране на повиквания
  • Запис на повиквания

Плюсове:

  • Безплатно
  • Лесно мащабируемо
  • Съвместимо с Linux

Недостатъци:

  • Стръмна крива на обучение
  • Остарял интерфейс
  • Труден за настройка без напреднали ИТ умения

Клиенти на VICIdial

VICIdial се използва от клиенти като Directo, Homebase и PROS.

Цени

Можете да използвате софтуера на центъра за обаждания на VICIdial напълно безплатно.

24. Канали

Начална страница на софтуера на VICIdial Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за фирми от всякакъв размер в електронната търговия и онлайн търговията на дребно.

Channels е базирана на облак бизнес телефонна система, захранвана от данни, която ви позволява лесно да се свързвате с вашите клиенти.

Основни характеристики:

  • Смесен кол център
  • Обратно повикване планиране
  • IVR
  • Табло за управление на активността
  • Запис на разговори
  • Маршрутизиране на разговори

Плюсове:

  • Надеждна поддръжка на клиенти
  • Лесна настройка
  • Достъпна цена

Недостатъци:

  • Бавно изтегляне от облака
  • Понякога може да има проблеми
  • Недостатъчни персонализирани отчети

Клиенти на каналите

На Channels се доверяват много клиенти, включително Kodakit, InstaForex и DocPlanner.

Цени

Каналите ви позволяват да използвате безплатно техните основни функции, включително софтуер за кол център. Ако искате да се възползвате от техните разширени опции, можете да се абонирате за $24 или $62 на месец.

Преди да решите да закупите платен пакет, можете да се регистрирате за безплатен пробен период.

Сравнение на LiveAgent срещу канали

25. Avoxi

Начална страница на софтуера на Avoxi Call Center

Най-добрият софтуер за кол център за по-мащабни фирми във всички индустрии, разположени навсякъде по света.

Avoxi има над 20 години опит в международните комуникации. С покритието на повече от 170 държави можете да сте сигурни, че вашите клиенти ще могат да се свържат с вас всеки път.

Основни характеристики:

  • Смесен кол център
  • Отчитане и анализ
  • IVR
  • Видеоконференция
  • Записване на разговор
  • Маршрутизиране на повиквания

Плюсове:

  • Надеждна поддръжка на клиенти
  • Лесна настройка и използване
  • Опции за персонализиране

Недостатъци:

  • Бавно изтегляне от облака
  • Мобилното приложение може понякога да не работи
  • Недостатъчно самообслужване

Клиенти на Avoxi

Може да познаете някои от клиентите на Avoxi като Moncler, Marriott International и Black & Декър.

Цени

Можете да започнете да използвате някои от функциите на Avoxi безплатно. Въпреки това, ако искате да се възползвате от техните допълнителни функции, можете да избирате от следните опции: $19,99 на потребител или $39,99 на потребител.

Освен това можете да се запознаете с функциите на Avoxi по време на 7-дневния пробен период.

Кой е най-добрият софтуер за кол център?

Има много опции за софтуер за кол център, от които да избирате. Нека да разгледаме набързо топ 5.

  • LiveAgent – Със своите възможности за кол център LiveAgent е най-доброто, което можете да получите на достъпна цена. LiveAgent може да се похвали с рейтинг на Capterra от 4,7 и включва функции като опции за автоматизация, над 150 интеграции и стабилна база от знания с портал за самообслужване. Това е отлична опция за всички фирми, които се стремят да предоставят възможно най-доброто обслужване на клиентите.
  • Genesys – Имайки над 70 000 клиенти по целия свят, Genesys е утвърден играч в областта на обслужването на клиенти. С рейтинг на Capterra от 4,2 можете да сте сигурни, че операциите на вашия контактен център ще бъдат добре обгрижени.
  • Talkdesk – Ако търсите софтуер за център за обаждания, който ще помогне на вашия екип да увеличи ангажираността на клиентите, да се свържете с клиентите си и да сключите повече сделки, не търсете повече. Оценка от 4,5 на Capterra показва, че решението на Talkdesk няма да ви разочарова, независимо от индустрията, в която се намирате.
  • Five9 – Този софтуер за център за обаждания не оставя много да се желае. С рейтинг 4.2 Capterra, няма съмнение, че решението на Five9 няма да ви разочарова. Ако се опитвате да изградите информираност за марката и силни взаимоотношения с клиентската си база, това може да е чудесен вариант за вас.
  • UJET – Ако цените софтуер, който е достъпен и съвместим с мобилни платформи, UJET може да е този за вас. Оценка 4,5 на Capterra демонстрира, че UJET е стабилно решение за център за обаждания за компании, които държат ориентираността към клиента на върха на списъка си с приоритети.

