Имате нужда да контролирате качеството на услугите си? Искате да подобрите уменията на сътрудниците си?
Изполвайте приложение за запис на обаждания! Това е перфектният инструмент за контрол на качеството, обучение на сътрудници, осигуряване на прозрачност и за съхранение на обажданията за правни цели.
Предлагаме безплатен 30-дневен тест период, не се изисква кредитна карта. Изпробвайте софтуера ни днес.
Приложението за запис на обаждания е инструмент, който записва телефонни разговори и съхранява записите под формата на цифрови файлове. Записите от телефонната централа обичайно се осъществяват чрез VoIP или PSTN.
Освен че записват обаждания, по-добрите приложения за запис на разговори също така могат да следят и записват детайли за обаждането и за обаждащия се.
Записите на разговори могат да се използват за първоначално и допълнително обучение на сътрудници. Изберете най-добрите разговори и дайте възможност на новите си сътрудници да се учат от най-добрите практики, които чуват в записите.
Записите на разговори могат да защитят бизнеса ви когато става въпрос за правни спорове. Докажете, че полагате дължимата грижа, като съхранявате всички обаждания, които правите и получавате. LiveAgent предлага неограничено съхранение на обаждания от телефонната централа.
Осигурете прозрачност на клиентското си обслужване. Когато имате запис на всеки разговор, сътрудниците ви могат безпроблемно да си предават запитвания. Единият може лесно да поеме от там, къдетоо другият е спрял. Информацията е лесно достъпна!
LiveAgent е мястото, където можете да намерите всичко, свързано с клиентското обслужване. Той е help desk софтуерът с най-много отзиви и с най-висок рейтинг за малки и средни предприятия и предлага още система за запитвания, лайв чат, телефонна централа и възможност за създаване на база знания.
Наблюдавайте броя входящи и изходящи обаждания, вижте кои сътрудници отговарят на най-много обаждания, колко време отнема всяко обаждане и още много показатели, които ще ви помогнат да разберете как се справяте и как можете да подобрите клиентското си обслужване.
LiveAgent е облачно базиран и лесен за настройка и използване. Започнете да използвате стабилната ни телефонна централа за минути, без да имате нужда от помощ от ИТ екипа си.
Приложението за запис на разговори е само част от по-сложна платформа, която ви позволява да управлявате запитвания, имейли, чатове, обаждания и съобщения в социалните медии.
Записвайте и съхранявайте неограничен обем от записи от телефонната централа. Всяко обаждане, което направите през LiveAgent, ще бъде записано, съхранено в запитването и налично когато ви трябва.
LiveAgent помоага на бизнеса да предоставя възможно най-доброто клиентско обслужване от 2014 г. Присъединете се към семейството на LiveAgent и разберете защо сме help desk приложение №1 за малък и среден бизнес.
Събрали сме над 3000 отзиви от потребители в сайтовете за отзиви за софтуер като Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, и Software Advice.
Софтуер за мониторинг на разговорите
Надеждният софтуер за мониторинг на разговорите ви позволява да оптимизирате и подобрите качеството на разговорите си.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team