Laura Luongova customer success

Лаура Лонгова, мениджър връзки с ВИП клиенти

Свържете се директно с Лаура чрез бутона по-долу

Работно време на Лаура (CET, Виена)

Понеделник: 9:00 – 17:00
Вторник: 11:00 – 19:00
Сряда: 9:00 – 17:00
Четвъртък: 11:00 – 19:00
Петък: 9:00 – 17:00

Related Articles to Лаура
Lucia Halašková, Author at LiveAgent

Lucia Halašková

Meet Lucia Halašková, a skilled WordPress content editor passionate about flawless digital experiences. Discover her expertise now!"

Времето за решаване е времето, за което тикетът е бил решен. Започва от секундата, в която тикетът влиза в системата ви за клиентска поддръжка и приключва, когато бъде решен.

Време за решаване

Подобрете времето за решаване на клиентски заявки с LiveAgent! Открийте как ефективното управление на тикети и обучението на персонала могат да подобрят качеството на обслужване. Регистрирайте се безплатно и автоматизирайте работния процес за по-добро клиентско изживяване.

Как да се свържете с клиентското обслужване на ZARA по имейл, обслужване с чат на живо, телефонен номер, обслужване на социални медии и поддръжка на самообслужване.

ZARA хелп деск контакти

Свържете се с клиентско обслужване на ZARA чрез имейл, телефон, лайв чат или социални мрежи. Открийте всички контакти тук!

Текстът включва подробности за различни теми като дизайн и UX, продажби и създаване на LiveAgent профил. Обръща се към регистрирани потребители на LiveAgent, за да уведоми за статус на инсталацията им.

Нашият екип

Запознайте се с екипа зад LiveAgent – разработчици, маркетолози и експерти, които правят клиентската поддръжка по-ефективна!

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x