LiveAgent предоставя интуитивен интерфейс, пълен с полезни инструменти, които ще Ви помогнат да решите по- бързо клиентските въпроси. Преминете към нашето бюро за клиентско обслужване и подобрете Вашето управление на тикети с нашата тикетинг система с множество канали, която унифицира цялата Ваша комуникация.
Възползвайте се от предимствата на автоматизацията и integrations подобрете Вашите работни потоци. Разберете повече за LiveAgent или започнете още днес нашия 14-дневен пробен период днес за да вземете Вашето преживяване от LiveAgent.
Характеристики | Liveagent
Опитайте най- добрата алтернатива за клиентско обслужване безплатно! Не се изисква кредитна карта.
|
SysAid
|
---|---|---|
Тикетинг
Съдържа инструмент за мениджмънт, който обработва и трансформира в каталог запитванията за клиентско обслужване.
|
LiveAgent предлага тикетинг.
|
SysAid предлага тикетинг.
|
Чат на живо
Уиджет за чат реално време, който може да бъде поставен на всеки един уебсайт.
|
LiveAgent предлага чат на живо.
|
SysAid предлага чат на живо.
|
Call Center
Кол център, който може да бъде използван за извършването и получаването на обаждания, като се използва автоматично разпределение на обажданията.
|
LiveAgent предлага кол център.
|
SysAid не предлага кол център.
|
Самообслужване
Характеристика, която Ви позволява да изградите клиентски портал, на който Вашите клиенти могат да се регистрират за достъп до техните предишни тикети и съдържание на база знания.
|
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
|
SysAid предлага портал за самообслужване.
|
Facebook
Facebook интеграция, която улавя всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговорят на всички коментари и споделяния от хелп деск софтуера на медиите.
|
LiveAgent предлага Facebook интеграция.
|
SysAid не предлага Facebook интеграция.
|
Twitter
Twitter интеграция, която улавя всички споменавания и интеграции в тикети. Интеграцията позволява също така на потребителите да отговарят на тутовете направо от софтуера.
|
LiveAgent предлага Twitter интеграция.
|
SysAid не предлага Twitter интеграция.
|
Instagram
Instagram интеграция, която улавя всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията позволява също така на потребителите да отговорят на всички коментари и споменавания от хелп деск софтуера в социалните медии.
|
LiveAgent предлага Instagram интеграция.
|
SysAid не предлага Instagram интеграция.
|
Viber
Viber интеграция, която улавя всички споменавания и интеграции в тикети. Интеграцията позволява също така на потребителите да отговарят
и да излъчват Viber съобщения направо от хелп деск софтуер в социалните медии.
|
LiveAgent предлага Viber интеграция.
|
SysAid не предлага Viber интеграция.
|
База знания
Хранилище за знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, най-често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага база знания.
|
SysAid предлага база знания.
|
Клиентски форум
Онлайн дъска за дискусии за Вашите клиенти, която е разположена направо във Вашата база знания
|
LiveAgent предлага клиентски форум.
|
SysAid предлага клиентски форум.
|
Автоматизация и правила
Работни потоци, които може да автоматизирате за да елиминирате повтарящите се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
|
SysAid предлага автоматизация и правила.
|
API
Набор от функции, които позволяват на различните приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага функции за програмно-приложен интерфейс.
|
SysAid предлага функции за програмно-приложен интерфейс.
|
Интерактивен гласов отговор (IVR)
Технология, която позволява на входящите обаждащи се да сърфират в телефонната система преди да говорят с човек оператор.
|
LiveAgent предлага IVR характеристики.
|
SysAid не предлага IVR характеристики.
|
Видео обаждания
Обаждане, което съдържа видео, подобно на обажданията по Skype, Zoom или Facetime.
|
LiveAgent предлага видео обаждания.
|
SysAid не предлага видео обаждания.
|
Неограничена история
Тикетите остават валидни и не биват изтривани--можете да ги разгледате по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена история.
|
SysAid предлага неограничена история
|
Неограничени уебстраници
Можете да използвате софтуера за неограничен брой уебстраници.
|
LiveAgent предлага неограничен брой уебстраници.
|
SysAid предлага неограничен брой уебстраници.
|
Неограничени чат бутони
Можете да поставите на Вашите страници неограничен брой чат бутони.
|
LiveAgent предлага неограничени чат бутони.
|
SysAid предлага неограничени чат бутони.
|
Неограничени тикети/мейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и тикети.
|
LiveAgent предлага неограничени тикети/мейли.
