Софтуер за управление на запитвания

Осигурете безпроблемно клиентско обслужване във всеки канал.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Хелп деск софтуер за управление на запитвания от LiveAgent

Изморихте ли се от скучен софтуер за управление на запитвания? Ние също. С LiveAgent, имейлите, чатовете, обажданията, споменаванията в социалните медии и други канали отиват в една универсална входяща кутия и с помощта на усъвършенствани правила за автоматизация и интеграции, кошмарите ви в клиентското обслужване ще приключат само с едно натискане на бутона “Създай профил”.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Демонстрация на софтуера за запитвания

00:00/03:20

LiveAgent Ticketing Software Demo | Live AgentP0Y0M0DT0H0M201SYoutube video: LiveAgent Ticketing Software Demo
Live Agent

Какво е софтуер за управление на запитвания

Системата за управление на запитвания превръща контактите с клиенти в запитвания, които могат лесно да се разпределят между екипа за клиентско обслужване. Това може значително да подобри управлението на запитванията, защото сътрудниците обслужване на клиенти могат да достъпят и разрешат запитванията от клиенти ефективно на едно място.

LiveAgent – обиколка на продукта

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Софтуер за запитвания с интуитивен UI

Софтуерът за управление на запитвания LiveAgent автоматично проследява и превръща съобщенията от клиенти в запитвания. Всяка входяща форма на комуникация се превръща в запитване за по-добро удобство и управление на задачите. Потребителският интерфейс е адаптивен и интуитивен.

Софтуер за билети, който дава възможност на вашия екип за поддръжка

Подобрете уебсайта си и започнете разговори с посетителите благодарение на сървеменен софтуер за съобщения. Повишете клиентската лоялност с бързи отговори на чатове благодарение на мощен инструмент. Разгледайте какво получават клиентите и екипите ви за клиентско обслужване с LiveAgent.

Усъвършенствайте пътя на клиента с:

  • Надеждна и бърза чат услуга
  • По-добро време за отговор
  • По-бързо решаване на запитванията на клиентите
  • Разнообразие от функции и интеграции
  • Денонощна поддръжка от нашия екип за помощ
LiveAgent's ticketing system - support team view

LiveAgent е повече от IT софтуер за тикети

LiveAgent е IT софтуер за управление на запитвания, който комбинира множество канали, като имейл, чатове, обаждания и социални медии, за да осигури цялостно клиентско обслужване на клиентите ви. Но не само това. LiveAgent предлага клиентски портал с многоезична база знания, форуми и оратна връзка и предложения от клиенти. Открийте какво може да предложи най-усъвършенстваната система за управление на запитвания на вашата организация.

Основни характеристики на ефективен софтуер за билети за бюро за помощ

Решение всичко в едно

Универсална входяща кутия

  • Не е необходимо да наблюдявате всеки канал за комуникация поотделно. Универсалната споделеня входяща кутия събира всичките ви съобщения на едно място и ги превръща в запитвания. Свържете входящата си кутия с имейли и отговаряйте на имейли, телефонни обаждания, съобщения в социалните медии, лайв чат съобщения и запитвания от базата знания, от едно място.
  • Цялата комуникация с клиенти на едно място
  • Удобно табло с лесна подредба
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent's omnichannel ticketing

Хибридни запитвания

Подредени взаимодейсвия с клиенти

Входящо запитване може да дойде през всеки един канал във всеки един момент, в който клиент се свърже с екипа ви за обслужване. LiveAgent подрежда цялата ви комуникация, така че не се налага да търсите дълго. Дръжте всяко едно искате от клиент в едно запитване, без значение дали идва от имейл, лайв чат или социална медия.

  • Дръжте цялата си комуникация подредена, без значение от канала
  • Намалете времето за отговор от сътрудник и давайте по-бързи решения
  • Подобрете работния си процес и намирайте лесно запитванията от клиенти

Комуникация с екипа

Вътрешни запитвания и бележки

  • Създавайте запитвания, които са видими само за сътрудниците обслужване на клиенти. Използвайте ги като бележки, за да записвате важна информация, напомняния или за да създавате специфични задачи в рамките на запитването. Споделяйте всичко важно с колегите си директно в запитванията.
  • Създавайте бележки и задачи за сътрудниците
  • Записвайте важната информация за клиентите
  • Създавайте си напомняния директно в запитванията
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Ефективен работен процес

Шаблони за отговор

Използвайте шаблоните за отговор, за да отговаряте на често задавани въпроси в клиентски запитвания и за да намалите времето за отговор от сътрудник. Обслужващият екип може да разрешава често срещани проблеми значително по-бързо и да се фокусира върху по-сложните запитвания. Останете фокусирани върху това, което има нужда от вашето внимание.