Сравняване на топ 5 софтуера за кол център

Call Center software LiveAgent Genesys Talk desk Five9 UJET
Capterra rating
Overall software ratings from verified users on Capterra.
4.7
(approx. 1k reviews)
4.4
(approx. 100+ reviews)
4.5
(approx. 600 reviews)
4.2
(approx. 400 reviews)
4.5
(approx. 100+ reviews)
Web-based
Free version
LiveAgent offers free version.
Genesys doesn't offer free version.
Talk desk doesn't offer free version.
Five9 doesn't offer free version.
UJET doesn't offer free version.
Free trial
LiveAgent offers free trial.
Genesys offers free trial.
Talk desk offers free trial.
Five9 doesn't offer free trial.
UJET offers free trial.
Starting price
$49/agent/month LiveAgent call center software prices start at $49/agent/month.
$75/agent/month Genesys call center software prices start at $75/agent/month.
€75/agent/month Talk desk's call center software prices start at €75/agent/month.
$149/agent/month Five9 call center software prices start at $149/agent/month.
$65/agent/month UJET call center software prices start at $65/agent/month.

Грешки, които трябва да избягвате при закупуване на софтуер за кол център

  • Недостатъчно обучение на персонала – Няма значение колко мощен или надежден е софтуерът на вашия кол център, когато вашите агенти не могат да го използват правилно. Отделете време, за да обучите персонала си и да му позволите да се запознае с новата технология. Можете да направите това, като резервирате експерт от доставчика, планирате семинари или изучавате наличната документация.
  • Няма необходими функции – Преди да закупите софтуерен пакет за кол център, отделете време и се запознайте с всички функции и възможности, които предлага. Последното нещо, което искате, е да направите покупка и след това да разберете, че не предоставя това, от което се нуждаете.
  • Не се възползвате напълно от пробния период – Безплатният пробен период е опция, за да вземете информирано решение, ако искате да се ангажирате с конкретно решение. Това е времето, когато можете да проучите и опознаете продукт или услуга, за да можете да решите дали това е нещо, в което искате да инвестирате.
  • Сделка с отстъпка – Всички харесваме добра сделка. Въпреки това, понякога наистина получавате това, за което плащате, така че се уверете, че решението, което изберете, е не само бюджетно, но и притежава всички възможности, които вашият кол център изисква.
  • Не гледате в бъдещето – Трябва да имате някакъв план за бъдещето, преди да направите покупка. Уверете се, че софтуерът, който използвате, може да бъде мащабиран нагоре или надолу според нуждите на вашия бизнес.

Какво да попитате по време на демонстрационно обаждане относно софтуера на кол центъра и компанията

Едно обаждане за демонстрация е вашето време и място да зададете въпроси и да получите информация от първа ръка от доставчика. Въпреки че понякога може да е малко непосилно и може да забравите въпросите, които сте планирали да зададете.

Не се притеснявайте, ние ще ви покрием.

  • Как мога да конфигурирам софтуера на своя кол център?
  • Колко време ще отнеме настройването на софтуера на кол центъра?
  • Колко време мога да пазя записите на разговорите си?
  • Мога ли да изтрия запис на разговор?
  • Мога ли да записвам само входящи или изходящи повиквания?
  • Мога ли да слушам разговора в реално време?
  • Мога ли да насочвам входящите повиквания към определени екипи?
  • Мога ли да пренасочвам повиквания към външни номера?

Внедряване на софтуер за кол център

Точните стъпки и действия зависят от доставчика на вашето софтуерно решение за автоматизация на кол център, нивото на персонализиране, което позволяват, колко интеграции трябва да настроите и много други.

На човек без предишен ИТ опит може да отнеме половин час или на опитен технически специалист може да отнеме цял следобед, за да конфигурира всичко правилно.

Най-важното и честно казано единственото нещо, от което наистина се нуждаете, за да настроите софтуера на центъра за обаждания на LiveAgent, е VoIP номер, който поддържа SIP трънкинг. Въпреки че за някои това се смята за проста работа, ако имате нужда от съвет или помощ, нашият невероятен екип ще ви помогне да настроите всичко.

Но ако искате да се задълбочите в процеса на настройка на вашия център за обаждания, включително софтуер за център за обаждания, можете да използвате нашия Контролен списък за настройка на център за обаждания, за да ви помогне да останете организирани и да сте сигурни, че няма да забравите нищо важно.

Заключение

  • Най-добрият всичко-в-едно софтуер за кол център

Въпреки че е трудно да се определи най-добрият софтуер за кол център за всеки бизнес, най-надеждният е софтуерът за кол център LiveAgent. Със стабилния му набор от функции можете да сте сигурни, че няма да пропуснете нищо, от което вашият бизнес може да има нужда сега или в бъдеще.

  • Най-добрият софтуер за кол център с вградени билети, чат на живо и кол център

Софтуерът на центъра за обаждания на LiveAgent не оставя какво да се желае. С всяко взаимодействие с клиент, било то обаждане, съобщение в чат на живо или споменаване в социални медии, преобразувано в билет, не е нужно да се притеснявате, че ще пропуснете нещо. По този начин вашите клиенти ще се чувстват чути и оценени всеки път, когато се свържат с вас.