|
SysAid предлага неограничени тикети/мейли.
|
Неограничен брой записи на обаждания
Запишете всяко направено обаждане, което е извършено или получено, като възпроизвеждате записа по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничени записи на обаждания.
|
SysAid не предлага неограничени записи на обаждания.
|
Неограничено 24/7 обслужване
Клиентското обслужване се предлага 24/7 без да се ограничава броя на запитванията, които можете да изпратите.
|
LiveAgent предлага неограничено 24/7 обслужване.
|
SysAid предлага неограничено 24/7 обслужване.
|
LiveAgent предлага обслужване чрез множество канали за комуникация, подкрепени от допълнителни характеристики. Можете да ги използвате за да достигнете до повече клиенти и да решите по-бързо техните проблеми. Възползвайте се от преимуществата на имейл тикетинг, чат на живо, кол център, клиентски портал, или социални медии – Facebook, Twitter, и Instagram. Присъствайте навсякъде благодарение на една унифицирана платформа и предоставяйте възможно най- доброто клиентско обслужване.
Нека Вашето клиентско обслужване да премине на следващо ниво с най- бързия достъпен за чат на живо уиджет. С показвана скорост на чата от 2.5 секунди, можете по- бързо да решавате проблеми и на свой ред да получите по- добри клиенти и потребителски прегледи. Лесният за употреба интерфейс улеснява контакта на всеки един с Вас и additional features Ви предоставя цялостна видимост върху онлайн посетителите.
Управлението на клиентското обслужване става по- лесно, когато зад гърба Ви има анализи, наблюдение, безпроблемни работни потоци, и интеграции. LiveAgent Ви позволява да подобрите Вашия работен поток, създаване на автоматизации, наблюдение на Вашия успех , и интеграция на приложения, които да използвате ежедневно за да обедините всички в едно цяло. Разгледайте нашите страници характеристики и интеграции за да разберете повече.
Революционен софтуер
Основан през 2006, LiveAgent е първото решение на пазара, което предлага възможности за чат на живо и хелп деск. А през 2021, LiveAgent е най- преглежданото хелп деск решение на пазара с най- висока оценка, обслужващо над 150 милиона потребители и 40,000 бизнеси по целия свят.
Създайте незабравими клиентски преживявания, които увеличават приходите.
Нека Вашите клиенти останат удолетворени от светкавично бързите отговори.
Правете повече продажби, като запазите лоялността на клиентите към Вашата марка.
Можете да ни попитате по всяко едно време за всяко нещо благодарение на нашето 24/7 клиентско обслужване. Ние сме тук за Вас, ако се сблъсквате с проблеми, търсите информация или искате да научите нещо ново. Свържете се с нас с чат съобщение, email или ни се обадете и ще дадем всичко от себе си за да Ви помогнем.
LiveAgent съчетава отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, които ни позволяват дапредоставяме невероятно клиентско обслужване на нашите клиенти.
Peter Komornik, CEO
Присъединете се към LiveAgent и станете още днес щастлив клиент. Разгледайте нашите достъпни ценови планове подходящи за бизнеси с всеки един размер и индустрии. Или продължете напред и започнете нашия безплатен 14-дневен безплатен пробен период. Без уговорки и не се изисква информация за кредитната карта.
Знаете ли, какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно предполагате… LiveAgent!
Търсите алтернатива на OTRS? Открийте предимствата на LiveAgent – без такса за настройка, 24/7 обслужване, и без изискване за кредитна карта. Изпробвайте безплатно за 30 дни и подобрете клиентското си обслужване с нашия интелигентен софтуер за управление на тикети, реално време чат, и интеграции с популярни социални мрежи. Убедете се сами защо LiveAgent е най-добрият избор за вашия бизнес!
Писна ли ви от вашия Help Desk софтуер?
Discover why LiveAgent is the ultimate alternative to Birdeye for seamless customer support. Enjoy no setup fees, 24/7 assistance, and a free trial without a credit card commitment. Experience top-tier service with LiveAgent’s multi-channel ticketing, live chat, and social media integration. Sign up today and elevate your customer interactions effortlessly!
Търсите help desk за WordPress?
LiveAgent е едно от водещите help desk приложения за WordPress уебсайтове. Комбинирайте help desk приложението с най-висок рейтинг и най-популярния CMS.
Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?
LiveAgent е help desk решение, което свързва множество канали за комуникация в един интерфейс. Научете повече за алтернативата на Genesys и увеличете ползите за Вашия бизнес.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team