  • Готови отговори за различни сценарии
  • По-бърз отговор на често задавани въпроси
  • По-висока профуктивност и по-добър фокус на служителите

Управление на знанията

База знания като част от управлението на запитвания

  • Създайте бази знания за клиенти, които предпочитат възможностите за самообслужване вместо свързването с отдел клиентско обслужване. LiveAgent предлага адаптивен клиентски портал с база знания, която поддържа персонализирано брандиране. Добавете често задавани въпроси и фодуми за разговори. Дайте възможност на клиентите да си помогнат сами когато служителите ви са офлайн.
  • Портал за самообслужване с пълен набор функции
  • Клиентски портал, база знания, форуми и често задавани въпроси
LiveAgent - knowledge base software

Как може онлайн софтуерът за управление на запитвания да помогне на бизнеса ви?

Разгледайте как управлението на запитвания може да ви помогне да обработвате запитванията от клиенти, да повишите задържането на клиенти или да подобрите удовлетвореността им.

Удовлетворете клиентите си

Удовлетворете клиентите си със система за управление на запитвания, която може да ви помогне да осигурите по-бързи и по-информирани отговори. Предложете удобство на клиентите си и отговаряйте в множество канали, като същевременно поддържате всичко подредено.

  • Удовлетворявайте клиентите си с бързи и информативни отговори
  • Осигурете обслужване в множество канали за комуникация
Chart

80 %

от клиентите очакват скорост и удобство

По-голямата част от клиентите смятат, че важните елементи на клиентското обслужвне са скорост, компетентна помощ, удобство и дружелюбност.

Повишете възвръщаемостта на инвестициите

Клиентите оценяват доброто клиентско обслужване във всеки бизнес. Повишете приходите си с по-бързо и надеждно обслужване, като същевременно намалите разходите в отдела за клиентско обслужване с една специализирана хелп деск система за управление на запитвания.

  • Намалете разходите за клиентско обслужване с LiveAgent
  • Повишете приходите си като осигурите надеждна поддръжка
Chart

86 %

са склонни да платят за добро обслужване

Намалете разходите си, докато същевременно печелите повече. Клиентиет винаги са склонни да плащат повече за отлично клиентско изживяване.

Спечелете лоялност

Благодарните клиенти винаги оценяват доброто обслужване и компетентна помощ от сътрудниците обслужване на клиенти. Подобрте клиентското си обслужване в периоди с голям обем запитвания и изградете силна клиентска лоялност с отлични взаимодействия.

  • Изградете клиентска лоялност във всеки предпочитан канал
  • Привлечете лоялни клиенти, които ще се връщат, за да правят нови покупки
Chart

73%

По-високо ниво на удовлетвореност

Осигурете персонализирани разходи и оставете клиентите си доволни. Нашият лайв чат софтуер с пълен набор функции може да ви помогне с клиентската удовлетвореност и отлично преживяване за служителите.

Спестете повече от софтуер за билети

Подобрете управлението на обслужването на клиенти на достъпна цена. Вземете правилните функции за взаимодействие с клиентите и спестете пари от вашето решение за билети.

Отзиви

Вземете
софтуера за билети LiveAgent и се присъединете към 7000 щастливи клиенти

  • Роман Бош
    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
    Роман Бош Partly
  • Кристин Пройслер
    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
    Кристин Пройслер HostingAdvice
  • Карл Дитерих
    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
    Карл Дитерих Covomo
  • Хендрик Хенце
    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
    Хендрик Хенце HEWO Интернет маркетинг
  • Разван Сава
    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
    Разван Сава Webmaster Deals
  • Тараш Бака
    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
    Тараш Бака XperienceHR
  • Андрей Фтомин
    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
    Андрей Фтомин TAZAR Group
  • Мат Джеийнвей
    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
    Мат Джеийнвей The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Йенс Малмквист
    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
    Йенс Малмквист Projure
  • Катана Александру
    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
    Катана Александру Websignal
  • Ян Виенк
    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
    Ян Виенк All British Casino
  • Алан Бьеркан
    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
    Алан Бьеркан Norske Automaten
  • Сиси Бьотхер
    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
    Сиси Бьотхер Study Portals
  • Петер Конинг
    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
    Петер Конинг TypoAssassin
  • Аранзазу Ф
    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
    Аранзазу Ф Factorchic
  • Рик Нуске
    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
    Рик Нуске MyFutureBusiness
  • Войтех Калексений
    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
    Войтех Калексений 123-Nakup
  • Рафаел Кобалян
    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
    Рафаел Кобалян Betconstruct
  • Мартин Другай
    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
    Мартин Другай Atomer
  • Иван Голубович
    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
    Иван Голубович AVMarket
  • Рустем Гимаев
    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
    Рустем Гимаев Езиков център Antalya Consulting
  • Ранди Брайън
    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
    Ранди Брайън tekRESCUE
  • Тимоти Г. Кейс
    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
    Тимоти Г. Кейс Marietta Corporation
  • Михаела Теодореску
    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
    Михаела Теодореску eFortuna
  • Хилда Андрейковичова
    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
    Хилда Андрейковичова TrustPay
  • Александра Данишова
    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
    Александра Данишова Nay
  • Самуел Смахел
    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
    Самуел Смахел m:zone
  • Дейвид Чандлър
    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
    Дейвид Чандлър Volterman