  • Най-добрият богат на функции софтуер за кол център

Ако търсите софтуер за кол център, пълен с невероятни функции, които ще издигнат поддръжката на клиентите ви на следващото ниво, не търсете повече. Софтуерът на центъра за обаждания на LiveAgent е правилното решение за вас.

  • Софтуер за център за обаждания с най-добра стойност за цена

В категорията спестяване на разходи LiveAgent е категоричен победител. Този софтуер за център за обаждания не само ви позволява да извършвате входящи и изходящи обаждания, използване на автоматизация, да впрегнете силата на обширните отчети и да увеличите реализациите си, но също така е достъпен за целия бизнескоито искат да зарадват своите клиенти, като същевременно поддържат ниски разходи.

  • Софтуерът за кол център с най-висок рейтинг

В сайтове за рецензии като Capterra, G2 и TrustRadius LiveAgent може да се похвали с високи оценки и страхотни рецензии. Така че, ако вие сте този, който слуша гласовете на клиентите на LiveAgent, може да сте на правилния път да намерите най-добрия софтуер за кол център за вас.

  • Най-лесният софтуер за кол център за настройка & използване и интегриране

LiveAgent без съмнение е правилният начин, ако търсите надежден софтуер, който също е лесен за внедряване. Можете да го конфигурирате, персонализирате и интегрирате за нула време, без да е необходимо да знаете как да кодирате.

Често задавани въпроси

Какво е софтуер за контактен център?

Софтуерът за контактен център е решение, което помага на бизнеса да управлява входящите обаждания от клиентите си. Може да има множество фунцкии, като централизирани телефонни обаждания от фиксирани и мобилни номера, интелигентно разпределяне на обажданията, автоматично набиране и дори запис на повиквания. Софтуерът за контактен център трябва също така да помага на служителите в контактния център да достъпват важна информация за клиентите си, например история на поръчките, информация за контакти и предищни запитвания.

Как работи софтуерът за телефонна централа?

Софтуерът за телефонна централа работи като централизира и пренасочва обажданията от фиксирани телефони или уебсайтове към софтуера ви. Ако се обади клиент, софтуерът сканира базата данни от клиенти, за да види дали има съществуваща информация за обаждащия се. Тази информация след това може да бъде достъпена от служителя и прегледана преди да вдигне обаждането. Междувременно, обаждането се насочва към опашка. След като бъдат вдигнати, обажданията се записват с цел обучение и контрол на качеството.

Какво е IVR в телефонна централа?

IVR е технология за интерактивни гласови отговори. IVR системата дава възможност на компютри да взаимодействат с хора чрез употребата на гласови команди или тонове от клавиатурата. IVR системата се използва в телефонните централи за насочване на обажданията към правилния сътрудник или отдел. IVR също така се използва, за да бъде намерена информация за профила или за да се даде обратна връзка. Следователно, това е отлично решение за бизнесите.

Каква е функцията на контактния център?

Основната цел на контактния център е да даде възможност на клиентите да се обаждат на бизнесите и да задават въпроси относно продукти, политики, връщане, функционалност, отстраняване на неизправности или обратна връзка.

Какви са ползите от софтуера за контактен център?

Ползите от софтуера за контантен център включват повишена продуктивност на служителите, ангажираност на клиентите, по-добро клиентско изживяване и продажби.

Related Articles to Най-добрият софтуер за контакцен център
Да създадете работещ кол център не е лесна задача. Това е нашият списък със задачи за създаване на кол център, който ще ви преведе през всяка стъпка.

Списък със задачи за създаване на кол център

Създайте успешен кол център с нашия подробен списък със задачи. Научете как да прогнозирате обаждания, оцените разходи, изберете софтуер и оптимизирате функции. Възползвайте се от експертни съвети за наемане и обучение на персонал, както и за оптимизация на клиентското обслужване. Посетете страницата ни за повече информация!

Как да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на GoDaddy по имейл, чат на живо, телефон, в социалните медии или да получите достъп до опциите за самообслужване.

Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на GoDaddy

Научете как да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на GoDaddy чрез различни канали като телефон, лайв чат и социални медии. Открийте контактна информация за юридически въпроси и политиките на GoDaddy. Посетете, за да получите по-подробна информация и лесно да се свържете с GoDaddy.

Софтуерът за контактен център на LiveAgent Ви позволява да рационализирате всички Ваши клиентски канали за комуникация в една единствена унифицирана входяща кутия.

Софтуер за контактен център

Открийте най-добрия софтуер за контактен център за 2021 от LiveAgent, който рационализира клиентските канали в единна входяща кутия. Подобрете управлението, безопасността и продуктивността, докато намалявате разходите. Разберете как облачните решения могат да трансформират вашето обслужване. Посетете ни сега!

Научете повече относно софтуера за кол център. Разберете основните концепции в клиентското обслужване в дълбочина с прости обяснения от професионалисти.

Софтуер за кол център

Оптимизирайте клиентското обслужване с кол център софтуер! Лесна интеграция, автоматизация и облачни решения за всякакъв бизнес.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x