2004 Основателите Андрей Нарсани и Виктор Земан срещат трудности при осируряването на обслужване в реално време на клиентите на Post Affiliate Pro. Това поражда идея и те започват да разработват лайв чат софтуера LiveAgent.
2006 Лайв чат софтуера LiveAgent излиза на пазара.
2009 LiveAgent прекрачва границата от 5000 клиенти на платен план.
2011 LiveAgent е преработен изцяло и разширява функционалността си. Създаден е многоканалния help desk софтуер LiveAgent.
2014 Плановете, хоствани на собствен сървър, се местят на облака.
2017 LiveAgent отваря офиса си в Киев.
2019 LiveAgent отваря офиса си в Ню Йорк.
2020 LiveAgent е признат за най-добрия софтуер за лайв чат, база знания, help desk, управление на запитвания и телефонна централа от G2 и Capterra.
2021 LiveAgent има над 30 000 доволни клиенти.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team