Прозрачни и справедливи цени

Без договор, без скрити такси – фактуриране само месец за месец. Напълно прозрачни цени, калкулирани за реалната употреба всеки месец. Изберете правилния план и започнете да предоставяте най-доброто клиентско обслужване.

7 или 30 дни безплатен пробен период 
Безплатен пробен период за 7 дни с безплатен имейл или 30 дни с фирмен имейл
Без такса за включване
и много други
$15 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Пълно ръководство за най-добрия софтуер за управление на запитвания

Осигурте най-доброто клиентско обслужване и подредете запитванията си със софтуер за

Как да изберете най-добрия софтуер за управление на запитвания

Запознайте се със софтуерите за управление на запитвания и научете повече за ангажиментите им. Това включва базовите цели, изисквания за софтуер или хардуер, вградени функции, интеграции, поддържани канали за клиентска комуникация и дори клиентско обслужване за потребителите на хелп деска. След като получите тази жизнено важна информация, можете да вземете информирано решение какъв софтуер ще е най-добър за вашата ситуация.

Цени

Най-често срещаните проблеми при избор на най-добрия софтуер за вашия бизнес включват ценовите оферти. Цените на софтуера за управление на запитвания зависят от няколко фактора, като базовата функционалност, персонализирани интеграции, надеждност и други. Не забравяйте да помислите за всички тези варианти и да сравните целите, за да сте сигурни, че ще получите софтуера, от който имате нужда, без да плащате прекалено много.

Поддръжка

Всеки хелп деск софтуер трябва да предлага отлична поддръжка за потребителите си. Затова, удобните за потребителите възможности за самообслужване и за директен контакт са необходимост. Потребителите на LiveAgent могат да се свържат с нашата линия за обслужване 24/7 чрез имейл, лайв чат или телефон по всяко време. Освен това можете да разгледате външната ни база знания за клиенти за възможности за самообслужване.

Преглагани варианти за контакт

Осигурете петзвездно клиентско обслужване с набор от инструменти, които могат да ви помогнат да достигнете до всеки важен клиентски канал. Например, дайте на клиентите си възможност да се свържат с вас чрез имейл, лайв чат, обаждания или дори социални медии. Като добавите клиентски портал и външна база знания, можете да се уверите, че клиентите ви ще намерат предпочитания от тях вариант.

Възможност за увеличаване/намаляване на обема

Чувствате ли се затрупани с входящи запитвания? Всеки добър софтуер за управление на запитвания може да ви помогне да увеличите обема когато е нужно и да ви помогне да осигурите място за повече сътрудници обслужване на клиенти. Важи и обратното. Чувствайте се свободни да преминете на по-нисък план ако усещате, че плащате прекалено много за функции, които не използвате.

Ограничения на софтуера

Екипът ви за клиентско обслужване трябва да разполага с всичко необходимо, за да осигури необходимата поддръжка. Ограниченията на софтуера не са задължително нещо лошо, особвено за фронт офиси, които нямат нужда от всяка една функция, която софтуерът предлага. Обмислете всичко, от което имате нужда, и изберете най-добрите варианти на разумна цена.

Възможности за съвместна работа

Представителите на отдела клиентско обслужване трябва да работят като една единица. Възползвайте се от инструментите за съвместна работа, споделяйте клиентски профили и лесно работете заедно върху запитванията на клиентите. Всеки може да се включи. LiveAgent може да ви помогне с бележки, тагове, информация за контакт и разделяне на клиентски запитвания при нужда.

Топ 8 доставчици на софтуер за управление на запитвания

1. LiveAgent

Препоръчва се за всички, които искат да осигурят петзвездно клиентско обслужване LiveAgent е отлична хелп деск система за общи цели, която може да се справи с почти всеки тип клиентско обслужване. Поддържа имейл, лайв чат, телефонна централа, социални медии и клиентски портал с база знания. LiveAgent предлага разнообразие от функции, анализи и голям брой вградени интеграции с друг полезен софтуер. Освен това, сътрудниците обслужване на клиенти на LiveAgent са на разположение на всички 24/7.

