Изморихте ли се от скучен софтуер за управление на запитвания? Ние също. С LiveAgent, имейлите, чатовете, обажданията, споменаванията в социалните медии и други канали отиват в една универсална входяща кутия и с помощта на усъвършенствани правила за автоматизация и интеграции, кошмарите ви в клиентското обслужване ще приключат само с едно натискане на бутона “Създай профил”.
Демонстрация на софтуера за запитвания
00:00/03:20
Системата за управление на запитвания превръща контактите с клиенти в запитвания, които могат лесно да се разпределят между екипа за клиентско обслужване. Това може значително да подобри управлението на запитванията, защото сътрудниците обслужване на клиенти могат да достъпят и разрешат запитванията от клиенти ефективно на едно място.
LiveAgent – обиколка на продукта
00:00/02:24
Софтуерът за управление на запитвания LiveAgent автоматично проследява и превръща съобщенията от клиенти в запитвания. Всяка входяща форма на комуникация се превръща в запитване за по-добро удобство и управление на задачите. Потребителският интерфейс е адаптивен и интуитивен.
Подобрете уебсайта си и започнете разговори с посетителите благодарение на сървеменен софтуер за съобщения. Повишете клиентската лоялност с бързи отговори на чатове благодарение на мощен инструмент. Разгледайте какво получават клиентите и екипите ви за клиентско обслужване с LiveAgent.
Усъвършенствайте пътя на клиента с:
Подобрете уебсайта си и започнете разговори с посетителите благодарение на сървеменен софтуер за съобщения. Повишете клиентската лоялност с бързи отговори на чатове благодарение на мощен инструмент. Разгледайте какво получават клиентите и екипите ви за клиентско обслужване с LiveAgent.
Усъвършенствайте пътя на клиента с:
LiveAgent е IT софтуер за управление на запитвания, който комбинира множество канали, като имейл, чатове, обаждания и социални медии, за да осигури цялостно клиентско обслужване на клиентите ви. Но не само това. LiveAgent предлага клиентски портал с многоезична база знания, форуми и оратна връзка и предложения от клиенти. Открийте какво може да предложи най-усъвършенстваната система за управление на запитвания на вашата организация.
Решение всичко в едно
Хибридни запитвания
Входящо запитване може да дойде през всеки един канал във всеки един момент, в който клиент се свърже с екипа ви за обслужване. LiveAgent подрежда цялата ви комуникация, така че не се налага да търсите дълго. Дръжте всяко едно искате от клиент в едно запитване, без значение дали идва от имейл, лайв чат или социална медия.
Комуникация с екипа
Ефективен работен процес
Използвайте шаблоните за отговор, за да отговаряте на често задавани въпроси в клиентски запитвания и за да намалите времето за отговор от сътрудник. Обслужващият екип може да разрешава често срещани проблеми значително по-бързо и да се фокусира върху по-сложните запитвания. Останете фокусирани върху това, което има нужда от вашето внимание.
Управление на знанията
Разгледайте как управлението на запитвания може да ви помогне да обработвате запитванията от клиенти, да повишите задържането на клиенти или да подобрите удовлетвореността им.
Удовлетворете клиентите си
Удовлетворете клиентите си със система за управление на запитвания, която може да ви помогне да осигурите по-бързи и по-информирани отговори. Предложете удобство на клиентите си и отговаряйте в множество канали, като същевременно поддържате всичко подредено.
80 %
от клиентите очакват скорост и удобство
По-голямата част от клиентите смятат, че важните елементи на клиентското обслужвне са скорост, компетентна помощ, удобство и дружелюбност.
Повишете възвръщаемостта на инвестициите
Клиентите оценяват доброто клиентско обслужване във всеки бизнес. Повишете приходите си с по-бързо и надеждно обслужване, като същевременно намалите разходите в отдела за клиентско обслужване с една специализирана хелп деск система за управление на запитвания.
86 %
са склонни да платят за добро обслужване
Намалете разходите си, докато същевременно печелите повече. Клиентиет винаги са склонни да плащат повече за отлично клиентско изживяване.
Спечелете лоялност
Благодарните клиенти винаги оценяват доброто обслужване и компетентна помощ от сътрудниците обслужване на клиенти. Подобрте клиентското си обслужване в периоди с голям обем запитвания и изградете силна клиентска лоялност с отлични взаимодействия.
73%
По-високо ниво на удовлетвореност
Осигурете персонализирани разходи и оставете клиентите си доволни. Нашият лайв чат софтуер с пълен набор функции може да ви помогне с клиентската удовлетвореност и отлично преживяване за служителите.
Подобрете управлението на обслужването на клиенти на достъпна цена. Вземете правилните функции за взаимодействие с клиентите и спестете пари от вашето решение за билети.
Отзиви
Без договор, без скрити такси – фактуриране само месец за месец. Напълно прозрачни цени, калкулирани за реалната употреба всеки месец. Изберете правилния план и започнете да предоставяте най-доброто клиентско обслужване.
