Key takeaways
Pros
- Лесна за настройка и удобна за работа
- Достъпна
- Поддържа сложни IVR настройки
Cons
- Ограничена персонализация
- Понякога е трудно да се свържете с клиентското обслужване
Инструментът Flow Builder на MessageBird е отлична опция за тези, които искат да създадат просто IVR меню. Потребителският интерфейс е интуитивен и лесен за навигиране, така че не се притеснявайте, че ще се изгубите в купища код. MessageBird ви предлага кратко ръководство при първото взаимодействие с функцията Flow Building. Чудесно е дори за не толкова технически грамотните потребители, за да настроят лесно потока си. Единственият проблем, с който се сблъсках, беше липсата на персонализация що се отнася до IVR съобщенията. Не мисля обаче, че това е нещо, което трябва да разубеди потребителите да използват IVR софтуера на MessageBird.
Как да започнете настройката на IVR функцията на MessageBird
Регистрацията за тестова версия на MessageBird е съвсем проста. След като попълните данните си и добавите броя служители, ви посреща изчистено табло, което не натоварва потребителите, които го виждат за пръв път.
Въпреки че няма да откриете IVR функцията веднага, тази настройка ви улеснява в ориентацията в таблото. За да конфигурирате функцията за интерактивни гласови отговори, можете да я достъпите или директно през таблото, или от лявото меню в опцията Flow Builder.
След това кликнете Templates. Ще откриете голяма селекция от възможности за изграждане на менюто и за автоматизация. За да продължите с настройката, кликнете върху Easy phone menu (IVR).
Това, което сметнах за много полезно, е ръководството, което MessageBird предлага след като отворите IVR конфигурацията. Това ръководство ви направлява през четири прости стъпки как да създадете потоци в многоканална среда, телефонни обаждания и т.н. Можете да изберете дали да разгледате ръководството или да го пропуснете.
Първото, което трябва да направите, е да закупите телефонен номер. Можете да го направите директно през Flow Builder като кликнете върху изскачащия прозорец.
След като телефонният ви номер е готов, можете да започнете да конфигурирате менютата за обаждания. Продължете като натиснете бутона Say – имате възможност да създадете съобщението си и да конфигурирате променливи като език, глас и други.
За съжаление няма възможност да добавите файл със съобщението си, така че сте ограничени до опцията текст към реч. Имате възможност за избор измежду множество езици, включително с различни акценти на английски. Освен това нямате много възможности за глас – можете да избирате между мъжки и женски глас.
След като сте настроили съобщението, можете да продължите със създаването на разклоненията. Можете да създадете множество разклонения с отделни съобщения и тригери. Въпреки че можете много бързо да създадете съвсем просто меню, MessageBird ви дава възможност и за доста сложна IVR настройка. След като добавите основните си IVR настройки, можете да създадете допълнителни разклонения и да конфигурирате други действия или може да затворите разклонението.
Това меню ви позволява да конфигурирате проста IVR настройка, което дава възможност на клиентите ви да се свържат с бизнеса ви бързо и безпроблемно. Ако обаче имате нужда от по-подробна конфигурация, можете да постигнете и това с много възможности за разклонения и допълнителни настройки.
Как се представя IVR системата?
Цялата функция Flow Builder работи отлично без проблеми. Настройката е доста интуитивна благодарение на графичния потребителски интерфейс и ръководството в началото. За съжаление, IVR-ът не дава възможност за качване на лични аудио файлове, но ако това не е проблем за вас, функционалността текст към реч работи безпроблемно. Самото представяне на IVR функцията е отлично и ако търсите нещо просто и лесно за употреба, вероятно ще покрие всичките ви очаквания. Ако обаче имате проблем с разбирането на разклонения, променливи и всичко друго, свързано с IVR настройките, MessageBird предлага лесно за следване ръководство в центъра си за поддръжка.
Цени
Можете да изпозвате възможностите за създаване на меню на MessageBird безплатно ако нямате нужда от повече от 2 акаунта и сте готови да си закупите номер. Ако искате да разширите работата си, можете да надградите до опцията за $30 на месец, която позволя от 3 до 10 акаунта.
Заключение
Това е чудесна възможност най-вече за по-малки контактни центрове. MessageBird ви осигурява много възможности, проста настройка на IVR и IVR на много нива на разумна цена. Целият потребителски интерфейс е интуитивен и лесен за навигация. Въпреки че няма толкова възможности за персонализация, колкото би ни се искало, MessageBird няма да ви разочарова ако търсите просто и достъпно решение.
Frequently Asked Questions
Не знам как да закупя номер
За да използвате IVR функционалността на MessageBird, трябва да закупите телефонен номер. За да го направите, се впишете в профила си и кликнете на иконата Numbers в таблото. На следващата стъпка трябва да попълните необходимата информация и да кликнете на бутона Buy. След това проверете информацията за поръчката и потвърдете покупката си. След като платите номера, можете да го добавите към профила си.
IVR-ът ми не работи
Трябва да проверите настройките на IVR менюто и да поправите всяка грешка, която откриете. За допълнително съдействие със системата ви за интерактивни гласови отговори може да е добра идея да се консултирате с помощния раздел на MessageBird или да се свържете с клиентското обслужване.