Клиентите на LiveAgent

Клиентите на LiveAgent включват някои широко известни компании като BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar и Airbus.

Цени на LiveAgent

LiveAgent предлага четири плана с различни функции и достъп до канали за комуникация. Изберете този, който отговаря на нуждите ви на разумна цена. Освен това, винаги можете да закупите отделни функции без да преминавате към по-висок план.
Free $0 на потребител/месец
Безплатният ни план предлага функции за управление на запитвания, които ще ви свършат работа ако нямате голям обем от запитвания за поддръжка.
Small $9 на потребител/месец
Управление на запитванията от LiveAgent, което може да се справи с цялата ви комуникация по имейл. Планът включва много полезни функции, които ще ви помогнат с ежедневните дейности, както и клиентски портал с външна и вътрешна база знания.
Medium $29 на потребител/месец
Добавете най-бързия прозорец за чат на пазара към сайта си. Получавате бърз и популярен канал за комуникация в допълнение на управлението на запитвания. Освен това получавате мощни инструменти за следене на уебсайта и други чудесни чат функции.
Large $49 на потребител/месец
Нашият план Всичко в една включва всичко споменато в предишните планове и добавя възможности на телефонна централа с неограничен запис на обаждания, IVR система и видео обаждания. Включена е и поддръжка на социални медии, така че можете да добавите профилите си в Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp и Viber.

Ключова информация за LiveAgent

LiveAgent има хиляди клиенти от множество различни области на бизнеса и индустрията по цял свят. Клиентите са самонаети лица и бизнеси с всякакви размери. LiveAgent е многоканален хелп деск, който ви дава възможност да осигурявате поддръжка чрез всеки важен канал. Нашият софтуер за управление на запитвания може да ви помогне да обработвате имейли, лайв чат, обаждания, социални медии и клиентски портал с база знания. Всичко това е поддържано от над 130 функции и можете да създадете над 195 интеграции с друг софтуер. Освен това, LiveAgent предлага клиентско обслужване 24/7 на всеки клиенти.

Подробно сравнение

https://www.liveagent.bg/alternatives

2. Zoho Desk

Препоръчва се за всеки, който търси лесен за употреба хелп деск с голям набор от функции Подобно на LiveAgent, Zoho Desk предлага софтуер за клиентско обслужване с всичко в едно на достъпна цена. Липсват му някои функции, като таргетиране на база локация или проследяване на посетителите на уебсайта, но се справя отлично с всичко, което предлага на клиентите. Zoho Desk е един от най-утвърдените и надеждни хелп деск системи, налични в днешно време. Клиенти на Zoho Desk са Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins и Lycamobile.

Цени на Zoho Desk

Безплатен $0/месец
Безплатният план включва трима служители и предлага функции за управление на запитвания и за обслужване, като споразумения за ниво на обслужване, лична база знания, помощен център и мобилни приложения.
Стандартен $14/месец
Включва по-сложни ключови функции за управление на запитвания, социални канали и канали за комуникация, както и достъп до интеграции. Има и много допълнителни функции, които подобряват хелп деск обслужването.
Професионален $23/месец
Професионалният план вкючва управление на запитвания с множество отдели, телефония, проследяване на времето, установяване на сблъсък на сътрудници и други ценни функции, които правят вашия Zoho Desk още по-добър.
Корпорация $40/месец
Най-скъпият план включва лайв чат и поддържа Zia - изкуствен интелект. Този план включва всички налични функции на Zoho Desk, като IVR система с множестно нива, персонализирана функционалност, работно време и много други.

Ключова информация за Zoho Desk

Zoho Desk е една от най-използваните хелп деск системи с света на достъпна цена.  Помага на хидяли фронт офиси да осигуряват фантастично обслужване. Zoho Desk е подходящ за бизнеси с почти всякакъв размер и предлага отлично решение за повечето фронт офиси. Плановете включват разнообразие от полезни функции и отделни канали, които компаниите могат да използват според това, от което имат нужда. Освен това, Zoho Desk предлага разумни цени и надеждност. Сравнение на LiveAgent и Zoho Desk

3. HappyFox

Препоръчва се за тези, които търсят хелп деск с фокус върху лайв чат HappyFox предлага хелп деск и специализиран лайв чат бизнес софтуер, пълен с разнообразни функции. Приложението се предлага както за Mac, така и за Windows , както и за устройсва с Android, iPhone и iPad. HappyFox може да се използва за управление на запитвания, чат с посетителите на уебсайта и за проследяване на активността на страницата. Клиентиет на HappyFox включват Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital и Rockhurst University.