Most Popular
Осигурте най-доброто клиентско обслужване и подредете запитванията си със софтуер за
Free $0 на потребител/месецБезплатният ни план предлага функции за управление на запитвания, които ще ви свършат работа ако нямате голям обем от запитвания за поддръжка.
Small $9 на потребител/месецУправление на запитванията от LiveAgent, което може да се справи с цялата ви комуникация по имейл. Планът включва много полезни функции, които ще ви помогнат с ежедневните дейности, както и клиентски портал с външна и вътрешна база знания.
Medium $29 на потребител/месецДобавете най-бързия прозорец за чат на пазара към сайта си. Получавате бърз и популярен канал за комуникация в допълнение на управлението на запитвания. Освен това получавате мощни инструменти за следене на уебсайта и други чудесни чат функции.
Large $49 на потребител/месецНашият план Всичко в една включва всичко споменато в предишните планове и добавя възможности на телефонна централа с неограничен запис на обаждания, IVR система и видео обаждания. Включена е и поддръжка на социални медии, така че можете да добавите профилите си в Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp и Viber.
Безплатен $0/месецБезплатният план включва трима служители и предлага функции за управление на запитвания и за обслужване, като споразумения за ниво на обслужване, лична база знания, помощен център и мобилни приложения.
Стандартен $14/месецВключва по-сложни ключови функции за управление на запитвания, социални канали и канали за комуникация, както и достъп до интеграции. Има и много допълнителни функции, които подобряват хелп деск обслужването.
Професионален $23/месецПрофесионалният план вкючва управление на запитвания с множество отдели, телефония, проследяване на времето, установяване на сблъсък на сътрудници и други ценни функции, които правят вашия Zoho Desk още по-добър.
Корпорация $40/месецНай-скъпият план включва лайв чат и поддържа Zia - изкуствен интелект. Този план включва всички налични функции на Zoho Desk, като IVR система с множестно нива, персонализирана функционалност, работно време и много други.
Могъщ"Могъщият" план предлага функции като създаване на запитвания през множество канали, база знания, помощ при прехвърляне и управление на споразуменията за ниво на обслужване.
Фантастичен"Фантастичният" план предлага всичко от "Могъщия", плюс допълнително хелп деск с множество брандове, персонализирани опашки за запитвания, обслужване по имейл 24/7, възможност за център за данни в ЕС и известия при нарушаване на споразуменията за ниво на обслужване.
КорпорацияОсвен всичко от предишните два плана, планът "Корпорация" предлага проактивни известия при сблъсък на сътрудници, управление на задачи и активи, поддръжка по имейл и чат 24/7 и надградени споразумения за ниво на обслужване.
Корпорация плюсПланът "Корпорация плюс" предлага всяка възможна функция от предишниет планове и добавя сценарии за обслужване, съхранение на 2 TB прикачени файлове, пълна история за отчети, обслужване по имейл 24/7, чат и телефон, както и мениджър по успех на клиента.
Основна поддръжка €19 на потребител/месецВключва основна поддръжка за имейл, Facebook и Twitter.
Suite team €49 на потребител/месецПланът Suite team предлага система за управление на запитвания и съобщения в уеб и мобилни транформи и социални медии. Освен това, получавате достъп до автоматизация, работни процеси и то 50 автоматични отговорям работещи с изкуствен интелект, унифицирано работно пространство за служителите, приложения и интеграции, както и други полезни функции.
Suite growth €79 на потребител/месецОсвен функциите от предишния план, получавате достъп и до клиентски портал, управление на знанието с изкуствен интелект, персонализирао форматиране на запитвания, управление на споразумения за ниво на обслужване и обслужване на множество езици, както и други функции.
Suite professional €99 на потребител/месецПланът Suite professional вклщчва всяка функция от предишните планове и добавя разпределяне на разговори на база на уменията на служителите, форуми, скрити разговори, разширени възможности за гласови обаждания, персонализирани табла и много други.
Клиентско обслужване Плановете включват управление на запитвания, самообслужване за клиенти, база знания, съвместна работа, CSAT, поддръжка на клиенти API, управление на споразуменията за ниво на обслужване и много други полезни функции. Чат в реално време Без значение кой план изберете, чатът в реално време може да има интеграции със CRM система и хелп деск, сигурност, многоканално управление на разговори и стандартна поддръжка на основн функции. Можете да получите допълнителни функции с по-висок план и да използвате чатботове, подобрена сигурност, онбординг услуги и дори специализирана поддръжка. Клиентски успех Функциите в плана включват абонаментно управление на приходите, профил на състоянието на клиентите, сегментиране на клиентите, интеграция с имейл, наблюдение на продуктивността на CSM и други. Сравнение на LiveAgent и TeamsupportЦени на TeamsupportTeamsupport предлага планове на база на оферта, започваща от $50 на месец. Освен това, можете да изберете между плановете Основен, Професионален и Корпоративен, които предлагат разнообразни функции за всяка част от Teamsupport.
БезплатненБезплатният план включва имейл и запитвания в социалните медии, разпределяне на запитвания, база знания, отчети за тенденциите в запитванията, местоположение на центъра за данни и функции за съвместна работа на екипа.
