В застой ли сте? Увеличете продажбите си с LiveAgent!

Удовлетвореността на клиентите е тясно свързана със задържането на клиентите, лоялността на клиентите и продажбите. Ако искате да увеличите продажбите си, най-доброто, което можете да направите е да въведете ориентирана към клиента култура на работа в компанията си.

Колкото повече се стремите да удовлетворите клиентите си, толкова по-добре ще се развива бизнесът ви по отношение на приходите. Как? Прочетете следващите редове и научете повече по темата!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Strategies to increase sales

Най-добрите стратегии за увеличаване на продажбите

Увеличаването на продажбите е свързано с фокусирането върху клиентите ви. Уверете се, че компанията ви:

 Цени клиентите си

Намалява усилията на клиентите

Осигурява бързо, персонализирано обслужване

Увеличете продажбите с правилните инструменти

С помощта на Help Desk софтуер като LiveAgent, подобряването на обслужването на клиентите, задържането, лоялността и, както и увеличаването на продажбите, се превръщат в детска игра. Защо?

LiveAgent предлага над 180 разширени функции за клиентска поддръжка и повече от 100 интеграции, които ще ви помогнат да осигурите възможно най-доброто обслужване.

Right tools to increase sales

Защо трябва да се фокусирате върху подобряването на обслужването на клиенти, за да увеличите продажбите?

Definition of good customer service

Качественото обслужване е търсено и очаквано

Клиентите очакват безупречно обслужване. Ако компанията не им го предостави, те я напускат. В действителност американските компании губят над $62 милиарда годишно, заради лошо клиентско обслужване.

Bad service spreads like a wildfire

Негативните коментари се разпространяват като пожар

Американците споделят средно с 15 човека за неприятния си опит като клиенти, а само 11 разказват за положителния си такъв.

Empower customers with self-service

Всичко е с цел облекчаване усилията на клиентите

74% от хората са готови да сменят бранда, ако процесът на поръчване е прекалено труден.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Привличането на нови клиенти е скъпо

Привличането на нови клиенти е около 5 до 25 пъти по-скъпо от запазването на съществуващите.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме помощ при преноса на данни от най-известните програмни продукти за клиентска поддръжка.

Функции на LiveAgent, които ще ви помогнат да увеличите продажбите

Email ticketing

Тикет система с хибриден поток с тикети

Със системата на LiveAgent всичките ви имейли, съобщения в чата, обаждания, споменавания в социалните медии и тикети от други канали, биват насочвани към една обща универсална поща.

Вътрешен и външен чат на живо в реално време

Поддръжката чрез чат на живо е ключов фактор за увеличаване на продажбите, тъй като помага на компаниите да превърнат посетителите на сайтовете в активни клиенти.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Виртуален вграден кол център

Създайте виртуален кол център като част от мултиканалния си програмен продукт за клиентска поддръжка. LiveAgent насочва телефонните обаждания от сайта ви и тези от стационарния телефон на едно място.

Поддръжка в социалните медии

Интегрирайте профилите си в социалните медии в LiveAgent и отговаряйте на коментари, лични съобщения или туитове директно от акаунта си в системата.

Social medias integrated into the help desk software

Автоматизация и шаблони на отговори

Използвайте правила за автоматизация и шаблони на отговори за ускоряване изпълнението на рутинните задачи. Спестете до 15 часа седмично на служителите си с функциите за автоматизация на LiveAgent.

Конструктор на база знания

Създайте множество вътрешни и външни бази знания като част от механизма си за самообслужване. Създайте раздели с често задавани въпроси, форуми, раздели с мнения и предложения и още.

Web icon

Табло за управление с анализ на данни и отчети

Вижте кой се е свързал с компанията ви и следете обслужването, което получава. Получавайте достъп до информация за използването, статистически данни, оценявайте отчетите за свършена работа и се информирайте за удовлетвореността на клиентите от оставените отзиви.

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Кое прави LiveAgent правилният инструмент за увеличаване на продажбите?

Most reviewed and number 1

Най-обсъжданият, номер 1 в класациите

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно програмен продукт за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2020 година.

Preferred by 21k businesses

Изборът на 21K компании

Над 21000 компании избраха LiveAgent като програмно решение за клиентска поддръжка.

Packed with features

Предлагаме ви над 180 функции

С повече от 180 функции, над 100 интеграции и безброй възможности за персонализация, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.

Cloud based and secure help desk

Облачен и безопасен

Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.

Прозрачни и достъпни цени

Получете професионалния ни Help Desk продукт на фиксирана месечна такса, без скрити такси и дългосрочни обвързвания-. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички функции, които ви предлагаме.

Какво чакате още? Увеличете продажбите, започвайки още днес!

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и голяма компания

$39 /мес.
Related Articles to Увеличаване на продажбите
В тази статия, искам да се потопя дълбоко в същината на клиентското удовлетворение. Защо е от значение. Как да се справя с него и кои са някои от най- добрите практики.

Целта на клиентското удовлетворение с най- добрите практики

Открийте как да постигнете клиентско удовлетворение с най-добрите практики! Научете как видео чатът, управлението на отрицателни отзиви и разбирането на дълбоките проблеми на клиентите могат да подобрят вашите услуги и да задържат клиенти. Възползвайте се от експертните съвети и направете своя безплатен профил с LiveAgent.

LiveAgent е напълно оборудван софтуер за обслужване на клиенти, който използва тикетинг система , за да обедини всички Ваши процеси на обслужване.

Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване

Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.

CRM е управление на клиенти, бизнес подход, който се характерезира с активно създаване и поддържане на дългосрочни взаймоотношения с клиентите.

Управление за обслужването на клиенти

Научете как да управлявате клиентското обслужване с LiveAgent! Създайте дългосрочни и ползотворни взаимоотношения с клиентите чрез автоматизирани процеси и подобрете качеството на обслужване. Регистрирайте се безплатно и открийте как да оптимизирате времето и ресурсите си.

Тя е мярка за това как продуктите и услугите, предоставяни от дадена компания, отговарят или надхвърлят очакванията на клиентите. Научете повече за това в речника на LiveAgent.

Удовлетвореността на клиентите от обслужването

Открийте как да подобрите удовлетвореността на клиентите чрез ефективна комуникация, обучение и специализирани инструменти. Научете техники за насочване на тикети и как да надминете очакванията на клиентите с LiveAgent. Регистрирайте се безплатно и започнете пътя към по-добро обслужване още днес!

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x