Цени на HappyFox

Цената на HappyFox започва от $29 на месец. Може да се увеличи в зависимост от плана, който изберете. HappyFox предлага четири плана, между които да избирате.
Могъщ
"Могъщият" план предлага функции като създаване на запитвания през множество канали, база знания, помощ при прехвърляне и управление на споразуменията за ниво на обслужване.
Фантастичен
"Фантастичният" план предлага всичко от "Могъщия", плюс допълнително хелп деск с множество брандове, персонализирани опашки за запитвания, обслужване по имейл 24/7, възможност за център за данни в ЕС и известия при нарушаване на споразуменията за ниво на обслужване.
Корпорация
Освен всичко от предишните два плана, планът "Корпорация" предлага проактивни известия при сблъсък на сътрудници, управление на задачи и активи, поддръжка по имейл и чат 24/7 и надградени споразумения за ниво на обслужване.
Корпорация плюс
Планът "Корпорация плюс" предлага всяка възможна функция от предишниет планове и добавя сценарии за обслужване, съхранение на 2 TB прикачени файлове, пълна история за отчети, обслужване по имейл 24/7, чат и телефон, както и мениджър по успех на клиента.

Ключова информация за HappyFox

HappyFox е добре познато приложение за хелп деск и чат, подходящо за бизнеси, които имат нужда от телефонна централа. Използва се по целия свят и предлага комфорт и надеждна употреба. HappyFox предлага стотици функции с лесен за употреба интерфейс във всеки план. Използва се в нас 12 000 компании по целия свят. Сравнение на LiveAgent и HappyFox

4. Zendesk

Препоръчва се за хора, търсещи гъвкаво и надеждно хелп деск решение Zendesk е друго утвърдено и едно от най-пълните хелп деск решения, налични на пазара. На малко по-висока цена, Zendesk е създаден за бюра за клиентско обслужване, които очакват най-доброто обслужване без значение от цената. Можете да поддържате връзка с клиентите си чрез най-важните канали с помощта на премиум функции. Клиентите на Zendesk включват Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper и Ultimate Ears Help Center.

Цени на Zendesk

Основна поддръжка €19 на потребител/месец
Включва основна поддръжка за имейл, Facebook и Twitter.
Suite team €49 на потребител/месец
Планът Suite team предлага система за управление на запитвания и съобщения в уеб и мобилни транформи и социални медии. Освен това, получавате достъп до автоматизация, работни процеси и то 50 автоматични отговорям работещи с изкуствен интелект, унифицирано работно пространство за служителите, приложения и интеграции, както и други полезни функции.
Suite growth €79 на потребител/месец
Освен функциите от предишния план, получавате достъп и до клиентски портал, управление на знанието с изкуствен интелект, персонализирао форматиране на запитвания, управление на споразумения за ниво на обслужване и обслужване на множество езици, както и други функции.
Suite professional €99 на потребител/месец
Планът Suite professional вклщчва всяка функция от предишните планове и добавя разпределяне на разговори на база на уменията на служителите, форуми, скрити разговори, разширени възможности за гласови обаждания, персонализирани табла и много други.

Ключова информация за Zendesk

Zendesk се използва от приблизително 170 000 клиенти по цял свят. Те са бизнеси с всякакъв размер и отрасъл, които имат нужда от надеждно хелп деск решение. Zendesk е едно от решенията с най-широк набор функции, което можете да получите на по-висока цена. Той предлага първокачествено обслужване, изключително полезен интрумент и безпроблемно преживяване. Сравнение на LiveAgent и Zendesk

5. Teamsupport

Препоръчва се за тези, които предпочитат простота със стандартни функции за хелп деск Teamsupport е инструмент за управление на запитвания с отлични възможности за управление на клиентите и множество интеграции. Това е отличен софтуер за съвместна работа и работа в екип, управление на продукти и наличности, както и за анализ. Клиенти на Teamsupport са Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell и RealPlus.
Цени на Teamsupport
Teamsupport предлага планове на база на оферта, започваща от $50 на месец. Освен това, можете да изберете между плановете Основен, Професионален и Корпоративен, които предлагат разнообразни функции за всяка част от Teamsupport.
Клиентско обслужване Плановете включват управление на запитвания, самообслужване за клиенти, база знания, съвместна работа, CSAT, поддръжка на клиенти API, управление на споразуменията за ниво на обслужване и много други полезни функции. Чат в реално време Без значение кой план изберете, чатът в реално време може да има интеграции със CRM система и хелп деск, сигурност, многоканално управление на разговори и стандартна поддръжка на основн функции. Можете да получите допълнителни функции с по-висок план и да използвате чатботове, подобрена сигурност, онбординг услуги и дори специализирана поддръжка. Клиентски успех Функциите в плана включват абонаментно управление на приходите, профил на състоянието на клиентите, сегментиране на клиентите, интеграция с имейл, наблюдение на продуктивността на CSM и други. Сравнение на LiveAgent и Teamsupport