Растеж €15 на потребител/месецТози план включва всичко от безплания план и допълнителни функции. Автоматизация, откриване на припокриване, приложения за продажби, отчети за хелп деск, споразумения за ниво на обслужване и работно време и други полезни функции.
Професионален €49 на потребител/месецВсичко от предишните планове и допълнително персонализирани отчети и табла, API лимити с възможност за разширяване CSAT анкети, персонализирани приложения, многоезична база знания, множество продукти и други.
Корпорация €79 на потребител/месецПланът Корпорация включва всичко, споменато досека, и добавя разпределяне на база на умения, тестова среда, дневник за одит, смени на служителите, ограничения по IP диапазон, имейл бот, помощен бот, автоматичен триаж, инструмент за предлагане на статии, боро асистент и много други.
Стартер €41 на месецНачалният план премахва брандирането от лайв чат, график на срещи, документи и лични имейли. Планът включва споделена входяща кутия, имейл на екипа, пътека на запитванията, проста автоматизация на запитванията, базови ботове, обаждания, интеграция със Slack, шаблони и други полезни функции.
Професионален €331 на месец за пет платени потребителиПрофесионалният план добавя автоматизация за хелп деск, разпределяне на запитвания, външна база знания, видео хостинг, стандартни оценки на контакти, прогнози, анкети за клиенти, персонализирани отчети и много други.
Корпорация €1104 на месец за десет платени потребителиКорпоративният план включва всичко от предишните планове плюс роли на потребителя, йерархични екипи, права за достъп, калкулации, персонализация на записите, изкуствен интелект за разговори, цели, ръководства и други.
Екип $19 на потребител/месецТози план включва управление на казуси, клиентски портал и неограничен брой клиенти.
Бизнес $39 на потребител/месецОсвен функциите от предишния план, Бизнес планът включва каталог на услугите, управление на промените, споразумения за ниво на обслужване, групи, персонализирани роли, интернационализация, и поддръжка по чат в реално време 24/7.
Професионален $69 на потребител/месецПрофесионалният план добавя още функции, като персонализирани полета и формуляри, по-сложна автоматизажия, откриване на мрежи, управление на контакти, съотвтствие с лицензи, отчети по график, достъп до API и допълнителна поддръжка по чат, телефон или имейл.
Корпорация $89 на потребител/месецКорпоративният план включва всички споменати функции от предишните планове и добавя визуално управление на бази данни и карти на зависимостите, многофакторна автентикация, услуги за онбординг и до 1500 API обаждания на потребител в минута.
LiveAgent предлага първокачествена система, която може да се справи с всеки важен канал за комуникация с клиенти. Всеки канал и мощен иструмент е подкрепен от широка функционалност, която ви помага бързо и надеждно да разрешавате входящите запитвания. Свържете други приложения с LiveAgent благодарение на нашите интеграции и създайте най-добрия център за обслужване за вашите служители. Ние се грижим за клиентската лоялност и затова можете да обсъдите всичко с нашия екип за клиентско обслужване 24/7. Вземете достъп срещу справедлива цена и си осигурете най-доброто съотношение цена-качество.
На запитванеЦеновите модели на запитване ви дават възможност да плащате за това, от което се нуждаете. Този ценови модел е идеален за хелп дескове с малък брой запитвания от клиенти. Най-големият недостатък може да се окаже липсата на мотивация у сътрудниците да обработват запитванията, тъй като всяко от тях означава по-голяма дължима сума към доставчика на услугата.
На лицензЦеновите модели на лиценз могат да включват лицензи за един или повече потребители. Всеки, който има такъв, може да използва софтуерът неограничено дълго, стига цената да е платена. Цената на лиценз може да е еднократна сума или на абонамент.
На устройствоПодобно на ценовия модел на устройство, може да платите еднократна сума или абонаментна такса, която ви дава възможност да използвате софтуера за управление на запитвания на множество устройства. Крайната сума се натрупва за всяко устройсто, използвано в хелп деска.
На потребителМоделът на база потребители е най-често използваният и най-предпочитан, тъй като дава справедливи условия. Цената ви зависи от броя потребители на софтуера. Можете да използвате софтуера с всяка платена функция без лимити, наложени от обработка на запитвания или време за изпълнение.
Пробвайте всичко, което можем да ви предложим, с 30-дневен тест период
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.
Открийте топ 15 лайв чат софтуери за 2024 с LiveAgent и постигнете нови нива на клиентска ангажираност. Насладете се на безплатен тестов период без изискване за кредитна карта и се възползвайте от надеждно и бързо обслужване в реално време. Подобрете клиентското изживяване и увеличете лоялността на посетителите с иновативни функции и проактивни покани за чат. Започнете безплатно и повишете продуктивността на екипа си още днес!
Писна ли ви от вашия Help Desk софтуер?
Discover why LiveAgent is the ultimate alternative to Birdeye for seamless customer support. Enjoy no setup fees, 24/7 assistance, and a free trial without a credit card commitment. Experience top-tier service with LiveAgent’s multi-channel ticketing, live chat, and social media integration. Sign up today and elevate your customer interactions effortlessly!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team