6. Freshdesk

Препоръчва се за хора, които искат адаптивен хелп деск софтуер с общо предназначение Freshdesk е още един всестранно развит хелп деск инструмент, който включва мощни функции и възможността да добавяте всеки важен клиентски канал в една система. Той е едно от най-известните хелп деск приложения, изпозлвани по цял свят Клиентите на Freshdesk включват Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired и 360training.com.

Цени на Freshdesk

Безплатнен
Безплатният план включва имейл и запитвания в социалните медии, разпределяне на запитвания, база знания, отчети за тенденциите в запитванията, местоположение на центъра за данни и функции за съвместна работа на екипа.
Растеж €15 на потребител/месец
Този план включва всичко от безплания план и допълнителни функции. Автоматизация, откриване на припокриване, приложения за продажби, отчети за хелп деск, споразумения за ниво на обслужване и работно време и други полезни функции.
Професионален €49 на потребител/месец
Всичко от предишните планове и допълнително персонализирани отчети и табла, API лимити с възможност за разширяване CSAT анкети, персонализирани приложения, многоезична база знания, множество продукти и други.
Корпорация €79 на потребител/месец
Планът Корпорация включва всичко, споменато досека, и добавя разпределяне на база на умения, тестова среда, дневник за одит, смени на служителите, ограничения по IP диапазон, имейл бот, помощен бот, автоматичен триаж, инструмент за предлагане на статии, боро асистент и много други.

Ключова информация за Freshdesk

Freshdesk се използва от малки и средни предприятия по целия свят благодарение на хелп деска с пълен набор функции, който поддържа всеки важен канал за клиентско обслужване. Освен това е изключително адаптивен и се адаптира към работния процес за сътрудниците. Сравнение на LiveAgent и Freshdesk

7. HubSpot Service Hub

Препоръчва се за хора, търсещи мощен CRM софтуер за управление на запитвания и хелп деск в едно HubSpot Service Hub е част от по-широк пакет от отделни бизнес инструменти от HubSpot. Предлага поддръжка на всички основни канали за комуникация в една хелп деск платформа с всичко от управление на запитвания до VoIP обаждания. Клиентите на HubSpot включват Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest и Niswey.

Цени на HubSpot Service Hub

Стартер €41 на месец
Началният план премахва брандирането от лайв чат, график на срещи, документи и лични имейли. Планът включва споделена входяща кутия, имейл на екипа, пътека на запитванията, проста автоматизация на запитванията, базови ботове, обаждания, интеграция със Slack, шаблони и други полезни функции.
Професионален €331 на месец за пет платени потребители
Професионалният план добавя автоматизация за хелп деск, разпределяне на запитвания, външна база знания, видео хостинг, стандартни оценки на контакти, прогнози, анкети за клиенти, персонализирани отчети и много други.
Корпорация €1104 на месец за десет платени потребители
Корпоративният план включва всичко от предишните планове плюс роли на потребителя, йерархични екипи, права за достъп, калкулации, персонализация на записите, изкуствен интелект за разговори, цели, ръководства и други.

Ключова информация за Hubspot Service Hub

Hubspot предлага широк набор от решения, включително за маркетинг, център за обслужване на клиенти и продажби. Hubspot не е решения всичко в едно, тъй като продават продуктите си с отделни абонаметни планове. Hubspot Service Hub е специализирана платформа за клиентско обслужване, която може да помогне на потребителите да обработват запитвания и да се свързват с други софтуери ако пожелаят. Сравнение на LiveAgent и HubSpot Service Hub

8. Solarwinds

Препоръчва се за тези, които искат мощен ИТ инструмент за управление с хелп деск възможности. Solarwinds предлага обширно ИТ решение за управление на собствена хелп деск платформа, която се фокусира върху портал за управление на запитвания и чат. Предлага идеалния пакет за бизнеси, които имат нужда да се фокусират върху управление на мрежата, наблюдение на инфраструктурата у други технически услуги. Клиенти на Solarwinds саAT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross и Blue Shield.

Цени на Solarwinds

Екип $19 на потребител/месец
Този план включва управление на казуси, клиентски портал и неограничен брой клиенти.
Бизнес $39 на потребител/месец
Освен функциите от предишния план, Бизнес планът включва каталог на услугите, управление на промените, споразумения за ниво на обслужване, групи, персонализирани роли, интернационализация, и поддръжка по чат в реално време 24/7.
Професионален $69 на потребител/месец
Професионалният план добавя още функции, като персонализирани полета и формуляри, по-сложна автоматизажия, откриване на мрежи, управление на контакти, съотвтствие с лицензи, отчети по график, достъп до API и допълнителна поддръжка по чат, телефон или имейл.
Корпорация $89 на потребител/месец
Корпоративният план включва всички споменати функции от предишните планове и добавя визуално управление на бази данни и карти на зависимостите, многофакторна автентикация, услуги за онбординг и до 1500 API обаждания на потребител в минута.

Ключова информация за Solarwinds

Solarwinds осигурява платформа за клиентско обслужване с основен фокус върху бизнесите, които извършват управление на мрежата и ИТ инфраструктура. Това я прави идеална за ИТ екипи за обслужване, които трябва да осигуряват поддръжка за мрежи и ИТ инфраструктира на потребителите. Сравнение на LiveAgent и Solarwinds

Кой е най-добрият софтуер за управление на запитвания?

LiveAgent предлага първокачествена система, която може да се справи с всеки важен канал за комуникация с клиенти. Всеки канал и мощен иструмент е подкрепен от широка функционалност, която ви помага бързо и надеждно да разрешавате входящите запитвания. Свържете други приложения с LiveAgent благодарение на нашите интеграции и създайте най-добрия център за обслужване за вашите служители. Ние се грижим за клиентската лоялност и затова можете да обсъдите всичко с нашия екип за клиентско обслужване 24/7. Вземете достъп срещу справедлива цена и си осигурете най-доброто съотношение цена-качество.

Грешките, които да избегнете при закупуване на софтуер за управление на запитвания

Необучен персонал

Освен ако не искате да се фокусирате само върху шаблоните за отговор, служителите ви трябва да са обучени както за основните, така и за по-сложните аспекти на управлението на запитвания и клиентското обслужване. Ето защо софтуерът за управление на запитвания трябва да е лесен за научаване за всеким дори при сложни сценарии, и да помага на служителите ви да се научат как да използват хелп деск софтуер с пълен набор функции. LiveAgent прелага полезно начално ръководство, което ще научи всеки как да настрои всичко и да започне. Нашият сайт също така включва Академия. Пълна е със статии, които покриват целия спектър от хелп деск системи, включително системи за управление на запитвания, лайв чат, телефонна централа и други. Освен това, може да помогне на служителите ви да станат пълноценни хелп деск експерти и надеждни сътрудници обслужване на клиенти.

Повете функции не означават по-добър продукт

Взаимодействието с клиентите не изисква всеки възможен инструмент, канал или функция, които имате на разположение. Различните бизнеси имат нужда от различни решения за предизвикателствата, с които се срещат. Да плащате прекалено много за функции, които дори не използвате, може да намали продуктивността на служителите и да доведе до  проблеми с платформата ви за клиентско обслужване. Уверете се, че се възползвате максимално от безплатните тестови периоди, за да разберете кое работи за вас и кое не.

Не се възползвате максимално от тестовия период

Тестовите периоди са важни, защото ви дават възможност да пробвате системата и интерфейса с функциите й. Не пропускайте безплатния тестов период просто защото сте прочели информацията в уебсайта. Безплатните тестови периоди ви дават възможност да пробвате базовите функции и да видите как се справят със сложни събития и ситуации от ежедневното клиентско обслужване.

Не мислите в перспектива за разрастване

Хелп дескът, за който плащате в момента, може да е достатъчен, но мислили ли сте какво ще стане, когато се разрастнете? Повечето системи за управление на запитвания предлагат различни платени планове, които включват или не включват определени функции. Уверете се, че избирате софтуер с потребителски интерфейс с възможност за персонализация, който ще ви даде възможност да надградите и да посрещнете нуждите си когато стане необходимо.

Цена на софтуера за управление на запитвания

Цените на софтуера за управление на запитвания може да варира от безплатен до много скъп. Това зависи от много фактори. Винаги трябва да обмислите няколко неша преди да решите да изберете система. Цените можат да варират заради функциите и тяхното качество, броя интеграции, популярността на избрания бранд, използваемостта в различни ситуации, възможности за растеж и много други фактори. Има няколко модела на ценообразуване, които трябва да обмислите, за да сте сигурни, че хелп деск системата ви си заслужава и подхожда на бизнес модела ви.

Ценови модели на софтуер за управление на запитвания

На запитване
Ценовите модели на запитване ви дават възможност да плащате за това, от което се нуждаете. Този ценови модел е идеален за хелп дескове с малък брой запитвания от клиенти. Най-големият недостатък може да се окаже липсата на мотивация у сътрудниците да обработват запитванията, тъй като всяко от тях означава по-голяма дължима сума към доставчика на услугата.
На лиценз
Ценовите модели на лиценз могат да включват лицензи за един или повече потребители. Всеки, който има такъв, може да използва софтуерът неограничено дълго, стига цената да е платена. Цената на лиценз може да е еднократна сума или на абонамент.
На устройство
Подобно на ценовия модел на устройство, може да платите еднократна сума или абонаментна такса, която ви дава възможност да използвате софтуера за управление на запитвания на множество устройства. Крайната сума се натрупва за всяко устройсто, използвано в хелп деска.
На потребител
Моделът на база потребители е най-често използваният и най-предпочитан, тъй като дава справедливи условия. Цената ви зависи от броя потребители на софтуера. Можете да използвате софтуера с всяка платена функция без лимити, наложени от обработка на запитвания или време за изпълнение.

Какво да попитам по време на декомнтрация на софтуер за управление на запитвания

Запитвания от клиенти

Има няколко ключови неща, които стотици организации питат по време на демонтрационното обаждане. Първо, трябва да разберете каква ще е крайната цена. Попитайте за възможностите за център или канал за комнуникация с клиенти, както и за функциите, включени в плановете или поддържаните интеграции с друг софтуер. След това идва ред на цената. Общата цена за употребата е един от най-високите приоритети.

Въвеждане на софтуер за управлениен на запитвания

Въвеждането на софтуер за управление на запитвания като цяло е лесен процес, който може да се различава в няколко направления. Основната разлика е между уеб базиран софтуер и приложение. В общи линии, пропускате инсталационния процес с уеб базираните решения и започвате да ги използвате веднага. Трябва само да дадете имейл адреса си и да се регистрирате за безплатен тест период. След като потвърдите имейла си, можете да се впишете и да се запознаете с хелп деск платформата. Например, LiveAgent предлага полезно ръководство за стартиране от самото начало. То превежда всеки потребител през няколко прости стъпки, които му помагат да настрои софтуера си.

Заключение

Софтуерът за управление на запитвания се е превърнал в един от най-важните инструменти за клиентско обслужване. Управлението на входящите запитвания чрез подобна система може да ви помогне да осигурите по-бързи и по-надеждни отговори, както и да даде възможност на служителите ви да се справят с по-голям обем запитвания от клиенти. Системите за управление на запитвания могат да осигурят добавена стйност на всеки фронт офис. Това зависи от каналите за комуникация с клиентите, функциите и интеграциите, на които решите да разчитате, както и на добре обучените служители. Отговаряйте с лекота на запитванията и вземете правилният софтуер за управление на запитвания, който да ви помогне с това.
Medal

Започнете да използвате LiveAgent сега!

Пробвайте всичко, което можем да ви предложим, с 30-дневен тест период

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква банкова карт    
  • ✓ Откажете се по всяко време
Related Articles to Софтуер за управление на запитвания
Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте предимствата на LiveAgent и започнете в рамките на 5 минути.

За да предложитеотлично клиентско обслужване.

Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!

LiveAgent е напълно оборудван софтуер за обслужване на клиенти, който използва тикетинг система , за да обедини всички Ваши процеси на обслужване.

Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване

Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.

Разгледайте селекция с най-добрите лайв чат софтуери на пазара. Изберете идеалният лайв чат софтуер за уебсайта си и издигнете клиентското си обслужване до небето.

Лайв чат софтуер

Открийте топ 15 лайв чат софтуери за 2024 с LiveAgent и постигнете нови нива на клиентска ангажираност. Насладете се на безплатен тестов период без изискване за кредитна карта и се възползвайте от надеждно и бързо обслужване в реално време. Подобрете клиентското изживяване и увеличете лоялността на посетителите с иновативни функции и проактивни покани за чат. Започнете безплатно и повишете продуктивността на екипа си още днес!

Преминете към надежден софтуер за клиентска поддръжка. LiveAgent е безупречна алтернатива на Birdeye благодарение на невероятната си тикет система.

Писна ли ви от вашия Help Desk софтуер?

Discover why LiveAgent is the ultimate alternative to Birdeye for seamless customer support. Enjoy no setup fees, 24/7 assistance, and a free trial without a credit card commitment. Experience top-tier service with LiveAgent’s multi-channel ticketing, live chat, and social media integration. Sign up today and elevate your customer interactions effortlessly!

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x